דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חיפוי קיר לאסטטיקת המטבח 

מאת    [ 10/07/2013 ]

מילים במאמר: 522   [ נצפה 2275 פעמים ]

המטבח הוא מקום מרכזי בבית והיום הטרנד הוא לשפר ולחדש אותו כך שיראה מפואר יותר ויחד עם זאת נח לשימוש. המטבח נותן תוספת מרשימה למראה הכללי של הבית ולכן חשוב שהוא יראה מרשים ומצד שני שהבנייה מבחינת חומרים תעזור לשמור עליו איכותי ויפה לאורך זמן. בדרך כלל הקירות במטבחים מצופים בריצוף קרמיקה שנכנס בין הארונות לבין השיש שעוטף את המטבח ולעיתים אף ללא ציפוי כלל. כדי לצאת קצת מהקופסא ולתת משהוא חדש ומרענן למטבח ניתן להשתמש בשיטה שונה לעומת הקרמיקה הקלאסית והיא חיפוי קיר זכוכית. שיטה זו מאפשרת לתת למטבח משהוא שונה, ייחודי ואיכותי והיא משלבת מקצועיות בעבודת חיפוי הקיר עם טכנולוגיה חדשנית ואומנותית אשר עושה את המטבח הרבה יותר ממקום לבישול ואפייה. במאמר זה ניתן רקע על חיפוי קיר מזכוכית ואפיוניו.

מהיכן הגיע

חיפוי קיר זכוכית הגיע כתוצאה מהטכנולוגיה המשופרת בימנו שהביאה חומר גלם חדש. למעשה, חיפוי זכוכית הוא משטח זכוכית  חסומה ואטומה שמתאימה לשימושי חיפוי רבים. חברות רבות משתמשות בחיפוי הקיר הזה בכדי להעצים את הפאר שלהן בעיצוב תוך שילוב צבעים ולוגואים. השיטה אומצה גם למטבחים בעיצובם. הסגנון הייחודי הביא למטבח אסטטיקה טהורה, יופי יוצא דופן וכמובן יכולות של עמידות ואחזקה קלה לאורך זמן.

איכות ועמידות

חיפוי קיר זכוכית היא שיטה אשר שומרת על המטבח לאורך זמן בדגש על הבלאי. מטבחים ללא חיפוי קיר יציגו בלאי גדול בשלב מאוד מוקדם בחייו של המטבח, הם אינם מכילים שיכבה שמגנה על הקירות וסופגים הרבה חומרים עם השנים. חיפוי זכוכית אינו סופג את החומרים הכימיים השונים וכן לא משתנה כתוצאה מפעילות כימית הנוצרת רבות במטבח. שינוי טמפרטורה הוא דבר מאוד שכיח במטבח וחיפוי זכוכית למעשה עמיד מפני שינויים הדרגתיים של הטמפרטורה. עמידות זו ממש חוסמת את החימום ההדרגתי וזה ניכר גם בטמפרטורות גבוהות מאוד. ההדבקה של הזכוכית נעשית ע"י דבקים סינטריים מיוחדים אשר מונעים הצטברות של עובש. בנוסף נעשה שימוש בצבעים שמעבר ליופי שהם יוצרים, הם אינם דוהים במשך הזמן ועמידים מאוד לחום הנוצר במטבח. את המטבח בעל חיפוי הזכוכית קל הרבה יותר לנקות מכול משטח אחר שקיים דבר העוזר גם כן לשמור על המטבח לאורך זמן.

מטבח מפואר  

השילוב של הצבעים והזכוכית יוצרים מראה מפואר למטבח אשר נראה כמו יצירת אומנות אחת גדולה. ניתן לשלב עיצובים שונים בתוך הזכוכית ולהתאים את הצבעים והסגנונות לשאר הבית. הברק שנוצר מהזכוכית בשילוב הצבעים יוצר גוונים מדהימים אשר משתלבים עם התאורה בבית ומשתקפים כמו מראה. הסגנונות הגרפיים שמשתקפים יוצרים אלמנט עיצובי מיוחד שמשנה את כול הגוונים של המטבח. ניתן לשלב במטבח תאורה מסוימת אשר תשנה את כול האווירה במטבח ותעצים את הסגנון המודרני והאומנותי.

במידה ואתם מתלבטים לגבי שיפוץ המטבח ועל תוספת של אלמנטים חדשניים שמושכים את העין ושעושים עוד יותר כייף לבשל, כדאי שתיקחו בחשבון חיפוי קיר הנעשה ע"י זכוכית. בכול מקרה, חובה להיעזר באנשי מקצוע לצורך התקנה של חיפוי קיר מסוג זה מכיוון שמדובר בתחום רגיש שיש בו צורך בחומרי גלם איכותיים וייחודיים אשר מבאים את הסגנון המדהים הזה למטבח. כמו כן, חשוב לדעת איך לבצע את ההתקנה כראוי ובכול מה שקשור בזכוכית עדיף לא להסתכן.  במקרה של חיפוי זכוכית כבר לא מדובר בצביעת קיר רגילה שכול אחד יכול לבצע, מדובר בצורה וסגנון שבכדי שתהיה יעילה רצוי שלא לחסוך באנשי מקצוע ובכך לקבל את המטבח המושלם. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב