דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


התאמת אוהלים לאירועים מסוגים שונים שמתרחשים בחוץ בחודשי הקיץ 

מאת    [ 07/08/2013 ]

מילים במאמר: 385   [ נצפה 1426 פעמים ]

התאמת אוהלים לאירועים מסוגים שונים שמתרחשים בחוץ בחודשי הקיץ.

ימי הקיץ החמים מחייבים אותנו לשהות כמה שיותר באזורים מוצלים שימנעו התייבשות ומכת חום מיותרות. אם נערוך אירוע בחוץ תחת כיפת השמים, בחוף הים, בפארק או בשטח, עלינו להשכיר סככת צל ואוהל גדול שיאפשר התכנסות תחתיו. לשם כך עלינו לדעת לבחור את האוהל המתאים לנו ביותר מתוך מגוון גדול ונרחב של אוהלים. לכל אוהל ולכל אירוע יש איפיונים ספציפיים שכדאי וחשוב מאוד לדעת אותם הרבה לפני שאנו מחליטים שאנו רוצים אוהל מסוג זה, או דווקא אוהל מסוג אחר.

לפני השכרת אוהל לאירוע ספציפי יש לבחור ולהתאים את סוג האוהל על פי סוג האירוע ולפי כמות המשתתפים באירוע. כך למשל, אוהל עגול מתאים לסוגים מאוד ספציפיים של אירועים, כאשר אפשר להניח כי אוהל עגול מתאים לאירועים שמחים ומקפיצים. אוהל משולש או מרובע יתאים יותר לאירועי הלוויה או אזכרה (לא עלינו).

ישנם סוגים נוספים ורבים של אוהלים, חשוב לדעת לבחור את האוהל המתאים ביותר, והמותאם ביותר לסוג האירוע. אנו ממליצים במיוחד להשתמש בשירותיו של יועץ מחברת השכרת הציוד.

בתחום של השכרת ציוד לאירועים הוא תחום תחרותי מאוד והרבה חברות ישמחו להראות לכם עד כמה הם באמת מבינים וכמה הם באמת מקצועיים אך ישנם מקצועיים יותר וכאלה שפחות..

השכרת אוהלים לאירועים לאירועים מתאימה גם לכל עונות השנה - בחודשי הקיץ אפשר לבצע השכרת אוהל מאוורר הכולל מיזוג מרכזי ובחודשי החורף יש להשתמש באמצעי חימום אותם נוכל לספק לכם . ונמליץ לכם להשתמש באוהל מקורה, שבו ירגישו את החימום ולא יסבלו מהרוחות הקשים ומתנאי מזג האוויר המסוכנים והקשים.

בעת השכרת האוהלים לאירועים (או - אוהל אחד לאירוע מצומצם), חשוב להתייחס גם לאנשים המקימים את האוהל בחברת השכרת הציוד. אוהל איכותי לאירוע מוקם על ידי מומחים שמבינים עניין ויודעים לחזק את האוהל במקומות הנכונים כך שהוא לא יקרוס לפתע באמצע האירוע!
חברתנו הוקמה על ידי מומחים שיודעים להתאים לכם את סוג האוהל לסוג האירוע וכמות המשתתפים שיחסו בצילו של האוהל. אתם יכולים להשכיר אוהלים לאירועים כגון יום כיף או יום גיבוש לעובדים לקחת אותם לשפת לים או לחיק הטבע, להזמין סככות, המחצלות וכריות, וליהנות ממקומות מוצלים מבלי שמזג האוויר בחוץ יהווה מטרד או בעיה כל שהיא. אל תשכחו להזמין מאיתנו גם מקררים ומקפיאים וגנרטור שיספק להם חשמל ואז תוכלו לאחסן בתוכם את השתייה , הגלידות ומיטב פירות העונה והאירוע יהיה מושלם ולא ישכח לעולם.

ראו את הקולקציה החדשה שלנו

https://www.mr-mor.co.il/

השכרת ציוד לאירועים - השכרת שולחנות, השכרת כסאות, השכרת אוהלים, הצללות לאירועים, השכרת אמצעי תאורה, השכרת אמצעי קירור וחימום לאירועים, השכרת גנרטור




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב