דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בר ממתקים להכנה עצמית - בעד או נגד 

מאת    [ 14/07/2013 ]

מילים במאמר: 554   [ נצפה 2704 פעמים ]

אחת השאלות והדילמות הגדולות והחשובות ביותר שעומדות לאחר ההחלטה והרצון על הקמת בר ממתקים באירוע שלכם היא:
האם לשכור חברה חיצונית המתמחה בעיצוב ברים ? או הקמה ותכנון הבר לבד ובאופן עצמאי מבלי כל עזרה מחברה חיצונית?
והתשובה היא חד משמעית -חברה העוסקת בתחום עם הכישורים והניסיון  עשויה להועיל לכם ולהביא לכך שהבר המתוק יהפוך את האירוע שלכם לאטרקציה .

היתרונות בהשכרת חברה חיצונית להקמת בר ממתקים לחתונה או בר ממתקים לבר מצווה

כיום בשוק קיימות חברות רבות המציעות את שרותם וכישוריהם בהקמת בר הממתקים באירוע שלכם.

לעיתים אנשים חושבים שהקמת בר מתוקים באירוע זאת עבודה פשוטה שניתן לעשות באופן עצמאי ובנוסף במקום לשלם לחברה שתעשה את זה ניתן לעשות זאת לבד ובכך לחסוך כסף אבל אלה דברים ממש לא נכונים ולכן הבאנו לכם את ההיתרונות בהזמנת בר מתוק מחברה חיצונית אשר מתמחה בכך.

סדר וארגון הבר: לרוב חברות אשר מציעות את שרותם להקמת בר ממתקים לאירועים מעסיקות צוות של אנשים שיהיו אחראים על עיצוב הבר באירוע שלכם והתאמתו לסוג האירוע, סגנון האירוע ובנוסף לסוג קהל היעד שיגיע לאירוע מנגד לבעל האירוע לא בהכרח יש את הכישורים והיכולת לעצב את הבר ולסגנן מקום בהתאם לקהל יעד מסוים ולכן חשוב לתת לאנשים שעוסקים בתחום לעשות זאת דבר שנמצא ברוב חברות הברים המתוקים כיום.

חסכון של כסף: לרוב אנשים חושבים שהם יכולים לחסוך כסף אם וכאשר הם יעשו את הבר לבדם במקום לשלם לחברה שלעיתים עשויה לדרוש סכום גבוה ביחס לדרישות של בעל האירוע. אך לרוב בעל האירוע שמפיק מספר בודד של אירועים בחייו אינו יודע מהי כמות הממתקים הדרושה בהתאם לכמות האנשים המוזמנים לאירוע דבר שיכול להוביל לשתי מצבים הראשון הוא שיש כמות גדולה מידיי של ממתקים ואז רובם יזרקו לזבל ובכך הוצאתם סכום גדול של כסף לשווא למרות שניסיתם לחסוך בעלויות או מנגד שייווצר מצב שישנה כמות קטנה מידיי של ממתקים ואף אחד לא רוצה שבאירוע שלו יחסר דבר מן האורחים ולכן מנגד השכרת חברה חיצונית שעוסקת בתחום באופן יום יומי תגרום לכך שבעל האירוע יקבל את כמות הממתקים הדרושה עבור כמות הקהל שיבוא לאירוע ולא יצטרך להוסיף לעצמו עוד מטלות על הראש לפני האירוע ואחריו.

אביזרים נלווים: האביזרים הנלווים הם בדרך כלל עשויים לשדרג כמעט כל אירוע וניתן להשיג אותם רק בעת הזמנת אירוע מחברה חיצונית אשר תוכל לספק את אותם אביזרים. לרוב החברות מספקות מכונות מזון ומפלי שוקולד אך בנוסף ישנם חברות אשר מספקות גם אביזרי קישוט ובכך הבר יכול להפוך לאטרקטיבי יותר ויפה יותר בעיניי האורחים באירוע.

תחזוק הבר באופן שוטף: כאשר אתה מזמין בר ממתקים מחברה חיצונית אתה יכול להסיר את כל הדאגות שלך של תחזוק הבר וניהולו השוטף בזמן האירוע, מכיוון שהחברה שממנה השכרת את הבר היא זאת שתדאג לסדר ולארגון של הבר. כלומר בתחילת האירוע צריך להקים את הבר ולעצב אותו לאחר מכן לתחזק את הבר ולשרת את האורחים במהלך האירוע ובסיומו של האירוע גם לפנות את הבר ולסדר את הבלגאן שנוצר דבר שלעיתים לבעל האירוע אין זמן לעשות וחשוב שיהיה מישהו שיהיה אחראי על זה.

פחות דאגות לבעל האירוע: השכרת בר ממתקים לאירועים מחברה חיצונית תגרום לפחות דאגות וריצות של בעל האירוע, במקום שבעל האירוע יתחיל לעסוק בתכנון והקמת הבר בנוסף לתכנון האירוע הוא יכול להפקיד את תכנון והקמת הבר בידיי החברה החיצונית וכך הוא ישקיע את מרצו וכוחו בתכנון האירוע בלבד ויוכל להגיע לאירוע בראש שקט וללא דאגות דבר שלא פחות חשוב.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב