דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חושבים לפתוח עסק, קחו סיכון מחושב 

מאת    [ 29/07/2013 ]

מילים במאמר: 382   [ נצפה 1780 פעמים ]

בשפה הסינית המילה משבר מורכבת משני אותיות הראשונה מסמלת סכנה והשנייה מסמלת פוטנציאל.. למה אני כותב על כך מכיוון שבעיה יוצרת הזדמנות ומאחר ואנו מתייחסים  בכבוד רב לתרבות הסינית אזי שלצמד מילים אלה עם הפירוש שקיבלו ע"י החכמים הסינים יש משמעות מרובה.

כן, כמי שנותן ייעוץ עסקי אני רואה את החיבור של המילים סכנה והזדמנות כמילים הנכונות ביותר לבנייה של עסקים, או המשך עסקים קיימים מצליחים יותר או מצליחים פחות ואילו את המילה השנייה המסמלת פוטנציאל אני נותן לה משקל רב ביכולת העשייה וההתמדה של היזם החדש או ברוח העשייה של בעלי העסקים הקיימים.

כמי שנותן ייעוץ אסטרטגי רב שנים אני יכול להתוודות על אלפי עסקים קיימים אשר פעלו בסיטואציה מסוימת והרחיבו את האופקים שלהם למיצוי פוטנציאל מקסימלי של העסקים שלהם בד בבד עם יזמים או עסקים מתחילים אשר לקחו סיכון, העמידו הלוואות, עזבו מקומות עבודה מסודרים ויצאו לעבר הפוטנציאל שחיכה להם בפתח, והצליחו, לא כולם, חלקם, אבל אלא שלא הצליחו והודו בכך ולקחו עזרה חיצונית בתמיכה בעסקם כן עברו מכשול והתקדמו לעבר הפוטנציאל אותו ידעו עוד טרם פתיחת העסק או המיזם שלהם.

כ יועץ עסקי אין זה אומר כי הרצון לעבור את המכשול הראשוני שהוא ה"סכנה" מביא אותנו ישר לשערי הצלחת הפוטנציאל דרכים ארוכות צריך לעבור עסק או מיזם חדש עד שהוא מגשים את הפוטנציאל אבל מה שברור לכול אותם יועצים עסקיים או מי שנותן ייעוץ עסקי כי יש את האפשרות לעבור את המכשולים עם עזרה כזאת ואחרת על מנת לממש את הפוטנציאל הענק הטמון בעסק.

יכולים לבוא אותם ציניקנים ולהכריז "אתם היועצים" יודעים לעוץ עצות ותו לא, שהרי האחריות בסופו של דבר הוא עלינו, תשובתי הנחרצת לאותם ציניקנים היא כי גם הליכה ברחוב אין בה בטחון מושלם וכול דבר יכול שיקרה, אבל כאשר אתה צמוד לרופא האישי שלך הסכנה כי אכן משהו יקרה לך הוא קלוש יותר.

בכול מקרה עצתי ליזמים מתחילים, עסקים בתחילת דרכם ועסקים קיימים היא בראש ובראשונה אל תפחדו! אם שקלתם נכון את התוכנית העסקית שלכם ומיפיתם את קהל היעד שלכם על תפחדו ממתחרים ועל תפחדו מקשיים, קשיים הם כמו אבני דרך הפזורים על משעול הדרך בו אתה הולך ותפקידך להזיז אותם בקלות הצידה על מנת להמשיך בהליכה אשר התחלתה.

זכרו על תפחדו, מייצאו נקודות חיוביות בכול משבר ,שמרו על האופטימיות שלכם וקחו לכם עזרה שתעזור לכם לקפץ מעל המכשולים ולהגיע ליעדים 

דורון עמית הוא מומחה בתחום ניהול עסקים, ייעוץ עסקי ושיווק, הבראת חברות, וכלכלה עסקית,מאחוריו עומד צוות של ביצועיסטים בתחום השיווק, העיצוב, הפרסום, המכירות להגדלת ההכנסות בעסק בחברה ובארגון




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב