דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתי אנו זקוקים לגרר 

מאת    [ 05/08/2013 ]

מילים במאמר: 460   [ נצפה 1486 פעמים ]

גרר כיצד לא תזדקקו לו:

תמיד בזמן הכי פחות צפוי אנו זקוקים לשירותי גרר.

כעת שהחורף בפתח,  אנו הנהגים  מתבקשים  לנהוג  בסובלנות ולגלות  מעט תרבות על כבישי הארץ.

ובו זמנית לשמר על  תקינות ובטיחות כלי הרכב.

הדבר הכי חשוב שצריך  לזכור זה מדי שלושה ארבעה ימים יש לבדוק מים ושמן בבוקר שהמנוע קר והרכב עומד במצב מאוזן, לאחר מכן לבדוק את חריצי הצמיג 2-3 ס"מ מינימום לעובי הסולייה (החריצים על סוליית הצמיג).

במידה קרתה הגזירה ונאלצתם "להיתקע" יש להשתדל להזיז את כלי הרכב לשוליים  ע"מ לאפשר תנועה חופשית וזורמת,  כשיש עלייה ניתן לדרדר בזהירות את כלי הרכב מעט למטה ולשאוף להגיע למתחם השוליים ושם להמתין לגרר בבטיחות מלאה, ובאם ירידה יש לדרדר עם פנים הרכב וכמובן לנסות ולהיות מעט מודעים לסביבה ולא להיתקע באמצע  הכביש ולחכות לנס!!!!!!!!!

לביטחונכם  האישי יש להימנע בשהייה מרובה בתוך כלי הרכב בזמן שהייתכם בשולי הכביש, וזאת שחלילה לא תצטרכו אמבולנס בנוסף לגרר שלו כבר חיכיתם מראש, וזאת כמובן עלול להיגרם בעקבות מוכשר אחר שהחליט שהשוליים זה נתיב נוסף,  כמו כן רצוי להמתין מעבר למעקה הבטיחות.לבוא הגרר

ברוב כלי הרכב המצויים כיום בשוק, קיימת מערכת הנעה קדמית וזאת כאמור, שגלגליו הקדמיים של כלי הרכב הם המניעים והמנתבים את כלי הרכב ולמעשה החלק האחורי נגרר על ידו של החלק הקדמי,  מה שהופך את כלי הרכב להרבה יותר יציב בסיבובים.

מערכת הבלימה בכלי הרכב, הבלמים ברכב עובדים בצורה כזאת שבעצם רפידות פיבר –גלס לוחצות על דסקית פלדה הצמודה לגלגל הרכב ובכך ע"י חיכוך וחום אדיר גורם לעצירה מוחלטת.

בחורף יש להימנע מלהיכנס לתוך שלוליות מים לאחר שימוש ממושך במערכת הבלימה, כגון ירידה מתמשכת,  וזאת ע"מ לא לגרום לדסקית הפלדה לעיוות בגלל הפרשי טמפרטורה וכמובן בהורדה משמעותית באיכות הבלימה, כאמור תמיד עדיף להוריד הילוך ולהימנע מחימום הבלמים וחלילה להביא למצב שמרוב רתיחה יפסיקו בפתאומיות להמשיך ולהיות יעילים והתוצאה...............

גלגל הרזרבה הנמצא בתא המטען, יש לבדוק שלמקרה של תקר באחד הצמיגים חובה לבדוק אם קיים גלגל רזרבה ואם בכלל תקין הוא, וזאת ע"מ לחסוך את הוצאת הגרירה בעקבות החלפת גלגל פשוטה

תחילה יש לפתוח את האומים שכל גלגלי הרכב על הקרקע ולאחר שחרורם קלות יש להרים את הגלגל הרצוי לבצע החלפה לסגור את האומים עד כדי חיזוק אך יש לחזק את האומים  רק לאחר הורדת כלי הרכב במלואו על הקרקע .

בזמן נסיעה יש להימנע  מכל מני לחצים, ומחשבות  הגוררות  אותנו אחר מחשבות שווא  ולמעשה מוציאות אותנו מריכוז מלא בזמן הנהיגה, כמו כן עלינו לשמור מרחק מכלי הרכב שלפנינו כדי למנוע תאונת שרשרת.

לסיכום, בזמן תאונה ומצב בו נשפך שמן על מסלול הנסיעה, יש להשתדל לכסות כתמים אלו בעפר ולחכות בסבלנות עד בוא הגרר מעבר למעקה הבטיחות , אם בזמן חשכה יש ללבוש את האפוד הזוהר, ע"מ שנהגים אחרים יראו אתכם בבירור, ואף יוכלו להיות לעזר במקרים מסוימים.

אז שיהיה לנו חורף בטוח ומלא חוויות, בהצלחה בנסיעה הבאה!!!!! אני ממתין ב גרר

www.all4spy.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב