המזונות הבריאים ביותר שאותם מומלץ לאכול כמה שיותר.
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

המזונות הבריאים ביותר שאותם מומלץ לאכול כמה שיותר. 

מאת    [ 24/02/2008 ]
מילים במאמר: 138   [ נצפה 5277 פעמים ]

 
 
המזונות הבאים מחזקים מאוד את מערכת החיסון, נותנים שפע של אנרגיה וחיוניות,מרזים ובריאים ביותר.
עלים ירוקים: חסה מכל סוג שהוא,עלי :מנגולד, חרדל, רוקאט,תרד, סלק,.
ירקות: אבוקדו, אפונה, ארטישוק, בטטה, במיה, בצל, ברוקולי, גבעולי סלרי, גזר, דלעת, כרוב ניצנים, סלק, עגבניה, גמבה, צנון, קולורבי, שורש סלרי.
אגוזים לא קלויים: אגוזי : בראזיל, מקדמיה, מלך, ערמונים, פקאנים, צנוברים, שקדים, פיסטוקים.
זרעים וגרעינים לא קלויים: גרעיני: דלעת, חמנייה, פשתן, שומשום.
דגנים: אורז בסמטי, אורז מלא, בורגול, דוחן, כוסמין, כוסמת, קינואה, שיבולת שועל, שיפון, שעורה.
קטניות- רצוי מונבטות: אזוקי, חומוס, שעועית :לבנה, חומה,שחורה, מנומרת, עדשים, פול.
צמחי תבלין: אורגנו, זנגויל, חילבה, זעפרן, טימין, טרגון, כמון, מיורן, נענע, עלי דפנה, ציפורן, קינמון, רוזמרין, ריחן= בזיליקום, שומר, פטרוזיליה, שמיר, כוסברה.
פירות חיים: כל סוגי הפירות .פירות יבשים פחות מומלצים .
זכרו: אם תאכלו מזון מלא חיוניות וחיים, גם אתם תהיו מלאי כוח חיים וחיוניות.

דורית מאיר דיאטנית, נטורופתית, מטפלת מוסמכת ב: קוסמטיקה טבעית, שמנים ארומאטיים, אימון אישי,צמחי מרפא ופרחי באך,
מנחת סדנאות ייחודיות להרזייה ותזונה נבונה ל:ילדים, נוער ומבוגרים, העובדות על הרובד הפיזי, הנפשי והרוחני בשילוב אימון אישי COACHING להרזייה הנושאות תוצאות מדהימות.
מטפלת בקליניקה יפה בהוד השרון ובמרכז כפר-סבא.
טלפון: 097444715, 0544266880, כתובת האתר:
WWW.DORIT-MEIR.COM


מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב