דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בחירת תריסים לעיצוב הבית 

מאת    [ 06/08/2013 ]

מילים במאמר: 520   [ נצפה 2290 פעמים ]

חלק חשוב בכל פרויקט של עיצוב הבית, שיפוץ או אבזור של בית חדש הוא בחירת התריסים והחלונות. היום כבר לא מתייחסים לתריסים רק כאמצעי ליצירת חושך בבית, להגנה מפני פגעי מזג האוויר ומפני פורצים או גנבים אלא כחלק מהעיצוב של החלל כולו. היום אפשר למצוא כל כך הרבה סוגי תריסים ? מתריס ונציאני בצבעים ודוגמאות ומחומרים רבים ועד תריסים חשמליים בכל הצבעים האפשריים ? אלו ואחרים מאפשרים לנו להתאים באופן מדויק את מראה החלונות בבית לעיצוב הכללי ולסגנון שבחרנו לכל חדרי הבית.

עיצוב תריסים מול עיצוב הבית

כאשר אנחנו בוחרים תריסים לבית אנחנו צריכים להתייחס לעיצוב הבית כולו. בית בעל מראה מיושן ועתיק, יוכל לקבל מראה יותר אותנטי אם נבחר במקום תריסים מודרניים, תריסים בעלי מראה מיושן. היום אפשר למצוא תריסים שהם דמוי עץ, ממש כמו תריסי העץ של פעם, אבל עשויים מחומרים עמידים יותר. אפשר לשלב היום תריסים חשמליים שמספקים את הכיסוי לחלונות ותלייה של תריסי עץ על איזור הקיר מסביב למשקוף החלון החיצוני, כדי ליצור מראה עתיק מבלי לוותר על הקידמה.

כאשר אנחנו בוחרים עיצוב נקי ומודרני לבית, ניתן להשתמש בתריס ונציאני בעל צבע ועיצוב נקי שישתלב מצויין בחלל. היום קיימים דגמים בכל הצבעים והסוגים של תריסים אלו. ספק התריסים שלכם צריך להציע קטלוג מורחב של צבעים וגוונים וביניהם מומלץ לבחור בגוון נייטרלי שמשתלב בצורה טובה עם עיצוב מודרני ונקי. תריס ונציאני יכול לתפקד גם כוילון ופעמים רבות מומלץ לוותר על וילון בד ולהשתמש רק בתריסים ונציאניים. זאת במיוחד כאשר מדובר בחלל קטן שאין בו הרבה חלונות ואנחנו רוצים למנוע חסימה של אור ואוויר.

לצד בחירת סוג התריס, חשוב מאד להתמקד באיכויות שלו. מראה מעוצב של הבית קשור גם לאסתטיקה של הפריטים בו. כאשר אנחנו בוחרים תריס באיכות ירודה, מוותרים על החלפת התריסים הישנים והשבורים לאחר השיפוץ או פשוט מתעלמים נושא בחירת התריסים, אנחנו יכולים ליצור מצב מוזר בו הבית כולו נקי, מעוצב ותקין ואילו החלונות של הבית נראים במצב מוזנח ולא אסתטי.

בחרו תמיד בתריס מאיכות טובה וקחו בחשבון מראש שחלק מהתקציב צריך לכלול גם החלפה של התריסים או בחירה של תריסים חדשים ואיכותיים. מראה מוזנח ומרושל יהפוך את כל מראה החדר לכזה וכל פריט מעוצב שתניחו בחדר, צביעה של הקירות או כל פעולה אחת לא תעזור. הסיבה לכך היא שאיזור החלון מספק מוקד של עניין בכל חדר ותשומת הלב לו חשובה מאד לתהליך העיצוב.

תריס לכל חדר

היום אפשר להנות מהתקנה של תריסים מסוגים שונים בכל חדר. אם אתם רוצים למנוע משחק של הילדים עם התריסים הונציאניים בחרו דווקא לחדר הילדים בתריסים חשמליים שניתן להוריד רק באמצעות לחיצה על מתג שאפשר להתקין במקום גבוה יחסית. בחדר השינה בו אתם רוצים ליצור מראה מעוצב אך רומנטי, תוכלו לבחור בתריסי אלומיניום בעלי מראה של תריסי עץ, שמעניקים תחושה רומנטית וישנה.

עצה טובה נוספת היא להיעזר במתקין תריסים מקצוען. תריסים שמותקנים בצורה לא נכונה וברישול יכולים ליצור מראה לא נקי לחדר וכמובן לגרום לבעיות בבית. מומלץ לבחור במתקין תריסים בעל ניסיון בהרכבת סוג התריסים שבחרתם ? בין אם מדובר בתריס חשמלי, תריס אלומיניום או תריס ונציאני.

עולם עיצוב התריסים היום אינו נפרד מתחום עיצוב הבית הכללי. באמצעות תשומת לב מיוחדת לבחירת התריסים, התקנה מתאימה לכל חדר ושילוב של התריס בצורה נכונה בתוך מראה וסגנון החלל נוכל ליצור מראה מעוצב בכל חדרי הבית. 

מוגש לכם על ידי מנהל אתר אינטרנט תריסים.net מתמחים גם בתחום תיקון תריסים בישראל.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב