דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טרנדים ומגמות בתחום הקעקועים 

מאת    [ 26/07/2013 ]

מילים במאמר: 405   [ נצפה 2284 פעמים ]

גברים, נשים ובני נוער אשר רוצים לעשות קעקוע תמיד מחפשים אחר ריגושים חדשים. למזלם, מקעקעים מקצועיים שומרים על רלוונטיות ועומדים בקצב ההתפשטות של טרנדים ומגמות. ישנן מספר אופנות שולטות כיום בתחום של קעקועים מיוחדים אותם כדאי להכיר.

מה הקשר בין דת לקעקועים מיוחדים?

אופנה בולטת במיוחד אשר החלה לפני מספר שנים בתחום הקעקועים מדגישה את הדת. למרות שעל פי הדת היהודית חל איסור לקעקע את הגוף, לא מעט שומרי מסורת דווקא מנצלים את הטכנולוגיה החדשה העומדת לרשות המקעקעים. קעקועים הקשורים אל הדת יכולים להיות פסוקים מהתנ"ך, פסוקי תפילה או מילים ספציפיות. את הקעקועים הללו אפשר למצוא בקרב קהל יעד מגוון הכולל צעירים ומבוגרים כאחד. בניגוד למה שנהוג לחשוב, קעקועים עם משמעות דתית הם לא המצאה ישראלית. גם בארצות הברית, באירופה ובמדינות נוספות אפשר למצוא לא מעט לקוחות אשר בוחרים לקעקע על גופם פסוקים מספרי קודש.

קעקועים עם מסר

עוד טרנד אשר בא לידי ביטוי בקעקועים מיוחדים מתכתב עם תחום הבידור. מאז ומעולם היו הקעקועים דרך נהדרת להראות אהבה ואהדה לזמרים, להקות, קבוצות כדורגל ועוד, אך כיום זה אפילו בולט יותר. אפשר למצוא את הקעקועים הללו בעיקר על גבם של בני נוער, צעירים ולפעמים גם ילדים. הקעקועים כוללים תמונות ושמות של זמרים מקומיים ובינלאומיים. הייחודיות של הקעקועים היא שימוש בצבעים, מילים משירים או כל העדפה אחרת של הלקוח.

קעקועים יכולים להשתלב עם פירסינג וכך להעביר מסר אומנותי. הפירסינג מתאים למי שמעוניין לגוון את המראה הרגיל של הקעקוע, או ליצור מראה אחיד בין חלקים שונים של הגוף. אפשר לעשות קעקוע על החזה ופירסינג בצבעים דומים בגבה, להתמקד בפיריסינג בטבור ולצייר סביבו קעקוע מיוחד או לקעקע את תנוך האוזן ולתלות עגיל תואם. במילים אחרות, אין גבול לאפשרויות הפירסינג והקעקועים המוצעים כיום על ידי המכונים המובילים.

כך תבטיחו קעקוע בטוח ומהנה

כל הטרנדים והמגמות המאפשרים קעקועים מיוחדים נובעים מתוך אמצעי טכנולוגיה חדשים. מקעקע מנוסה נשען כיום על ארגז כלים מגוון, סטרילי ובטוח. המקעקע לא לוקח סיכונים ונמצא תחת פיקוח ובקרה של משרד הבריאות. הקפדה על התקנות מאפשרת למקעקע לבצע עבודה יסודית ולהשיג את המטרה תוך זמן קצר. בנוסף, הטכנולוגיה משפיעה גם על המחירים ומקרבת את הקעקועים המיוחדים להישג ידם של לקוחות בכל הגילאים.

על מנת ליהנות מהקעקוע לאורך שנים רבות כדאי להתייעץ עם איש מקצוע. בין אם מדובר על קעקועים מיוחדים או סטנדרטיים, הבטיחות היא מעל הכל. קעקועים דורשים מיומנות, ניסיון ושימוש בכלים מתאימים. לא כדאי לקחת סיכון עם קעקועים או להתפשר על מחיר נמוך. יש להקפיד על מכון קעקועים סטרילי, נקי וסבלני אשר עומד לרשות הלקוח מהבחינה היצירתית והמעשית.

מאת : מיכל רוזן




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב