דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך בוחרים אולם אירועים 

מאת    [ 28/07/2013 ]

מילים במאמר: 531   [ נצפה 7487 פעמים ]

בחירת המקום בו תקיימו את החתונה שלכם הוא עניין רציני. יש לכך משמעויות כלכליות, ויש לכך גם חשיבות בגלל ששם אתם עורכים את החתונה ואתם רוצים שיהיה כיף לאורחים שלכם. כמובן שגם אתם צריכים ליהנות. בשל כך, מיקום האירוע שלכם הוא דבר קריטי להצלחתו. בכל מקרה, מכיוון שמדובר בהוצאה משמעותית – לפעמים גם של 100 אלף שקל, שחותמים עליה הרבה צדדים וערבים, ומדובר על הוצאה משמעותית בעבור אירוע שהוא סה"כ די קטן באורכו, חבל לבזבז סתם כסף אם לא בררתם עד הסוף את כל העניינים הקשורים בכך. כדי לדעת איך לעשות זאת נכון – ניסינו לרכז עבורכם קצת טיפים לבחירת אולם אירועים בתל אביב – אולי המקום העמוס והיקר ביותר בארץ.

בחירת אולם אירועים בתל אביב

כדי לעשות זאת נכון, צריך להתכונן לכך מראש. להתכונן זה אומר: גם להיות פרגמטי עם התאריך ועם המיקום וגם להתגמש בתנאי התשלום, לחסוך מראש ולחשוב על כך. מי שבא ברגע האחרון, אם בכלל ימצא אולם אירועים בתל אביב בהתראה קצרה – ישלם על כך מהכיס שלו וביוקר. לכן, יפה שעה אחת קודם. חשוב מאד להתכונן לבחירת האולם כמה שיותר טוב. חלקו זאת לשלבים, התייעצו עם בעלי ניסיון רב יותר משלכם בכל שלב ושלב, וככה תוכלו לצלוח את ההוצאה היקרה בצורה טובה ואתם עוד "עלולים" ליהנות מהחתונה שלכם! השלבים המומלצים הם:


    • איפה ומתי: חשוב לבחור את התאריך על בסיס היכולת הכלכלית שלכם. ככל שתכוונו לקיץ ככה יהיה יקר יותר ועמוס יותר. החורף הרבה יותר זול. בדקו את הכיסים שלכם (+הלוואות + הורים); המלצה שלנו – אל תצאו מהכלים. אבל אם החלטתם "להשתגע", ככל שתקדימו לתכנן כך ייטב. כדי לבחור את האולם / גן הנכונים, החליטו – כמה אנשים מוזמנים? איפה אתם רוצים לערוך את האירוע (בתל אביב)? כמה כסף יש לכם לשכירת האולם לערב / כמה כסף יש לכם להשקיע במנת אוכל? מתי אתם רוצים לערוך את החתונה? בקיץ כאמור הרבה יותר יקר מאשר בחורף.

    • אחרי שהחלטתם על אלו – אתם יכולים לחפש אולם / גן שיכול לעמוד בדרישות הלוגיסטיות שלכם. בדקו שיש לאולמות שאתם בוחנים לא רק שף טוב, אלא גם חנייה מסודרת, יכולת להתמודד עם כמות האורחים, בעלים נחמדים המאפשרים תנאי תשלום נוחים (וביטול, לא עלינו) וגם שיש רישיון לעסק... לא מובן מאליו. רישיון = אישור להפעיל המקום מבחינת בטיחות / רשות מקומית / משטרה / מכבי אש, וגם להגיש אוכל – מבחינה וטרינרית ומבחינת משרד הבריאות. אין אישורים? שלום שלום. כבר קרו מקרים בו האולם נסגר באמצע החתונה על ידי הרשות המקומית. לא זיכרון שבא לכם עליו מהאירוע החשוב שלכם, נכון? בעת בדיקת האולמות – הגבילו את עצמכם. יש הרבה אולמות – לא תגבילו את עצמכם, תהיו בבעיה רצינית. זה יקח לכם זמן רב, ויהיה לכם קשה מאד להחליט. בנוסף הבלבול עלול לגרום לכם להתפשר, וזה חבל.

 

ומה אחרי החתונה?


אפשרות מצוינת שלכם אחרי החתונה להירגע בתור זוג נשוי היא ירח דבש מיידי. היום אפשר לחכות עם ירח הדבש, אבל אם אפשר שלא – קחו לכם סוויטות רומנטיות באיזה דיל מקסים במקום שאתם אוהבים – וסעו לשם! זה ממש נחמד. היום אפשר להגיע למקומות נחמדים ויפים, רומנטיים ומקסימים כמו פריז או ברצלונה, ולא ביוקר. פשוט וודאו כי אתם מקבלים את הסוויטה השווה – תכננו זאת מראש, ועלו למטוס, אפילו בלילה החתונה עצמו! זה יהיה רומנטי במיוחד...

שלום, שמי אבנר כהן. אוהב טיולים בארץ ובחול וחובב כתיבה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב