דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קשיים ודרישות להפקת סרטי תדמית 

מאת    [ 01/08/2013 ]

מילים במאמר: 363   [ נצפה 4980 פעמים ]

הפקת סרטי תדמית היא תהליך מורכב והיא דורשת מיומנות אחרות ומיוחדות לעומת אלו שנדרשות לביצוע בימוי, צילום ועריכה של הסרטים. הפקה של סרט תדמית דורשת גיבוש של קונספט שיהיה נכון עבור המסרים שהעסק רוצה להעביר לקהל הצרכנים ונכון גם עבור קהל הצרכנים עצמם. הקונספט צריך להיות מצד אחד אומנותי, כך שיהיה בולט לעומת סרטים אחרים מהסוג הזה, מרשים ואפקטיבי, ובו זמנית הוא צריך להיות בר ביצוע.

יש חברות הפקה שהפקה של סרטי תדמית הוא העיסוק שלהן, והן מכירות מקרוב את הקושי במציאת האיזון בין הצד האומנותי לצד הביצועי.

קיימים כמה קשיים בהפקה של סרט תדמית. הקושי הראשון הוא מציאת נקודת האיזון בין מה שהלקוח רוצה, גם כשהוא לא יודע לנתח את השוק ואינו אובייקטיבי בעת הצפייה בסרט, לבין הצרכים האמתיים והמקצועיים שעליהם מתבססת הצלחת ההפקה.

עוד קושי קשור לשמירה על חדשנות לעומת השוק כולו, ובפרט לעומת העסקים המתחרים באותו תחום. סרט תדמית מיועד למעשה לכל מי שצופה בו ונחשף גם לסרטי תדמית אחרים, וההצלחה שלו נמדדת באופן יחסי לעומת הסרטים האחרים. אם הפקת הסרט תהיה מוצלחת יותר לעומת הסרטים האחרים, והסרט יהיה משכנע, מרתק וייחודי יותר, כך ההצלחה שלו תהיה גדולה יותר. כדי להיות מרתק וייחודי ולשכנע, ההפקה צריכה להיות מותאמת לקדמה ולשינויים שמתרחשים ועלולים להתרחש בעתיד. במילים אחרות, חשוב שסרטי תדמית לא יחקו טרנדים בולטים ומוכרים בשוק, אלא להיות פורצי דרך.

אם כן, הפקת סרט תדמית דורשת יד על הדופק וראש פתוח לחדשנות.

לסיכום, חדשנות היא מילת המפתח, ולכם כך צריך להיות מעורים ומעודכנים לגבי מצב השוק והשינויים שעתידיים להתרחש בו. החדשנות צריכה להביא לידי ביטוי את השילוב בין הטעם האישי של הצופים בסרטי התדמית לבין הטעם האישי והמקצועי של כל מי שלוקח חלק בהפקת הסרטים.

סביר להניח שלכם, בעלי העסקים שרוצים להפיק סרט תדמית מקצועי ומוצלח, אין את היכולת להוציא לפועל הפקה שכזו. אם לא מפאת חוסר ידע והבנה, אז מהסיבה הפשוטה שאין לכם מספיק זמן לבצע תהליך מורכב שכזה. על כן, עליכם למצוא חברת הפקות מקצועית ומנוסה שתעשה את העבודה עבורכם. יש הרבה חברות כאלה, כמו מירו מדיה שפועלת כבר מספר שנים. אבל מלבד שנות הוותק, חשוב לבדוק ולהבין את הניסיון שיש למי שעומד בראש החברה- האם היה לו ניסיון בעבר עם שוק הטלוויזיה/האינטרנט, ואיזה ניסיון בדיוק?




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב