דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מהי הסרת שיער בלייזר? 

מאת    [ 18/07/2013 ]

מילים במאמר: 510   [ נצפה 3184 פעמים ]

הסרת שיער בלייזר משתמשת בדחף של אור שמחמם את השערות שגילחו לפני הטיפול. החום עובר במורד השיער לתוך השערה והורס את זקיק השיער ומונע צמיחה מחודשת.

תוצאות לטווח ארוך משתנות מאדם לאדם, אבל אם אתה בעל עור בהיר עם שיער כהה תהיה מועמד אידיאלי. זה לוקח כמה טיפולים, שישה שבועות בין טיפול לטיפול כדי להגיע למצב שהשיער לא גודל יותר, עם טיפולי תחזוקה שבדרך כלל נדרשים מדי פעם.

האם הסרת שיער בלייזר קבועה?

הסרת שיער יעילה מאוד ובדרך כלל אנשים נהנים מתקופות נטולות שיער ארוכות. אפילו אנשים שאינם מתאימים להליך יכולים ליהנות משיער שאינו צומח לעיתים קרובות. פחות או יותר ניתן להסיר כל שיער, משיער שפה העליונה לשיער בחזה או סתם שיפור בקו הביקיני. כיום קיימים מכשירים ביתיים להסרת שיער בבית ובצורה עצמאית, הם כמובן עובדים הכי טוב על עור בהיר, הם בעלי עוצמה גבוה ויש סיכוי טוב יותר להרוס את הזקיקים ולהגיע לתוצאות של הסרת שיער לצמיתות.

האם הסרת שיער בלייזר מתאימה לכל אחד?

באופן כללי, הסרת שיער בלייזר עובדת הכי טוב על אנשים עם שיער כהה ועור בהיר, אבל אנשים עם עור כהה יותר יכולים ליהנות מן לייזר דיודה וטכנולוגיות חדשות אשר מפותח כל הזמן.

אנשים עם שיער לבן, אפור, אדום או בלונדיני לא ישיגו תוצאות יעילות בהסרת שיער בלייזר. הסרת שיער בלייזר היא הרבה פחות יעילה במקרה שהורדת את השערות מהשורש - כלומר בשעווה לפני טיפול הלייזר. באופן אידיאלי השיער שלך יהיה מגולח ועבה וגס ככל האפשר בזמן הטיפול בגלל השיער הוא עבה יותר, סופג יותר אנרגיה מהלייזר.

לאיזה תופעות לוואי יש לצפות?

הטיפול צריך להתבצע על ידי איש מקצוע כדי להפחית סיכונים, תופעות לוואי נפוצות כוללות אי נוחות זמנית (1 עד 8 שעות), אדמומיות, נפיחות, התבהרות או התכהות של העור. יש גם סיכון קטן לשלפוחיות, צלקות ושינויים במרקם עור. כדי להקטין את הסיכון, להגיע לטיפול עם עור ללא שיזוף

יש כאבים בהסרת שיער בלייזר?

עם כל בזק אור (אחד לשנייה או משהו כזה) תהיה תחושה מעקצצת. את הכאב ניתן למנוע כמעט לחלוטין על ידי שימוש בקרח. אי הנוחות היא פרופורציונלית לכמות השיער באזור. טיפולים ראשוניים לאזורים מאוד שעירים יכולים להיות כואבים, אבל כאב זה פוחת עם כל טיפול שלאחר מכוון שהשיער הופך דליל יותר.

כמה עולה הסרת שיער בלייזר?

טיפולי הסרת שיער בלייזר יכולים להיות יקרים, העלות הכוללת תהיה תלויה במספר הגורמים: גודל האזור המטופל ומספר ההפעלות הנדרשות. הסרת שיער בלייזר מחירים נעים בישראל בין 600 שח לאזורם קטנים לבין 12000 שח להסרת שיער בלייזר לגוף מלא.

אנחנו ממליצים לחפש מכון מקצועי עם ביקורות טובות ולא לחפש את העסקה הזולה ביותר, חשוב לדעת שאתה בידיים של מומחים לסוג זה של טיפול. כדאי לקחת את הזמן כדי להשוות טיפולים להסרת שיער בלייזר במספר מכונים כדי להבטיח בחירה של רופאים מקצועיים גביית מחיר הוגן.

תחליף להסרת שיער בלייזר במכונים הוא לקנות מערכת לייזר להסרת שיער בבית ולבצע את הטיפולים בעצמך. עבור כמה מאה שקלים, אתה יכול לקנות  מערכת הסרת השיער בלייזר משלך ותוכל להשתמש בה שוב ושוב על פני מספר השנים. המכשירים הם קלים לשימוש ושימושיים במיוחד עבור אלה עם שיער עבה.

בעל אתר מקצועי להסרת שיער בלייזר לגברים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב