דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפים שימושיים למזמינים שירותי בר מתוקים לחתונות ואירועים משפחתיים 

מאת    [ 21/07/2013 ]

מילים במאמר: 538   [ נצפה 1261 פעמים ]

אחד הדברים החשובים ביותר לאחר שהחלטתם שאתם רוצים להקים בר מתוקים באירוע שלכם הוא איזו חברה תספק לכם את הבר, בחירת החברה הוא דבר לא פשוט שדורש שכלול של מספר קריטריונים על מנת שתוכלו לבחור את החברה האמינה ביותר, הטובה ביותר והזולה ביותר עבורכם. במאמר הזה אנו נביא לכם מספר קריטריונים חשובים שתצטרכו לדעת על החברה שתספק לכם בר מתוק באירוע שלכם.

קריטריונים שחשוב לדעת על החברה החיצונית שתספק לכם שירותי בר ממתקים לאירועים:

היום יש בשוק חברות רבות המציעות את שרותם בתור מעצבי ומקמי בר ממתקים לאירועים, חשוב מאוד לבדוק מספר עובדות וקריטריונים על החברה ממנה תקבלו את בר הממתקים באירוע שלכם על מנת שלא תתאכזבו מהשירות שהיא תספק לכם ותרגישו שכל הכסף שהשקעתם הלך לטמיון.

וותק החברה: אחד הקריטריונים החשובים ביותר שמומלץ לדעת על החברה שתספק את בר הממתקים עבור האירוע שלכם הוא מהו הוותק של החברה וכמה זמן היא פועלת באירועים. חשוב לדעת מהו וותק החברה מכיוון שככל שהחברה וותיקה יותר כך אפשר להבין שהיא אמינה יותר ותוכל לספק לכם את הדרישות שלכם במלואם ולא תחסיר דבר באירוע שלכם עקב חוסר ניסיון או ידע בנושא.  

מחירים ומבצעים: חשוב מאוד שלפני שהחלטתם על חברה מסוימת שדרכה תרכשו את הבר המתוק באירוע שלכם תעשו סקר שוק קצר ותדעו את טווח המחירים של בר מתוק לאירועים מכיוון שיש חברות רבות כיום שרואות את חוסר הידע והבקיעות שלכם בנושא ויכולים להעלות לכם את המחירים ולדרוש סכום גבוה יותר ממחיר השוק. בנוסף תבררו עם החברה האם יש מבצעים והנחות במועדים מסוימים במהלך השנה וכך תוכלו להחליט איזה זמן הוא הנוח ביותר עבורכם ובנוסף שתוכלו להשיג בזמן הזה מחיר אטרקטיבי יותר עבורכם.

אנשי הצוות בחברה: מומלץ מאוד לברר קודם כל מי הם אנשי הצוות בחברה: האם יש בחברה אנשים המוכשרים לעצב את הבר על פי הדרישות שלכם, כמה אנשים יתחזקו את הבר במהלך האירוע. ובנוסף כדאי מאוד גם ללכת לאירוע שבו שכרו את שרותיה של החברה ממנה אתם מספקים את בר הממתקים באירוע שלכם ולראות בזמן אמת את השירות של החברה ואת אנשי הצוות של החברה ועד כמה מה שנאמר לך בחדר עם הנציג של החברה באמת מיושם בפועל.

המלצות וביקורות על החברה: חשוב מאוד לעשות סקר קצר על החברה ממנה תקבלו את הבר ממתקים לחתונה או בר ממתקים לבר מצווה או לכל אירוע אחר אותו אתם חוגגים, לבדוק האם יש לאותה חברה אתר אינטרנט שתוכלו להתרשם ממנה ובנוסף לבדוק האם יש המלצות או ביקורות על החברה וככה תוכלו לדעת מהי אמינותה של החברה ועד כמה אנשים מרוצים או מאוכזבים מהשירות שהיא נתנה להם.

לסיכום, ישנם מדדים וקריטריונים רבים שחשוב לדעת לפני שסוגרים עם חברה מסוימת שתספק לכם את בר הממתקים לאירועים שלכם אם זה לברר עד כמה החברה אמינה ועומדת בתנאים שמציבים לה על ידי בדיקת ההמלצות והביקורות על החברה ובדיקת מדד הוותק שלה בשוק ועד לבדיקת אנשי הצוות בחברה ופעילות החברה באירוע בזמן אמת ובנוסף לעשות סקר שוק ולהגיע עם פרספקטיבה לגבי מחירי השוק על מנת שלא יהיה מצב שינסו לעלות לכם את המחיר עקב חוסר ההבנה שלכם ולכן חשוב מאוד לא לפעול בחיפזון ובמהירות ולבדוק את כל מה שחשוב לכם לדעת ובנוסף דברים שחשובים לכם שיהיו בבר באירוע שלכם לפני שאתם מחליטים וסוגרים עם חברה מסוימת שהיא זאת שתספק את בר הממתקים באירוע שלכם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב