דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


האם באמת צריך לייקים בעמוד הפייסבוק? 

מאת    [ 10/07/2013 ]

מילים במאמר: 406   [ נצפה 2412 פעמים ]

בתור מנהלי עמודים עסקיים אנחנו נתקלים הרבה פעמים בשאלות של לקוחות מה זה אומר שיש לי לייקים בעמוד?

אז לפני הכל, לייקים הם רק מספר. כלומר, קיימות אינספור חברות בשוק הישראלי והבינלאומי שסוחרות בלייקים ומוכרות אותן לבעלי עמודים. אלו שמתפתים לרכוש אותם, מגלים במהרה שזו אחת העסקאות הפחות משתלמות שעשו בחייהם. מדוע? משום שלייקים שנועדו רק בשביל להציג מספר מרשים, בדרך כלל לא מגיבים, לא עושים לייקים לתכנים והם בטוח לא קהל היעד שלכם. לכן, במידה ואתם מעוניינים לגייס לייקים לדף הפייסבוק שלכם, אתה צריכים להעלות תוכן איכותי או להשתמש בפרסום בפייסבוק.

 

ועכשיו למשמעות האמיתית של הלייקים:

בתור התחלה חשוב להבין שאם לקוח עשה לנו לייק בעמוד זה כי הוא מבין מה המוצר שאנחנו מוכרים, הוא אוהב את המוצר או מעוניין להמשיך ולעקוב אחרי התכנים שעולים לעמוד ובכך להישאר חשוף למסרים השיווקיים של המותג.

אם הצלחנו לעניין את הלקוחות ולגרום להם לעשות לנו לייק עשינו 50% מהעבודה. כעת החלק החשוב עוד יותר הוא לגרום ללקוח להעריך ולאהוב את העובדה שהוא עשה לנו לייק, ולגרום ללקוח לרצות לספר עלינו לכל החברים שלו, להתגאות בעובדה שהוא עוקב אחרי המותג הזה.

את זה עושים בעזרת העלאת תכנים שוטפת לעמוד. מה שנקרא היום פוסט. פוסטים בעמוד הפייסבוק העסקי הם שם המשחק, הם צריכים להיות קצרים, מהירים, חמודים, עניינים, מעניינים ומלווים בתמונה, וידאו או לינק לאתר אחר או כתבה. פוסטים שמכילים כמה שיותר מהקריטריונים הנ"ל יעבדו גם יותר טוב.

אז למעשה אם אני מעלה באופן שוטף פוסטים מעניינים לעמוד שמעבירים בתוכם גם את המסרים של המותג, אני מצליח למתג את העסק או המוצר שלי בכך שאני באופן שוטף מעביר מסרים לאותם לקוחות שעשו לייק. יחד עם המיתוג, אני גם מעביר מסרים שיווקיים כמו מבצעים וכדאיות המוצר ללקוחות. אלה הדברים שסופו של דבר יוצרים מצב שאותו לקוח שעשה לי לייק לפני כמה חודשים, היום מבין את הערך עבורו במוצר שלי - וכעת הוא הופך ללקוח. אותו לקוח יכול או להגיע פיזית לחנות ולרכוש, או ליצור קשר בצורה מהירה נגישה ומיידית עם המוצר / מותג בדף הפייסבוק. עבודה זו, של שמירת הקשר מול הלקוחות נעשית לרב על ידי עבודה נכונה של ניהול דף פייסבוק, ותמיד צריך ללמוד עוד על איך לעשות זאת נכון.

הלייקים הם מספר, אבל מאחורי המספר עומדים אנשים אמיתיים שלרב מעוניינים לקבל מכם את המסרים של המותג או המוצר שלכם, לראות מה חדש בבית העסק. בסופו של דבר הם גם יצאו מהבית וילכו אליכם, כי הם כבר "מכירים" אתכם.

Bloop - מדיה חברתית חברתית

כי גם לעסקים קטנים מגיע ניהול דף פייסבוק עם מחשבה, אסטרטגיה וניסיון!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב