דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בחירת אלומיניום לבית כיצד? 

מאת    [ 01/08/2013 ]

מילים במאמר: 423   [ נצפה 2618 פעמים ]

בחירת אלומיניום לבית כיצד?

התחלתם בניה או שיפוץ, הבית לפני גמר השלד ואתם אובדי עצות איזה חלונות לבחור לבית? כיצד בוחרים את סוג האלומיניום והצבע? במאמר זה אתכם לכם מספר דגשים שחשוב להתייחס אליהם בבואכם לבחור את חלונות ודלתות הבית.

בניה או שיפוץ של בית פרטי הינו אתגר מורכב הדורש סינכרון של כל בעלי המקצוע. עם גמר השלד ולפני ביצוע הטיח יש צורך לשים משקופים עיוורים לחלונות ולדלתות, על מנת למנוע מכם את הלחץ בבחירת אנשי המקצוע ובבחירת סוג האלומיניום חשוב להתחיל את התהליך בשלבים מוקדמים יותר של הבניה. אז כיצד זה קורה?

בשלב הסקיצות האדריכליות ישנה התייחסות לגודל ורוחב המפתחים בהתאם לדרישת הלקוחות ובתאום עם האדריכל ומעצב פנים. עם קבלת ההיתר האדריכל מוציא תוכניות ביצוע לקבלן, חלק מהאדריכלים מוציאים מפרט אלומיניום, כמובן בתיאום עם מעצב פנים. חלקם לא מוציאים את המפרט ו מעצב פנים מוציא אותו.

ישנם מספר דברים שחשוב שיופיעו במפרט אלומיניום: גודל ורוחב המפתח של החלון/דלת, סוג האלומיניום, סוג הזכוכית, רשתות ותריסים אם יש, חלוקות של האלומיניום- אם מדובר בבלגי או כשיש אזורים קבועים בחלון, כיוון פתיחת החלון, והאם מדובר על הלבשה פנימית עם חיצונית של החלון. אני דואגת לצייד את הלקוחות שלי במפרט מאוד ברור שיאפשר להם להוציא הצעת מחיר ממספר ספקים ולהחליט בהתאם למחיר ולאיכות מיהו הספק שאיתו היו מעוניינים לעבוד.

המבחר כיום בשוק מאוד גדול הן בנושא של אלומיניום והן בזכוכית החלון. בטרם אני מוציאה את המפרט תפקידי כ מעצבת פנים בדרום לשבת עם הלקוחות להציג להם את ההיצע הקיים בשוק, היתרונות והחסרונות של כל סוג, והדוגמאות שיכולות להתאים לבית הספציפי שלהם.

עם בחירת האלומיניום יש לבחור גם את הגוון. גם פה ההיצע מאוד רחב, מאלומיניום מגורען ועד חלק, ובכל שנה נוספים צבעים חדשים למפרט. כאשר בוחרים את גוון האלומיניום חשוב להתייחס גם לחוץ הבית וגם לפנים. עם גוון אלומיניום חזק ודומיננטי יש צורך למנן את הצבעים האחרים בתוך הבית ומחוצה לו. גוון אלומיניום יותר ניטרלי יאפשר משחק של צבעים בפנים ומחוץ לבית יותר גדול. אל תשכחו להתייחס גם לדלת הכניסה לבית בהקשר זה. אם מראש ידוע שרוצים לבחור דלת כניסה משמעותית שידוע שתמשוך את העין, חשוב לבחור אלומיניום בגוונים ניטרליים אחרת זה מאוד יבלבל את העין.

לסיכום הדברים, ב עיצוב בתים פרטיים את בחירת האלומיניום לחלונות ודלתות הבית מומלץ לבצע בשלבים מוקדמים של הבניה. היעזרו בשרותיה של מעצבת פנים בדרום שתדאג ללוות אתכם, להוציא עבורכם מפרטים ברורים, ותדאג שכל הפרטים בבית ידברו בשפה עיצובית אחידה, כך שבסופו של תהליך הבית שחלמתם עליו יהיה מזמין, הרמוני ומעוצב

 

 

 

 

ליעד רוזנברג, מעצבת פנים- 052-8287245


www.home-designer.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב