דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בגדי גברים 

מאת    [ 08/08/2013 ]

מילים במאמר: 395   [ נצפה 2030 פעמים ]

כאשר אנחנו חושבים על אופנה אנחנו בדרך כלל מקשרים אותה לנשים. אך לא בהכרח זה המצב. אם תשימו לב שמובילי האופנה בעולם כולו רובם דווקא גברים. ואם תשימו לב שבשנים האחרונות אופנה לגברים זה כבר לא דבר יוצא דופן כיוון שגם גברים אוהבים להתגנדר, חלקם לפחות. אנחנו מאוד בעד טיפוח של גבר זה מתחיל מהתסרוקת אצל הספר או תכשיט מדליק שמתאים לסגנון הלבוש שלנו, זה יכול להיות טיפול חודשי של הציפורניים ברגליים וכן בושם מועדף. כיום נושא הטיפוח לגבר לא נשמע מוזר כפי שנשמע לפני 20-30 שנה אחורה.

הבאנו לפניכם במאמר מספר תחומים שאולי לך, הגבר, כדי להשקיע בהם טיפה יותר. ואם אתה כבר שם אז כל הכבוד לך כי הבנת שטיפוח זה לא רק עולם נשי, ממזמן כבר לא.

טיפוח אצל הספר

כולנו אוהבים ללכת לספר קבוע. חשבנו פעם שרק אישה אוהבת לדבוק בספר שלה לאורך שנים רבות ולא משנה מה וכמה מספרות טובות יותר ייפתחו מטר מהבית שלה היא לא תחליף את שמעון מהמספרה השכונתית לעולם. אז תתפלאו שגם גברים ככה. להתרגל לספר זה כמו להתרגל למכולת השכונתית עם איציק שרושם לנו ארטיקים מגיל 10. פסיכולוגית אנחנו חושבים שרק הוא, הספר המוכר והאהוב יודע בדיוק איך לגזור לנו כל קצווה וקצווה בראשנו ובדיוק איך לסדר לנו את הפיאות מהגיל שהם התחילו לצמוח בערך. אנחנו לא נגד העניין של הספר או הספרית הקבועה רק תקפידו להתחדש יחד איתם בטרנדים המובילים לשיער, לא להתקבע על אותה תסרוקת מגיל 15 כי זה פשוט משעמם – לשנות תסרוקת זה שינוי אנרגיה בלוק שלנו וזה תמיד מהנה, תנסו.

פדיקור ומניקור – לא לנשים בלבד

כן גברים יקרים. זה לא רק גייז שאוהבים לטפח את עצמם. צאו מהסרט שלכם. מניקור ופדיקור לא מחייב שממחר אתה שם לק אדום בציפורניים ועושה צורה בגבות (שאגב זה לא קשור בכלל אבל גברים לפעמים בורים בכל מושגי הקוסמטיקה המוכרים) . פדיקור ומניקור זה טיפוח אסתטי מומלץ מאוד. נקיון העור היבש מסביב לציפורניים ואת היבלות שאתה מושך כבר שנה וחצי מכף הרגל (בעיקר לקראת הקיץ – אנו הנשים נעריך את זה מאוד) . סידור וניקיון לציפורניים זה דבר בריא ומקובל. יש כאלה שהולכים עוד שלב קדימה ושמים גם לק שקוף – לא נורא אך לא ממש חובה. מספיק שנחזיק לכם את היד והיא תהיה או לפחות תראה נקייה ומטופחת וכאשר נלך לחוף יחדיו לא תהיה לך בליטה ירקרקה והזויה על כף הרגל – אנחנו מבסוטות עד השמיים. כן אנחנו הנשים, נעשות מאושרות מדברים קטנים, מה לעשות.

המשך ...במאמר הבא.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב