דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כך תשמרו על בריכת שחייה נקייה 

מאת    [ 07/08/2013 ]

מילים במאמר: 431   [ נצפה 2736 פעמים ]

בריכה נקייה היא בריכה מזמינה. כל בעל בריכת שחייה יודע שאף אחד לא רוצה לשחות בבריכה מלוכלכת. הבריכות לעיתים קרובות יכולות להכיל בתוכם את המים לפחות 10 שנים! ואף יותר מבלי לרוקנם כל עוד שומרים על מיים נקיים. שמירה על בריכות שחייה נקיות ורעננות היא משהו שאתם יכולים לעשות בעצמכם. על ידי שימוש בכלים הנכונים קצת גריז וסבלנות תוכלו להתמודד עם משימה זו בזמן קצר.

שלב 1

הסירו את העלים הצפים ויתר הפסולת באמצעות רשת עלים. הידית הארוכה מאפשרת לכם לגרוף ולהרים את הלכלוך מתחת ומעל לפני המים. פשוט להחזיק את הידית ולטבול את הרשת למים ולגרוף את הפסולת. הסירו את כל הפסולת שנאספה מהרשת וזירקו אותה לפח האשפה. הקפידו להסיר את החלקיקים הקטנים והשאריות בטרם שימוש חוזר ברשת עלים כדי למנוע החזרת הפסולת בחזרה לתוך בריכת השחייה.

שלב 2

השתמשו במטאטא יונק לאיסוף וניקוי פסולת שרשת עלים לא יכולה לאסוף. מטאטא שכזה ביכולתו לאסוף פסולת דקה מאוד. הוא מופעל על ידי משאבות הסירקולציה של בריכת השחייה או באספקת חשמל נפרדת. הכניסו את המטאטא לתוך המים ולאחר מכן הפעילו את המשאבה או מתג אספקת החשמל הנפרד כדי להפעילו. יש מגוון סוגים ביניהם כאלה עם גלגלים המשמשים לתנועה קלה יותר מתחת לפני המים. למטאטא יש צינור שבעת פעולה זז כמו נחש וזאת כדי לינוק לכלוך שהתיישב בקרקעית הבריכה. קיים גם מיכל איסוף המכיל את כל הלכלוך שנאסף. יש לרקון את המיכל פעם בשבוע וזאת כדי למנוע את התמלאותו של המיכל ועומס. כמוכן תמיד תוכלו לרכוש רובוט לניקוי בריכות שיעשה בשבילכם את העבודה מבלי השגחה.

שלב 3

השתמשו במברשת ניילון כדי לנקות את הרצפה והקירות הבריכה. מברשת ניילון היא יעילה בניקוי ויניל, פיברגלס ובריכות שחייה מעוטרות מבלי לפגוע בהם. השתמשו במברשת פלדה לקירות דפנות הבריכה. ציחצוח יכול להסיר כתמי אצות ומרבצי מינרלים. ברוב המקרים אין צורך בריקון הבריכה מממייה עם זאת לבריכות מלוכלכות ומטונפות נורא מומלץ מאוד ואף הכרחי לרוקן את בריכת השחייה.

שלב 4

השתמשו בטבליות כלור כדי לשמור על מי הבריכה צלולים. הניחו טבלית כלור בתוך מחסנית מצוף הכלור. תוכלו לעשות זאת גם בעצמכם, הניחו טבליה ברשת עלים כך ומקמו את הרשת בפתח כניסה של המים למשאבה כדי שהטבליה תתמוסס ותכנס למערכת עוד בטרם כניסה חוזרת של המים לבריכת שחייה. שומני הגוף שורפים את הכלור, חומצה ושמנים מעלים שנכנסים למי הבריכה ואבקת פרחים. כמו כן כלור מונע צמיחה של אצות.

שלב 5

הדליקו את משאבות הבריכה כדי לייצר סירקולציה במי הבריכה. תכנתו את הטיימר לפעילות חוזרת כל 24 שעות לכל היותר אך רצוי כל 8 שעות כדי לשמור על מים נקיים וצלולים בבריכה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב