מתי אנו זקוקים לגרר
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

מתי אנו זקוקים לגרר 

מאת    [ 05/08/2013 ]
מילים במאמר: 460   [ נצפה 986 פעמים ]

 
 

גרר כיצד לא תזדקקו לו:

תמיד בזמן הכי פחות צפוי אנו זקוקים לשירותי גרר.

כעת שהחורף בפתח,  אנו הנהגים  מתבקשים  לנהוג  בסובלנות ולגלות  מעט תרבות על כבישי הארץ.

ובו זמנית לשמר על  תקינות ובטיחות כלי הרכב.

הדבר הכי חשוב שצריך  לזכור זה מדי שלושה ארבעה ימים יש לבדוק מים ושמן בבוקר שהמנוע קר והרכב עומד במצב מאוזן, לאחר מכן לבדוק את חריצי הצמיג 2-3 ס"מ מינימום לעובי הסולייה (החריצים על סוליית הצמיג).

במידה קרתה הגזירה ונאלצתם "להיתקע" יש להשתדל להזיז את כלי הרכב לשוליים  ע"מ לאפשר תנועה חופשית וזורמת,  כשיש עלייה ניתן לדרדר בזהירות את כלי הרכב מעט למטה ולשאוף להגיע למתחם השוליים ושם להמתין לגרר בבטיחות מלאה, ובאם ירידה יש לדרדר עם פנים הרכב וכמובן לנסות ולהיות מעט מודעים לסביבה ולא להיתקע באמצע  הכביש ולחכות לנס!!!!!!!!!

לביטחונכם  האישי יש להימנע בשהייה מרובה בתוך כלי הרכב בזמן שהייתכם בשולי הכביש, וזאת שחלילה לא תצטרכו אמבולנס בנוסף לגרר שלו כבר חיכיתם מראש, וזאת כמובן עלול להיגרם בעקבות מוכשר אחר שהחליט שהשוליים זה נתיב נוסף,  כמו כן רצוי להמתין מעבר למעקה הבטיחות.לבוא הגרר

ברוב כלי הרכב המצויים כיום בשוק, קיימת מערכת הנעה קדמית וזאת כאמור, שגלגליו הקדמיים של כלי הרכב הם המניעים והמנתבים את כלי הרכב ולמעשה החלק האחורי נגרר על ידו של החלק הקדמי,  מה שהופך את כלי הרכב להרבה יותר יציב בסיבובים.

מערכת הבלימה בכלי הרכב, הבלמים ברכב עובדים בצורה כזאת שבעצם רפידות פיבר –גלס לוחצות על דסקית פלדה הצמודה לגלגל הרכב ובכך ע"י חיכוך וחום אדיר גורם לעצירה מוחלטת.

בחורף יש להימנע מלהיכנס לתוך שלוליות מים לאחר שימוש ממושך במערכת הבלימה, כגון ירידה מתמשכת,  וזאת ע"מ לא לגרום לדסקית הפלדה לעיוות בגלל הפרשי טמפרטורה וכמובן בהורדה משמעותית באיכות הבלימה, כאמור תמיד עדיף להוריד הילוך ולהימנע מחימום הבלמים וחלילה להביא למצב שמרוב רתיחה יפסיקו בפתאומיות להמשיך ולהיות יעילים והתוצאה...............

גלגל הרזרבה הנמצא בתא המטען, יש לבדוק שלמקרה של תקר באחד הצמיגים חובה לבדוק אם קיים גלגל רזרבה ואם בכלל תקין הוא, וזאת ע"מ לחסוך את הוצאת הגרירה בעקבות החלפת גלגל פשוטה

תחילה יש לפתוח את האומים שכל גלגלי הרכב על הקרקע ולאחר שחרורם קלות יש להרים את הגלגל הרצוי לבצע החלפה לסגור את האומים עד כדי חיזוק אך יש לחזק את האומים  רק לאחר הורדת כלי הרכב במלואו על הקרקע .

בזמן נסיעה יש להימנע  מכל מני לחצים, ומחשבות  הגוררות  אותנו אחר מחשבות שווא  ולמעשה מוציאות אותנו מריכוז מלא בזמן הנהיגה, כמו כן עלינו לשמור מרחק מכלי הרכב שלפנינו כדי למנוע תאונת שרשרת.

לסיכום, בזמן תאונה ומצב בו נשפך שמן על מסלול הנסיעה, יש להשתדל לכסות כתמים אלו בעפר ולחכות בסבלנות עד בוא הגרר מעבר למעקה הבטיחות , אם בזמן חשכה יש ללבוש את האפוד הזוהר, ע"מ שנהגים אחרים יראו אתכם בבירור, ואף יוכלו להיות לעזר במקרים מסוימים.

אז שיהיה לנו חורף בטוח ומלא חוויות, בהצלחה בנסיעה הבאה!!!!! אני ממתין ב גרר

www.all4spy.com

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב