דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מנוע החיפוש גוגל פטנטים 

מאת    [ 07/07/2013 ]

מילים במאמר: 430   [ נצפה 8715 פעמים ]

חברת גוגל מציעה מגוון שירותים מעבר למנוע החיפוש הידוע לכולם: שיתוף תמונות (פיקסה), שיתוף סרטונים (יוטיוב), רשת חברתית (גוגל פלוס), רשתות פרסום, כלי סטטיסטיקה, ועוד ועוד ... ועוד אחד הוא מנוע של חיפוש פטנטים בחינם.

גוגל פטנטים הוא מנוע חיפוש ייחודי לפטנטים, שם אפשר למצוא את כל הפטנטים של משרד הפטנטים האמריקאי- USPTO, משרד הפטנטים האירופאי EPO והארגון העולמי לקניין רוחני WIPO החל מסוף המאה השמונה עשרה. שירות החיפוש כולל גם חיפוש במאגר בקשות לפטנטים, ומידע על פטנטים, ובעתיד יכלול גם רפטנטים ממדינות נוספות בעולם מלבד ארה"ב ואירופה.

חיפוש פטנטים בחינם 

בגוגל פטנטים כל אחד יכול לחפש באופן עצמאי ובחינם אחר פרסומים, בקשות ורישומים קודמים הקשורים בהמצאות ובפטנטים (אם הוא יזם, ממציא או סתם אדם סקרן). ככלי עבודה לחיפוש פטנטים, בעצם כל ממציא יכול לבצע בדיקות ראשוניות ללא עלויות (מלבד זמן), ולקבל מידע אודות הסטאטוס של המצאתו ואפשרויות הרישום שלה כמו גם להכיר את התחום בו עוסקת ההמצאה לעומק.

חיפוש פטנטים פשוט בגוגל פטנטים

כמובן שהמידע זמין באתרים, ה- USPTO, ה-EPO, אך הממשק שלהם קשה להתמצאות ולא אינטואיטיבי. גוגל פטנטים יודעת לתת למשתמש חווית חיפוש נכונה ויעילה ומספקת ממשק קל וידידותי למשתמש עם מספר אפשרויות חיפוש פטנטים. בגוגל פטנטים ניתן לחפש על ידי הקלדת הטקסט המלא בתיבת החיפוש, או לחילופין להיעזר בחיפוש מתקדם ולאתר פטנטים על פי קריטריונים כמו שם הממציא, תאריך הגשת הבקשה או מספר הפטנט הספציפי. סדר תוצאות חיפוש פטנטים נקבע לפי מידת הרלוונטיות למילות החיפוש, גוגל פטנטים אף מאפשר להוריד את קבצי הפטנטים.

הורדת קבצי פטנטים בחינם למחשב האישי

בעזרת מנוע החיפוש של גוגל, המסופק בשותפות עם משרד הפטנטים האמריקאי, כל אחד יכול להוריד כמויות גדולות של קבצי פטנטים ללא עלות ובקלות (בעבר הלא כל כך רחוק הדבר היה סבוך ולעיתים כרוך בעלויות כספיות).

נכון לחפש בגוגל פטנטים

גוגל פטנטים מגיע לתוצאותיו בשיטה דומה למנוע החיפוש הרגיל של גוגל (המאפשר את תוצאות החיפוש הטובות ביותר בעולם כיום), חשיבות רבה למילות החיפוש ולמחרוזות החיפוש שמזינים (ככל שהמחרוזת תהיה ארוכה יותר, ספציפית יותר, כך תוצאות חיפוש פטנטים יניב תוצאות מדוייקות יותר), למשל: חיפוש עבור רכב חשמלי יניב תוצאה שונה מזו של רכב חשמלי קטן או רכב חשמלי ישראלי. לכן, חשוב לבחור במילות חיפוש מדויקות ולנסותן בכמה וריאציות ותלוי במטרת החיפוש.

חיפוש פטנטים

גם כאשר לא מצאתם את הפטנט שלכם או לא מצאתם בקשות לפטנטים או פטנטים רשומים הדומים להמצאה שלכם, חייבים לדעת כי מדובר בתוצאה ראשונית וזה עדיין לא מבטיח כי המצאתכם יכולה להירשם כפטנט. למעשה, המצאות רבות נדחות על אף שהממציא היה בטוח שהמצאתו חדשה ומקורית.תהליך חיפוש, ורישום הפטנטים מורכב, ודורש סיוע מקצועי של מחפש פטנטים מומחה ועורך פטנטים מורשה.

ישראל טויטו, מנכ"ל משרד ניוטון חיפוש פטנטים. חיפוש פטנט בשיטה חדשנית: לא מצאנו - לא שילמת. אם יש לך המצאה ואתה זקוק לחיפוש פטנטים בשיטה הייחודית שלנו, פנה עוד היום (טלפון: 1-700-500-110).




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב