דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בואו נדבר על הדפוסים שלכם... 

מאת    [ 25/07/2013 ]

מילים במאמר: 1123   [ נצפה 1674 פעמים ]

עדיין מקצוע מיוחד ורלוונטי – דפוס.

התחום של דפוס דיגיטלי, סובל לאחרונה מירידה בתדמית. אז אם בעבר, המקצועות היצרניים שיש בהן ניצוץ אמנותי ויצירתי, היו הנחשבים ביותר – כיום ניתן לומר עדיין את אותו הדבר – אך התהילה עברה וחלפה למחוזות ה-היי-טק. נכון, העולם התקדם, האנלוגי החליף את המכאני והדיגיטלי החליף את האנלוגי, וכיום גם דפוס דיגיטלי נושא עימו ניחוח של פעם...
אך, לעולם הדפוס הדיגיטלי, יש עדיין מה להציע לכולנו ולמרות התדמית האפורה, הנה כמה דברים שאפשר וחשוב ללמוד.


דפוס דיגיטלי, מכירים? ישר עולה בראש תמונה של מרחב גדול המוצף באור פלורוסנטים לבנים ואת וצלילי פסי הייצור והמכונות הבלתי פוסקות מלעבוד תמיד נמצאים באוויר. בית הדפוס הוא כמו תחנת רכבת של נייר אשר נוסע ונוסע ללא עצור.
באוויר עומד לו הריח של הנייר הגס החדש, זה שעוד היה עץ זה לא מכבר מעורב עם ריחות דיו ודבק – וכולם ביחד מצטרפים להרמוניה משונה.

אז נכון, הזמנים משתנים וגם דפוס דיגיטלי לא תמיד עומד ביחד עם השאיפה לשמירה על איכות הסביבה, אבל  קסמו הגדול של התחום טרם פג. להיפך: הרבה יותר מרגש לקבל הזמנה מנייר עבה וריחני עליה אלמנט גרפי מרהיב מאשר עד הזמנה דיגיטלית שמגיעה בפייסבוק, מביטים בה לשנייה קצרה וחוזרים לזרם האינסופי של אינפורמציה דיגיטלית. הזמנה לאירוע אשר נוצרה בדפוס דיגיטלי נשארת על המקרר, זוכה לבחינה מחדש בכל פעם שאנחנו מתקרבים לאזור, הופכת להיות חלק מהבית, מהיום יום ומהחיים שלנו. וזה בדיוק ההבדל בין תוצרים יפים של דוםס דיגיטלי, לבין העולם הדיגיטלי כולו – דפוס דיגיטלי מאפשר לנו להתרגש, לצרוב זכרונו  ולהיקשר. להיקשר – זה בדיוק מה שהופך קשה יותר ויות בעולם הדיגיטלי.

אז בואו נראה מה המכונות הללו יודעות לעשות: דפוס דיגיטלי בתל אביב,
ולצורך המאמר הזה, ביקרנו באחד המובילים שבהם, דפוס הנצחון בתל אביב אשר נושא עימו מסורת של עשרות שנים בדפוס דיגיטלי על תצורותיו: החל מכריכה וכריכות , דרך הדפסת מדבקות, צילום מסמכים, סריקת מסמכים, הדפסת שלטים להפגנות , שלטים לפרסומות ובעצם מה לא...
יוסי וניסים, שתי הדמויות המובילות במקום הזה מספקים את הסחורה ואת השירות הנפלא שלהם לסוגים שונים של לקוחות עם צרכים ואיפיונים שונים:
גם עסקים קטנים וגם חנויות  וחברות גדולות אשר זקוקות להדפסת  חומרי פרסום, מוצרי שיווק כמו דיוור ישיר, הדפסת פלאיירים ועוד ועוד.

עכשיו בואו נדבר על השירות הראשון של דפוס הנצחון:  כריכה.
כריכה היא הבגד אותו לובש הספר, העובדה הסמינריונית, חוברת ההדרכה או כל חומר מודפס אחר.
כריכה יפה טובה ומקצועית היא המעטפת  אשר תנציח את דבר הדפוס ותסייע לו להישמר לשנים ארוכות. כריכה יפה ומכובדת תעניק לתוכן שלה חסזות מכובדת ותמית טובה בעיניי אולו אשר יראו את דבר הדפוס עומד על המדפים, וכידוע לכולנו, דברי דפוס יותר נצפים כאובייקטים על מדף, מאשר, נקראים ועומדים לשיפוט וביקורת מעמיקה ושכלתנית.

שירותי כריכה הרבה פעמים זוכים לרגעים מרגשים מכיוון שהאנשים אשר עמלו על הכתיבה ויהצירה רואים את פרי עמלם לובש את הבד החגיגי בבית הפדוס הדיגיטלי ופוגשים בו בראשונה.
זהו בהחלט רגע קסום ומתגמל.




את אותו הדבר ניתן לומר גם על השירות הקצת יותר צעיר ומדליק מאשר כריכות:
שירות הדפסת מסמכים .

הדפסת מדבקות היא אחד מהדברים הכי פשוטים אך הכי אפקטיביים שבית דפוס דגיטלי בתל אביב כמו דפוס הנצחון יכול ליצור.
מי מאיתנו לא אוהב סטיקרים?  סטיקרים מצחיקים, סטיקרים חצופים, סטיקרים פוליטיים, או סתם שנונים, כשמדובר בהדפסת מדבקות מקצוענית כמו בדפוס הנצחון מסתבר שיש מי שיודע להפוך סטיקר לדרך חיים מקצועית.
מדבקות בכל מיני גדלים ובכל מיני צורות מכל מיני חומרים הופכות כאן להיות הדבר הבא שיעטר רכב, מוצר או אריזה.
מדבקות בלתי ניתנות להסרה, מדבקות ויניל, מדבקות מתפוררות, מדבקות שקופות ומה לא.
המוצרים הרבים האלו בתחום של מדבקות מציגות תת ענף יפה, רחב ממדים ומרגש:
לכל אחד יש את המדבקה שלו המתאימה לו ולצרכיו ומאפשרת לו להעביר את המסר שלו בדרך האולטימטיבית.

חשבו רגע על המדבקה הנמצאת במשך שנים על הרכב שלכם, זו ששרדה שנים של שמש, גשם, חום, קור, לחות ומה לא ועדיין עומדת ומחייכת אל הצופים בה וגורמת להם לחייך.
זה בדיוק העניין עם מדבקות – הכוח שלהן לא נס! כולנו אוהבים סטיקרים ושום דבר שמביא איתו העידן הדיגיטלי המתקדם, שום אפליקציה רשתית או ממשק אולטרה ידידותי למשתמש לא יכול לגרום לעובר אורך לחייך כמו סטיקר פשוט מפס ייצור של הדפסת מדבקות מבית הייצור של דפוס הנצחון, דפוס דיגיטלי בתל אביב.


רגע, מה עם הסטודנטים? סטודנט אמיתי, זאת כולנו יודעים, מבצע צילום מסמכים  בלי סוף! מכירים? הרי לא חשוב מה אתה לומד, במה אתה מתמחה ובמה אתה עושה תואר, הרי
שבקמפוס הנקודה החמה ביותר, היא מכונת הצילום וסטנדטנים מעבירים רגעים ארוכים, שעות על גבי שעות מהשנים היפות בחייהם בהמתנה למכונת הצילום.


צילום מסמכים מקצועי הוא נכס. סטודנט אשר צריך 300 עוטקים של מסמכים ששייכים לאוניברסיטה, חייב שירות אשר יפנה את זמנו אל המטרות הבאות בתוך כמה דקות.
צילום מסמכים אשר יכול לקחת בקמפוס שעה ורבע לוקח בשירותי צילום מסמכים בדפוס הנצחון פחות מדקה. המכונה המקצועית, זו שפאשר פשוט להניח בתוכה ערימה של מסמכים ולצאת עם שתי ערימות זהות כעבור דקה – היא יתרון חשוב עבור קהל הסטודנטים. צילום מסמכים, כמו שירות כריכה או כל דבר אחר שנעשה בבית דפוס דיגיטלי בתל אביב – מהווה כלי מעולה לפעולה, לייצרנות ולהתקדמות בידי הלקוח. לא שיא קדמת העולם הדיגיטלי – אבל עדיין סופר אפקטיבי.



על העוסק בצילום מסמכים להיות בעל ראייה חזותית ולדמייין בראשו מהלכים כגון כיוון צבע, זווית וצורה ולאפשר לסטודנט הלחוץ לצאת עם צילום מסמכים שאפשר ללמוד ממנו.


ועל שירות סריקת מסמכים שמעתם?
 סריקת מסמכים היא הדבר היפה ביותר, המרגש והחשוב ביותץר ברמה הסנטימנטלית שבית דפוס דיגיטלי בתל אבהיב כמו דפוס הנצחון יכול להציע.
סריקת מסמכים היא בעצם הדרך להנציח מסמכים ישנים. יש לכם תמונות משפחתיות מהדורות הקודמים? תעודות ישנות ודפים בעלי ערך רב שהשנים הפכו אותם למצהיבים ונוטים להיקרע?
סריקת מסמכים היא הפתרון – לקחת את המסמך הישן ולהפוך אותו לקובץ דיגיטלי באיכות הכי גבוהה שיש – לשמר אותו. סריקת מסמכים בבית דפוס דיגיטלי בתל אביב , מתץבצעת בתוך כמה דקות ומביאה למצב בו המסמך המקורי ניתן גם לשחזור בהדפסה ברמה אשר לא נופלת מאיכות המקור ורק הנייר עליו מודפס ההעתק הוא חדש, לא נמצא בסכנת היקרעות והשנים אינן נותנות עליו את אותותיהן. סריקת מסמכים היא אחת המתנות הגדולות ביות ר שהדפוס הדיגיטלי נתן למשפחות אשר מעוניינות לשמר את עברן אבל לא רק, גם עורכי דין, אמנים, אדריכלים ובעלי מקצועות רבים משתמשים בשירותי סריקת מסמכים. סריקת מסמכים גם היא משתמשת את קהל הסטודנטים הרחב והופכת עוד פעולה אשר היתה עלולה לגזול שעות רבות למשימה קלה, פשוטה ונעימה.








,




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב