דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דלתות כניסה - איך בוחרים דלת כניסה שאי אפשר לפרוץ? 

מאת    [ 16/07/2013 ]

מילים במאמר: 398   [ נצפה 1626 פעמים ]

דלתות כניסה – איך בוחרים דלת כניסה שאי אפשר לפרוץ?

דלתות כניסה – המציאות בישראל כפי שהיא משתקפת מבעד לסטטיסטיקת המשטרה

עיון קצר בסטטיסטיקת משטרת ישראל לא יכול שלא להדאיג. ישראל הופכת למרחב אלים. מספר העבירות מסוג התפרצות לבתי מגורים רק ממשיך לגאות ולגאות. שימו לב לנתונים הבאים, ויש לזכור כי מדובר כאן רק בהתפרצויות שדווחו למשטרה: כ-26,384 התפרצויות לדירה וכ-8,289 התפרצויות לבתי עסק. חיבור הנתונים נותן תוצאה חשוכה במיוחד: כ-34,673 פריצות בשנה. זה אומר שישנן כ-95 התפרצויות ביום, כלומר כל רבע שעה פורצים לדירה או לעסק איפשהו בישראל.

כשפורצים לך לבית או לעסק אתה מרגיש כאילו לא רק שפרצו אל המרחב שלך פיזית, אלא גם שפרצו אליך מנטאלית, אל תוך הנשמה. זרים חיטטו לך במגירות, לקחו כסף, אולי גם מסמכים חשובים, תכשיטים יקרים, מוצרי חשמל ואולי גם את הדברים שמאכסנים לנו את כל המידע החשוב והיקר ביותר – הלפטופ, הסמארטפון והטאבלט. לא מדובר רק באובדן של מוצר מסוים, שחברת הביטוח בה אתה מבוטח יכולה להחזיר לך פיצוי כספי עליו; אלא אובדן תחושת הפרטיות. פחד תמידי שיש אולי מישהו שרק מחכה לרגע שתצא מהבית כדי להתפרץ אל הבית שלך שוב.

דלתות כניסה – הפתרון הנכון

אם כך, יש לעשות כל מה שאפשר על מנת להימנע מתרחיש אימים שכזה. ישנן לא מעט דרכים להבריח פורצים – כלב שמירה, התקנת אזעקה וחברת אבטחה הם רק חלק מהפתרונות הפופולארים, ואם זאת לכולם יש חסרונות רבים: כלב שמירה דורש טיפול וגם פורצים מיומנים יודעים איך להתמודד איתו; אזעקה היא דבר שכל פורץ מתחיל יודע לנטרל וחברות אבטחה זה פשוט שרות יקר מדי לכמעט כולנו.

ישנו רק פתרון אחד שאין לו חסרון – רכישת דלת כניסה המצוידת במנגנונים החדישים ביותר, כזאת שמעניקה ביטחון אמיתי, כזאת שמצדיקה את השם דלת ביטחון. לא מזמן, התוכנית "כלבוטק" בהנחייתו של רפי גינת, בדקה את עמידותן של דלתות פלדה בפני פריצה. חפשו את הסרטון באתר יו טיוב, על מנת לקבל המלצה לדלת ביטחון אשר תמנע כל סיכוי לפריצה. דברים נוספים שיש לבדוק על מנת להיות משוכנע שאתם רוכשים דלת ביטחון אמיתית הינם: חומרת התקן אשר אמור להיות המחמיר ביותר, הצילינדר שהופך ליחידה אחת עם הדלת וכך מונע אפשרות לפריצה, צירי מנעול אשר אמורים להיות מוסתרים וכמובן העיצוב – הרי אחרי הכל, אנחנו חיים בתקופה בה עיצוב הוא חלק בלתי נפרד מטכנולוגיה.

כעת, כשלמדתם איך לבחור, נותר רק לאחל לכם (אמנם קצת בהקדמה), תתחדשו!

כ-44 אלף פריצות דווחו בשנה האחרונה בישראל. מיימדי תופעה זו נובעים בחלקם מכך שגם דלתות חדשות  מצוידות במנגנונים מיושנים וחסרי הגנה. המציאות דורשת שינוי מהותי באסטרטגיית הנעילה. הרמטיקס מהווה בדיוק את השינוי הזה. 35 שנות מחקר, פיתוח, יצור ושיווק הולידו את "הרמטיקס", שמצליחה לספק לראשונה מוצר עדכני המשלב הנדסת אנוש חכמה ורמת ביטחון חסרת פשרות שעד כה לא הייתה בהישג ידו של המגזר האזרחי. מטרתה הראשונה של "הרמטיקס" היא ביטול מוחלט של תופעת ההתפרצות לבתים ולעסקים דרך הדלת. ובאותו הזמן להעניק חווית שימוש נוחה וחכמה יותר מאי פעם!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב