דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חוגגים יום הולדת בעצמכם? 

מאת    [ 12/08/2013 ]

מילים במאמר: 550   [ נצפה 1561 פעמים ]

תחום ישיבה מוגדר-  לכמות של 50 -30 ילדים מתאימה מחצלת בגודל של 4/4, ברגע שיש מחצלת לילדים, הם מבינים בהגדרה שכשפעילות יום ההולדת מתחילה כולם יושבים על המחצלת ולא מעבר לה, כך הם גם מרוכזים במקום אחד, לא מפוזרים בשטח רחב מידי ויש יותר שיתוף פעולה, וגם ניתן לבקש מהם כשמתחיל בלאגן או כשמסתיימת פעילות מסוימת במהלך יום ההולדת לחזור לשבת על המחצלת. מה שתורם מאוד לסדר ולארגון ביום ההולדת.

חלוקת פרסים גלובלית- ברגע שרק חלק מהילדים מוזמנים לפעילות ומשתתפים במשחק מסוים וכל השאר יושבים על המחצלת ועלולים להשתעמם- כדאי לכם בתור מפעילים לשים ברקע מוזיקה קיצבית ולבקש מהילדים לעודד את המשתתפים במשחק במטרה לקבל פרס- ואז באמת כולם מעודדים מאוד חזק ובמקום להשתעמם הם משתתפים בעידוד החברים וזוכים בהפתעות.

שירים- חשוב שהשירים יתאימו לגיל הילדים- שיערי פעוטות לגילאים מאוד קטנים, שירים מקפיצים כמו: "נזיז ת'טוסיק" של מדסקר ומקרנה של דנה דבורין לגילאים 5-7 ולגילאים גדולים יותר שירי פסטיגל ושירים לועזיים מאוד מוכרים- וכמובן הכל צריך להיות מאוד מקפיץ, מוכר ומשעשע שיעניין את הילדים ויגרום להם לרצות להשתתף ביום ההולדת.

תחרויות באותם הפעלות לימי הולדת בהתאם לגילאי המשתתפים- חייבים לדאוג שכל המשחקים יתאימו לגילאי המשתתפים- לדוגמא- לפעוטות- כדאי להשתמש בפעילות שתשתף את כל הילדים ולא רק את חלקם וכמובן לשלב המון אביזרים. לילדים בגילאי 5-7 כדאי לשלב בתחרויות המון הומור שיתאים לגילם, ולגילאים גדולים יותר משחקים תחרותיים וספורטיביים בסגנון הפעלת יום הולדת הישרדות והמירוץ למיליון.

שינוי פאזה בהפעלת יום ההולדת-  כדאי לשנות כל 15-25 דקות את סגנון הפעילות, בהתחלה איפור, ואז הצגה לאחר מכן תחרויות מאתגרות, ולשנות לחגיגה גדולה עם מצנח ובועות בסוף עוד יצירה קטנטנה טקס וחלוקת פרסים. אבל בשום פנים ואופן לא למשוך תחרויות מעבר למה שמעניין את הילדים מיד צריך לשנות פאזה ולעבור למשהו אחר.

להימנע מזמן המתנה- כשהילדים ממתינים הם נורא משתעממים ואז כמובן מאבדים פוקוס וריכוז ביום ההולדת ומתחילים להתפרע, כמובן אחרי שאיבדו הילדים את הפוקוס מאוד קשה להחזיר אותם לתלם לכן כדאי בכלל לא להגיע לשלב הזה. לכן, רצוי להימנע מזמן המתנה בפעילות יום ההולדת, לדוג': כשמאפרים את הילדים כדאי להעמיד במקביל דוכן קעקועים, ודוכן לק/ תסרוקות, ובר חטיפים כך כל אחד ימצא את מקומו כל פעם בדוכן אחר ולא ישתעמם. במשחקים גם כשלא כולם משתתפים רצוי להפעיל את השאר על ידי כך שנעודד אותם לעודד, או לתת להם את תפקיד השופטים שעוזרים למפעיל לגלות מי פסול ומי מנצח, לתת להם לנחש ניחושים מהמשחק (מי ינצח לדעתכם? האם הוא יתבלבל במשחק הבילבולים? וכו'...) ולשלב מלא הומור!

מיקרופון- ברגע שהילדים שומעים את המפעיל קל להם לשתף פעולה, הם לא אוהבים להתאמץ להקשיב ולשמוע, ברגע שהם לא שומעים היטב את המפעיל הם מאבדים את הפוקוס בפעילות יום ההולדת ומתפזרים.

מגנטים לאירועים יכולים לשדרג את ימי ההולדת.

תחום הפעלה מבודד- רצוי שתחום הפעילות יהיה מרוחק ממתקני כושר, גני שעשועים, מתנפחים פעילים ושאר הפיתויים. כך תוכלו לצמצם את האפשרויות שהילדים ילכו להשתעשע עם הפיתויים מסביב, להתפזר ולהתרחק ממתחם הפעילות.

או הכול או כלום- עדיף לא לחלק פרסים באופן פרטני- אלא בחלוקות גלובליות, כך כולם מרגישים שייכות, והרגשת ניצחון וזה מאוד מעודד אותם להמשיך ולהשתתף בפעילות. בנוסף חשוב לדאוג שכולם מקבלים את אותו הפרס בדיוק ומרגישים שווים.

עכשיו תוכלו להרגיש יותר בטחון בהפעלת יום ההולדת- תשתמשו בטיפים אלה ותראו שהילדים יכולים להחזיק מעמד קשובים מרוכזים וכמובן נהנים מכל רגע בפעילות יום ההולדת.

שיהיה המון בהצלחה :-)

הפעלות לימי הולדת זאת המומחיות שלנו




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב