דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


היעדר הגנה ארגונית על מכשירים ניידים אישיים מעמיד 34 אחוזים מהחברות בסכנת פריצה לנתונים 

מאת    [ 12/08/2013 ]

מילים במאמר: 404   [ נצפה 1630 פעמים ]

מסקר שערכה מעבדת קספרסקי בשיתוף חברת המחקר הבינלאומית B2B בקרב יותר מ- 5,000 מנהלי IT בכירים מחברות ברחבי העולם, עולה כי רוב החברות נכשלות במתן תשומת לב ראויה לאבטחת מכשירים ניידים והמידע המאוחסן בהם.  34 אחוזים מהמשיבים ציינו כי החברות אינן עושות שימוש בפתרונות ייעודיים לניהול מכשירים ניידים (MDM).

 

האיום על מכשירים ניידים נמצא במגמת צמיחה אדירה בשנתיים האחרונות. יותר ויותר מכשירי אנדרואיד מחוברים היום לאינטרנט, כשבמקביל יש זינוק עצום בהיקפים של תוכנות זדוניות מכוונות אנדרואיד וקמפיינים ממוקדים של ריגול תעשייתי עם התמקדות במידע נייד. עובדים רבים משתמשים במכשירים הניידים האישיים שלהם כדי לגשת למידע ארגוני, ועושים בהם שימוש אקטיבי לצרכים שונים, כגון גישה לדואר האלקטרוני הארגוני, מה שמחזק את הצורך של חברות וארגונים להפעיל מערכות יעילות לניהול מכשירים ניידים.

 

כאשר חברות וארגונים  אינם מנהלים כראוי את השימוש במכשירים חכמים וטאבלטים, המשמשים כדי לגשת לתשתית ה- IT הארגונית, זהו רק עניין של זמן לפני שמידע חסוי יתחיל לדלוף מהמערכת. פרצות כאלו עלולות  להיגרם על ידי הידבקות בקוד זדוני או באובדן של מכשיר נייד. התוצאה היא זהה – אובדן נתונים, או גרוע מכך, נפילה שלו לידיים הלא נכונות.

 

כדי לענות על בעיות האבטחה של מכשירים ניידים אישיים או ארגוניים, פתרונות MDM מופעלים ב- 28 אחוזים מהחברות. 29 אחוזים נוספים מהארגונים הטמיעו MDM בצורה חלקית. אבל הטמעה חלקית אינה יכולה להבטיח אבטחה של כל המכשירים הניידים והנתונים המאוחסנים בהם.

 

הפלטפורמה המקיפה של קספרסקי לאבטחת ארגונים  Kaspersky Endpoint Security for Business מציעה פתרון לניהול המכשירים הניידים (MDM). המערכת מאבטחת סמארטפונים עסקיים ואישיים, וכן טאבלטים, יחד עם כל המידע הארגוני המאוחסן בהם. מערכת ניהול מרכזית אחת מספקת למנהל המערכת מידע מפורט לגבי הפעילות של כל המכשירים ניידים המקושרים אל ה- LAN הארגוני. כלי זה גם מאפשר למנהלי מערכות להגדיר מרחוק קבוצות של מכשירים ניידים או מכשירים אישיים והרשאות גישה למכשירים אלו.

 

אודות קספרסקי
Kaspersky Lab היא ספקית פתרונות האבטחה הפרטית הגדולה ביותר בעולם. החברה מדורגת בין ארבע המובילות בעולם בתחום פתרונות האבטחה למשתמשי קצה*. מעבדת קספרסקי נוסדה לפני 15 שנה ומאז ממשיכה לחדש בתחום אבטחת ה-IT ולספק פתרונות הגנה אפקטיביים למשתמש הפרטי, לעסקים קטנים ובינוניים ולתאגידים. החברה פועלת כיום בכמעט 200 מדינות ומספקת אבטחה ליותר מ-300 מיליון משתמשים מסביב לעולם. לפרטים נוספים בקרו ב-www.kaspersky.com
*החברה דורגה כרביעית בבדיקת ספקי פתרונות אבטחה שביצעה IDC ב-2010. הדירוג פורסם בדו"ח ה-IT העולמי של IDC ובתחזית 2011-2015 ובדו"ח נתח שוק מ-2010. הדו"ח דרג את ספקי התוכנה לפי רווחי מכירת פתרונות קצה במהלך 2010.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב