דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כתב אישום מעשה סדום 

מאת    [ 15/08/2013 ]

מילים במאמר: 461   [ נצפה 2828 פעמים ]

 

המונח המשפטי שמיועד לתיאור מין אנאלי או מין אוראלי הוא מעשה סדום. ההגדרה המשפטית הרחבה מכלילה תחת הגדרה זו גם החדרה של חפץ לפי הטבעת של אדם אחר. כאשר מעשה סדום מבוצע בין שני אנשים בוגרים בהסכמה מלאה, אין בכך כל פסול. עם זאת, כאשר מדובר בקטין שטרם מלאו לו שש עשרה שנים, בניצול של יחסי מרות או במקרים בהם האקט לא בוצע בהסכמה מלאה, הרי שמדובר בעבירה פלילית חמורה שדינה בין שלוש לעשרים שנות מאסר.

החשיבות שברצינות

לפני שאתאר לכם מספר מקרים , חשוב לי להבהיר לכם דבר חשוב ביותר. בכל הנוגע לעבירות מין, אין להקל ראש בבחירת האדם שייצג אתכם בדין. על אחת כמה וכמה כאשר מדובר על מעשי סדום. במהלך שנות הקריירה הרבות שלי נתקלתי בעשרות מקרים של נאשמים שהניחו כי מאחר ולא התבצעה חדירה מלאה, הרי שלא ניתן להעמידם לדין. כפי שאתם מבינים, בתי המשפט רואים בחומרה עבירות מין בדגש על מעשי סדום ולפיכך די בהאשמה של ביצוע מעשה סדום אוראלי בכדי לשים אדם מאחורי סוגר ובריח לשנים רבות. קחו זאת לתשומת לבכם.

סיפורו של רפי

רפי הגיע לייעוץ  כשהוא מבולבל וטרוד. מתברר שהוגש נגדו כתב אישום חמור לפיו ביצע מעשה סדום בבחורה בת 19 שהכיר במהלך מסיבה. לפי גרסת המתלוננת, במהלך המסיבה אילץ אותה הנאשם לבצע בו מין אוראלי. במהלך המשפט הוכח  כי יחסי המין בוצעו בהסכמתה המלאה של הנערה וכי רק לאחר מספר שבועות, כשהחברים ששהו במסיבה החלו להתלחשש מאחורי גבה, החליטה להגיש את התלונה נגד הנאשם. הנאשם בסופו של דבר זוכה מכל אשמה וכך נמנע ממנו עונש כבד.

סיפורו של מיכאל

גדי ומיכאל הם שני גברים בני עשרים וחמש שהיו נאהבים במשך שלוש שנים. בשלב מסוים מיכאל התאהב בבחור אחר והחליט לפרק את הקשר הזוגי. זמן קצר לאחר הפרידה התלונן גדי כי בשעה שפגש את מיכאל במסיבה שהתקיימה במועדון לילה, זה האחרון לקח אותו לתא השירותים וביצע בו מין אנאלי שלא בהסכמתו. למזלו של מיכאל, הוא פנה למשרדנו, שמתמחה בייצוג נאשמים בעבירות מין, לרבות עבירות מסוג מעשי סדום. לאחר תחקיר מעמיק הצלחתי לזכות את הנאשם מכל אשמה. השופט השתכנע כי למרשי לא הייתה כל סיבה לתקוף את הנאשם וכי התלונה הוגשה לאחר שהבין כי לא יוכל לזכות באהובו לשעבר ולכן עשה צעד נואש כדי לפגוע בו. מאחר והפרידה התרחשה ביוזמתו של מרשי, מאחר והיה כבר במערכת יחסים טובה ומאחר ולמתלונן היה מניע רציני לפגוע בנאשם, הרי שבתיק זה פסק השופט כי מדובר היה בעלילת שווא.

בכל מקרה בו קיבלתם לידיכם כתב אישום מעשה סדום , ואתם מואשמים בכפייה של יחסי מין אוראליים או אנאליים, קחו בחשבון שמדובר בהאשמה רצינית ביותר ועל כן עליכם לדעת כיצד להתנהל בחכמה כבר מהרגע הראשון. אני מזמינה אתכם לפנות אליי לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות וללא עלות כספית על מנת שתבינו יותר טוב היכן אתם עומדים וכיצד עליכם להגיב  לכתב האישום.

 

 

עו"ד פלילי, נוגה ויזל, 052-3295296  -מגדל המוזיאון ,רחוב ברקוביץ 4 תל אביב למידע מקיף אודות ההליך הפלילי בקרו באתר שלי tp://nogawiesel.com/   המידע שלפניכם הינו כללי בלבד, ואין בו כדי להוות ייעוץ ו/או חוות דעת משפטית. המחברת אינה נושאת באחריות כלשהי כלפי הקוראים ואלה נדרשים לקבל ייעוץ מקצועי משפטי ו/או אחר לפני כל פעולה המסתמכת על הדברים האמורים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב