דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תיק אוכל לילדים שמחים 

מאת    [ 31/07/2013 ]

מילים במאמר: 410   [ נצפה 2785 פעמים ]

מזון לא נישאר טרי לנצח, אפילו לא במקרר. עובש יכול לגדול על פירות, ירקות ומוצרי מזון נוספים גם אם הם נשמרים במיכל אטום. לאורך תקופה רבה ילדינו היו נשלחים לגן הילדים ולבתי הספר עם שקית אוכל בתיק בציפייה שיחזיק להם מעמד עד הפסקת האוכל. לא מעט פעמים ילדינו היו חוזרים רעבים הביתה מכיוון שהאוכל שאיתו הלכו לגן ילדים או לבית הספר התקלקל ולא החזיק מעמד.

בדיוק בשביל מקרים כאלה הומצא מוצר גאוני מוצר מהפכני שעם השנים השתכלל. מדובר בתיק אוכל זהו תיק שניתן לאחסן בו אוכל שיישמר לאורך זמן או לפחות עד סוף היום. בעת יציאתו של המוצר רבים רכשו אותו בציפייה שזהו המוצר שיימנע מילדינו לחזור רעבים הביתה. וכך היה בצורה מהירה כאש בשדות קוצים הבשורה על תיק אוכל שמשמר את המזון לאורך זמן צבר תאוצה והורים רבים נהרו לחנויות לרכוש לילדיהם את המוצר.

התוצאות לא איחרו לבוא והפידבקים מההורים היו חיוביים למדי. הם היו כל כך מרוצים מתיקי אוכל עד שלא חשבו פעמיים ורכשו עוד מהמוצר לילדיהם ואפילו לעצמם. לימים נכנסו חברות שונות לייצור תיקי אוכל רבים ושונים וכל אחת הביאה עימה בשורה ותגלית חדשה. כאשר האחרונה שבהם בחורה בת 15 מארה"ב פיתחה תיק אוכל השומר על טריות האוכל ואפילו מונע ממספר חיידקים מלגדול באוכל עצמו! היא מסתמכת על כיסים פנימיים בתוך התיק המכילים אבקה כימית השואבת את החמצן החוצה מתיק האוכל. תגלית חשובה שלעצמה אשר מוכיחה שהמצאות וחידושים קיימים כל עת בעוד רמת הטכנולוגיה כיום היא כזו אשר נותנת מענה הולם וראוי לבעיית טריות האוכל.

קיימים מגוון סוגים שונים של תיקי אוכל לילדים במבחר רב של גדלים ועיצובים אך יחד עם זאת יש לשים לב כי קיימים בשוק זיופים רבים שיש להישמר ולהיזהר לא לרכוש בטעות, מוצרים רבים מיובאים מסין הרחוקה בעוד שמשם באים זיופים רבים מכל סוגי המוצרים ממוצרי אלקטרוניקה ועד לטקסטיל. כמובן שישנם איכויות שונות ובעידן הגלובלי היום חברות מותגים רבות העבירו את פעילותן לארץ השמש העולה ולכן בעודכם רוכשים תיק אוכל הקפידו לרכוש מוצר מחברה ידועה ומוכרת שתעניק לכם איכות מוצר ואחריות כך שהרכישה שתעשו תיהיה חכמה וכדאית ולא תיפלו על מוצר שכביכול אמור לשמור על מזון ילדיכם ויתחוור לכם כי הוא לא עומד בקריטריונים הללו על חשבון ארוחת ילדיכם.

כדי לרכוש תיק אוכל לילדים מומלץ להתייעץ עם הורים אחרים ואנשים שיש להם מושג בין היתר ניתן לבדוק ברשתות החברתיות ובפורומים שונים לשאול, להתעניין ואף לקבל המלצות על מוצר שנרכש נוסה וקיבל את מירב הקולות. קוראים לזה קניה חכמה קניה אשר מבררים לפני, קוראים חוות דעת והמלצות מאנשים שכבר חוו והתנסו במוצרים שכאלה.

   מקדם ומשווק אתרי אינטרנט להיות במקומות ראשונים במנועי החיפוש השונים עם ידע וניסיון רב בשיווק. כי לקדם עסקים צריכים להבין, ידע הוא כוח וכוח הוא הכל!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב