דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בניית אתרים למטפלים ברפואה משלימה בצורה אפקטיבית 

מאת    [ 11/07/2013 ]

מילים במאמר: 388   [ נצפה 1889 פעמים ]

בעיני, אתר טוב למטפלים מכיל את המרכיבים הבאים:

מיתוג ובידול המטפל

מציאת תחום התמחות והדגשתו באתר, יצירת לוגו המשקף את המטפל ושירותיו תוך כדי יצירת שפה עיצובית ייחודית ואחידה בכל החומרים הפרסומיים (אתר, ניירת, פייסבוק וכדומה).

אחת הדרכים להבין מהו הייחוד שלך הוא לחשוב על קהל היעד: איזה מן לקוח הייתי רוצה שיגיע אליי. אפילו ליצור דמות בראש של הלקוח המועדף. באיזה מקרים הייתי מעדיף לטפל וכו?.

 

יצירת אתר שגוגל אוהב

מספר דגשים:


    • גוגל אוהב מידע אמין ורלוונטי, לכן ישנה חשיבות גבוהה לתוכן האתר.
    • לאחר מיקוד העסק (לפי מטרות העסק, קהלי יעד וכו') ואיפיון האתר (כשאנחנו כבר יודעים מהם העמודים שנרצה להציג) , אני ממליצה לכתוב את התוכן בעזרת כותב תוכן מומחה דבר היכול לקדם משמעותית את האתר.
    הנטייה שלי היא לתת לתוכן נופך אישי כדי ליצור קשר עם הלקוח כבר משלב הקריאה באינטרנט. כתיבה בגוף ראשון והצגה של המטפל האלטרנטיבי את עצמו בצורה אישית יכול ליצור את החיבור הראשוני, כך שרוב הסיכויים שהלקוחות שיפנו למטפל מהאתר גם יגיעו בסופו של דבר לטיפול.
    • הצגת היררכיה וניווט הגיוני באתר.
    • כתיבה נכונה של האתר מבחינת html/css.
    • קידום האתר בעזרת מילות מפתח המתאימות למנועי החיפוש - הוספת תגיות כותרת ותיאור לכל עמוד, הוספת לינקים בתוכן של כל עמוד וכו'...
    • הפניות וקישורים - הפניות לאתר מאתרים שנחשבים איכותיים.
    • אתר שעולה במהירות (לדוגמא: נטול פלאש או תמונות כבדות).
    • עדכון האתר בצורה עקבית.

 

שימור לקוחות

כדי לגרום למבקרים לשהות זמן רב יותר מהממוצע באתר או כדי לחזור שנית לאתר, עלינו ליצור תוכן שמהווה ערך מוסף עבור הלקוח הפוטנציאלי.

לדוגמא:


    • לכתוב מאמרים בנושאים רלוונטיים.
    • לכתוב סדרת טיפים בנושאים רלוונטיים.
    • ליצור וידאו המציג איזשהו ערך מוסף ללקוח (לדוגמא: טיפים בנושאים שונים, תרגיל בדמיון מודרך, מדיטציה, תרגיל יוגה וכו').

 

סל השירותים של המטפל

הצגת השירותים אותם המטפל מעניק בצורה ברורה:


    • הצגת השירותים העיקריים בדף הבית.
    • עמוד לכל מוצר.
    • הבלטת המוצר/השירות המוביל אותו רוצים לקדם מבחינת תפריטי הניווט.

 

המלצות חמות

אחד האתגרים ביצירת אתר למטפלים הוא יצירת אמון כבר כאשר המשתמש משוטט באתר.

דרך יפה ואותנטית בעיני, ליצור חיבור ואמון מצד הלקוח היא יצירת עמוד "המלצות חמות"/"מכתבי תודה".
כאשר אני מחפשת נותן שירות באינטרנט ובמיוחד מטפל, אני תמיד אחפש את עמוד ה"ממליצים", במידה וקיים כזה עמוד, אוטומטית יווצר אמון או רצון להתקשר לאותו נותן שירות.

 


  • ליאת דולב, מעצבת גרפית בעלת ניסיון של מעל ל-10 שנים ביצירת מיתוג ולוגואים, עיצוב ממשקי משתמש UI/UX/GUI ובניית אתרי אינטרנט.

  • לפרטים נוספים התקשרו: 054-6711155

  • בקרו באתר שלי: http://www.studio-dolev.co.il/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב