דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מצבר לרכב מה חשוב לדעת ? 

מאת    [ 30/07/2013 ]

מילים במאמר: 372   [ נצפה 1567 פעמים ]

ההכנות לפני נסיעה ארוכה תמיד כרוכות בסבכים של פחדים שמא אתקע בעליה עם מצבר שובק חיים ומבטים נעוצים על האישה שנוהגת שם. לכן החלטתי לקחת את ההגה לידיים, תרתי משמע, ולברר איך צוברים נקודות זכות בתור בעלת רכב פרטי, ויותר חשוב מכך איך בוחרים מצבר.
בשוק יש מבחר שלם של מצברים מה שמבדיל בניהם הוא אורך חיי המצבר וכן מי המותג שמפרסם אותו, כמו בכל דבר. לעיתים אורך תעודת האחריות מהווה גם פרמטר שיכול להקפיץ את המחיר. כשמדברים על כסף מיד רוצים לדעת על מה הוא הולך, או במקרה שלנו נוסע. המצבר הוא למעשה הסוללה או הבטרייה אשר מפעילה את המנוע, מכאן שהוא מקור האנרגיה להפעלת כלל מערכת החשמל של הרכב. 
התאמת המצבר מתבססת על מידותיו החיצוניות וכן בכושר ההנעה והפריקה שלו. יש להקפיד לחפש ערכי האמפר/שעה המתאימים לרכבכם. בנוסף, האקלים של ארצנו החמה דורש ריכוז נמוך יותר של חומצה בניגוד לרוב המצברים. המכונית צריכה להיות עמידה ,  לעמוד בחום גבוה וקיבולת גבוה. רצוי שהכביש יהיה חלק או לחילופין במציאות, שהמצבר שרכשנו יהיה בעל כושר התמודדות ועמידות בפני רעידות הרכב ובפריקות עמוקות. המומלץ למזגנו הישראלי הוא בעיקר מסוג קלציום  בעל איבוד מים בינוני אך עמידות בתנאי ארצנו. להבדיל ממצברי העופרת בהם איבוד המים גבוהה ואורך החיים נמוך יחסית

בכדי לוודא שאתם עומדים לרכוש מוצר תקין של חברת המקור יש מספר הדגשים שיש לשים לב אליהם. סוכן מורשה ומהימן של חברה מסוימת עם הזהות הוא האיש הנכון עבורכם להימנעות מזיופים שבהם מדביקים מדבקת חברה על מוצר מזויף. מצבר חברה יגיע עם שני מספרים עוקבים של חודש לפני ואחרי, וכן אותה שנה נוכחית. רוב המצברים המקוריים יגיעו באריזת ניילון וכן מדבקת החברה. ככל שתחלופת המצברים בחברה מוכרת גדולה יותר כך תדעו שהמוצר לא ספג אבק וישב על המדף זמן רב. הדגש הכי חשוב הוא לבקש תעודת אחריות שתהיה שמורה אצלכם ולא להסתמך על טכניקות מכירה.  אורך מצבר נע בין שנתיים לשלוש ולקראת מועדים אלו חשוב לבדוק תקינותו.

לסיכום, הנכון הוא לצבור ניסיון ולהיווכח כיצד בחירה חכמה ומושכלת יכולה להביא אתכם לכמה שפחות הוצאות או היתקלויות בזיופים בכל הקשור למצבר המתניע אתכם ביום יום. המלצת הבית אל תתפתו על קניית מצבר זול כי לעיתים עדיף להשקיע קצת יותר על מצבר איכותי ולא להוציא אחר כך הוצאות תחזוקה נוספות.

כלל מערכות לרכב
מערכות לרכב




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב