דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


למה לשלם יותר על שיחות טלפון? 

מאת    [ 10/07/2013 ]

מילים במאמר: 840   [ נצפה 1667 פעמים ]

מספר החברות המאמצות את ה Voice over IP - VoIP, כמנגנון התקשורת העיקרית שלהם גדל באופן ניכר בשנים האחרונות. לקוחות פרטיים וחברות קטנות כאחת מאוד מסוקרנות לדעת למה חברות אלה נודדים ל- VoIP, וככל הנראה הדבר נובע ביתרונות הרבים שמערכת זו מציעה.

מחקר אשר בוצע על 280 חברות אשר משתמשים כיום או מתכננים להשתמש ב- VoIP הניב כמה מאפיינים חשובים, המתאר מגמה הרבה יותר מהצפוי.

להלן הסיבות העיקריות מדוע חברות רוצים לאמץ את המערכת הזו:
הוזלת עלויות תקשורת בתוך החברה ומחוצה לה - 66%
רצון למזג רשתות קול ונתונים - 43%
השגת פלטפורמה לתקשורת one-stop בשניים או יותר אזורי מרחב - 41%
הגדלת שיתוף פעולה בשני תחומים או יותר - 36%
קלות ניהול - 31%
מדרגיות - 24%

Voice over IP) VoIP) פותח על מנת לספק גישה לתקשורת קולית בכל מקום ברחבי העולם. ברוב המקומות, תקשורת קולית הינה יקרה למדי. רק תשקול לבצע שיחת טלפון לאדם שחי במדינה בצד השני של העולם והדבר הראשון שתחשוב עליו במקרה זה הוא חשבון הטלפון שלך! מערכת ה-VoIP באה לפתור בעיה זו ועוד רבות אחרות.

ישנם כמובן כמה חסרונות שצורפו לשימוש ב-VoIP, כפי שקורה עם כל טכנולוגיה חדשה, אך היתרונות במידה רבה מכריעים על חסרונות אלו.

חסכון בכסף

אם אתה לא משתמש ב-VoIP עבור התקשורת קולית, אז אתה כנראה משתמש באמצעות קו הטלפון הישן והטוב - PSTN ( טלפון ברשת מיתוג מנות). בקו טלפון זה, זמן הוא באמת כסף.

אתה בעצם משלם על כל דקה שאתם מבלה על קו הטלפון, כאשר שיחות בינלאומיות הן הרבה יותר יקרות. מאחר וה-VoIP משתמשת באינטרנט כעמוד השדרה, העלות היחידה שיש לך בעת השימוש בו הינה עלות האינטרנט חודשית. כמובן שאתה תצטרך גם גישה לאינטרנט בפס רחב, כמו ה-ADSL, במהירות סבירה. אבל מאחר ושירותי אינטרנט ADSL 24/7 ללא הגבלה זה מה שרוב האנשים משתמשים כיום, אתה יכול למעשה לדבר כמה שאתה רוצה וכל מה שתשלם הינו התשלום החודשי לספק האינטרנט.

מחקרים הראו כי בהשוואה לשימוש בקו טלפון, שימוש ב-VoIP עלול לגרום לך לחסוך עד 40% בשיחות מקומיות, ועד 90% בשיחות בינלאומיות.

יותר משתי נפשות

על קו הטלפון, רק שני אנשים יכולים לדבר בכל פעם. עם ה-VoIP, אתה יכול לבצע ועידה עם כל צוות בזמן אמת. ה-VoIP דוחס מנות נתונים במהלך שידור, וזה גורם ליותר נתונים להיות מטופלים בבת אחת. כתוצאה מכך, ניתן לטפל ביותר שיחות על קו גישה אחד.

חומרה זולה ותוכנה למשתמש

אם אתה משתמש קבוע באינטרנט שרוצה להשתמש ב-VoIP עבור תקשורת קולית, החומרה הנוספת היחידה שאתה תצטרך מלבד המחשב וחיבור לאינטרנט הוא כרטיס קול, רמקולים ומיקרופון. אלה הם די זולים. כמו כן קיימות תוכנות חינמיות רבות ברחבי הרשת שיאפשרו לה לבצע את השיחות כגון סקייפ ו Net2Phone הידועים. אתה לא באמת צריך טלפון, אשר יכול להיות יקר למדי, במיוחד הגרסאות המשוכללות.

יותר אפשריות מאשר בטלפון רגיל

השימוש ב-VoIP יאפשר לך להרוויח גם מניהול שיחה איכותית, מתוחכמת ומעשירה יותר, הן מבחינה אישית והן עבור העסק שלך. לא רק שאתה יכול לבצע שיחות לכל מקום בעולם לכל יעד בעולם עם חשבון ה-VoIP שלך, אלא גם ליהנות מהתכונות הבאות שהוא מספק:

תכונות בסיסיות:
שיחה מזוהה עם שם
שירות תא קולי
פקס
שיחות 3-Way
חסימת שיחות
שיחה ממתינה
העברת שיחה
מספר אחרון שחויג
ניוד מספר מקומי
שינוי מספר טלפון
שמירת מספר לתמיד
חסימת telemarketer
בחירת אזור חיוג
יצירת רשימות
חזור על החיוג אם תפוס
צלצול ייחודי
מספרים וירטואליים נוספים
ניהול חשבון באינטרנט
חיוג מהיר
שליחת SMS ללא הגבלה לארה"ב / קנדה

יותר מסתם קול

ה-VoIP מבוסס על פרוטוקול האינטרנט (IP), שהוא למעשה, יחד עם פרוטוקול TCP (פרוטוקול בקרת שידור), פרוטוקול הבסיסי לאינטרנט. מכוח זה, ה-VoIP מטפל גם בסוגי מדיה אחרים - אתה יכול להעביר תמונות, וידאו וטקסט, תוך כדי השיחה.

ניצול יעיל יותר של רוחב פס

זה ידוע כי כ -50% משיחה הוא קול דממה. ה-VoIP ממלא את חללי שתיקה "הריקים" עם נתונים, כך שרוחב הפס בערוצי תקשורת נתונים אינו מבוזבזת. במילים אחרות, משתמש לא מבזבז רוחב פס כשהוא לא מדבר, ורוחב פס זה משמש ביעילות לצרכנים אחרים.

Tele-עבודה

אתה יכול לגשת למשרד שלך מהבית באמצעות VoIP. אתה יכול להפוך את ביתך לחלק מהמשרד ולהשתמש מרחוק בשירותי קול, פקס ועוד דרך האינטרנט של החברה.

פקס דרך IP

הבעיות העיקריות בשימוש בשירותי פקס PSTN הן עלות גבוהה למרחקים ארוכים, הנחתה באיכות האותות האנלוגיים ואי ההתאמה בין מכונות תקשורת. שידור פקס בזמן אמת באמצעות ה-VoIP משתמש בממשק פקס ייחודי להמרת הנתונים לחבילות קטנות ומבטיח אספקה של נתונים בצורה אמינה ומלאה. עם ה-VoIP, אפילו אין צורך במכשיר פקס לשליחה וקבלה של פקסים.



למעשה אין שום סיבה בעולם שתוותרו על היתרונות הרבים שהמערכת החדשה מציעה, בייחוד לאור העבודה שאנחנו ב – נ.א.מ הספקנו כבר להתמחות בהטמעת המערכת בחברות גדולות ופרטיות כאחת.

נוכל להבטיח לכם זמן התקנה מינימלי, אבחון מלא של המערכת, הטמעה מלאה ופתרון בעיות, מבלי שתצטרכו לטרוח את עצמכם יותר מדי או לבזבז זמן מיותר.

אם יש לכם שאלות נוספות אל תהססו ליצור עמנו קשר, אנחנו נשמח לייעץ ולענות.


*המאמר נכתב בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד, ומיועד לשני המינים.

נאמ | נ.א.מ שירותי מחשוב ציוד ותוכנה בע"מ | Naam


www.naam.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב