דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מרכזיות יהלום בזק בינלאומי - פתרונות תקשורת מתקדמים וחדשניים לעסק שלך 

מאת    [ 03/07/2013 ]

מילים במאמר: 487   [ נצפה 3853 פעמים ]

מרכזיות יהלום בזק בינלאומי - פתרונות תקשורת מתקדמים וחדשניים לעסק שלך

 

מרכזיית יהלום של בזק בינלאומי הייתה נפוצה בעבר במרבית בתי העסק בארץ.
גם כיום נמצא אותה בחלק מהעסקים, על אף שהיא מיושנת וקיימות אופציות משודרגות ונוחות יותר בתחום התקשורת לעסקים.

 

אודות מרכזיות יהלום בזק בינלאומי– מידע כללי

 

מרכזיות יהלום של בזק בינלאומי הן מרכזיות אנלוגיות ישנות, שבזמנו נמכרו או הושכרו לעסקים רבים וכיום ניתן עדיין למצוא אותן בחלק מבתי העסק השונים. המרכזיות נחשבות מיושנות כיום, מכיוון שתחום התקשורת העיסקית עבר מהפכים רבים בשנים האחרונות, החל ממעבר ממרכזיות אנלוגיות לדיגטליות וכלה במעבר למרכזיות מבוססות ip. כיום מרבית המרכזיות עוברות לשיטת הענן, מה שמאפשר לבעל העסק מגוון אפשרויות ופתרונות תקשורת, שמרכזיות היהלום הישנות לא מסוגלות להציע לו. עסקים רבים בוחרים לא להתקדם מהסיבה של חשש משינוי ובעיקר בגלל שהמוכר נוח ולא דורש עלויות נוספות כביכול (עבור התקנה ולימוד מחדש של מערכת חדשה). אך למעשה עסקים רבים מפספסים את היתרונות הרבים שבקדמה וביכולת שלהם לחסוך בהוצאות ולהקל על התנהלות העסק שלהם, ברמת מאגרי המידע והתקשורת הפנים אירגונית.

 

החסרונות שבשימוש במרכזיות יהלום בזק בינלאומי

 

מרכזיות יהלום הן מרכזיות מיושנות אשר מבוססות על טכנולוגיה שאיננה בשימוש יותר. עסקים שמפחדים להתקדם ולהתחדש ממשיכים לבזבז כספים רבים על שירותי התקשורת, כשלמעשה קיימות כיום טכנולוגיות חדשניות שיכולות להוזיל משמעותית את הוצאות התקשורת של העסק שלהם. בנוסף השוק הנ"ל נמצא כיום בתחרות מתמדת, מה שפועל לטובת בעלי העסקים וחבל לפספס את המחירים הטובים שמוצעים כיום בשוק המרכזיות לעסקים. כמו כן מרכזיות יהלום בזק בינלאומי הן מרכזיות שלא מצליחות להעניק את השירות הפנימי והחיצוני שמצופה מהעסקים כיום. היא איננה בעלת פונקציות מתקדמות המאפשרות לחבר את המרכזייה לסלולארי או לאינטרנט, מה שבעבר היה בגדר חלום, אך כיום הכרחי ושימושי. מרכזיות יהלום של בזק בינלאומי הן מסובכות ומורכבות והשימוש בהן ובפונקציות המעטות שמתאפשרות בהן הוא מסורבל ולא נוח. ככל שהמרכזיות בעסק שלנו יהיו מהירות ונוחות לשימוש, כמו כן בעלות פונקציות נוחות לאירגון המידע והתקשורת הפנים והחוץ אירגונית, כך העסק שלנו יהיה יעיל וריווחי יותר.

 

פתרונות תקשורת חדשניים לצורך החלפת מרכזיות יהלום של בזק בינלאומי

 

קיימות כיום מגוון רחב של מרכזיות, המציעות שירותי תקשורת מהמתקדמים והיעילים שהכרנו. ביניהם נמצא את פתרון סנטריקס / IP-Centrex, שהן פתרונות תקשורת, אשר מסופקות על ידי ספקיות התקשורת הגדולות בעיקר כמו הוט, בזק וכו', כאשר שירותי המרכזייה מותקנים למעשה אצל ספק התקשורת. כמו כן נמצא את המרכזיות המשתמשות בטכנולוגיית הענן כמו המרכזיות של מיקרוסופט, אוויה, סיסקו ועוד. אופציה נוספת לעסקים קטנים היא פתרון של vob שהוא למעשה מרכזיות המבוססות על רשת האינטרנט.

 

מרכזיות יהלום בזק בינלאומי – סיכום

 

לסיכום, ניתן לומר שהעידן של מרכזיות היהלום של בזק בינלאומי עבר מן העולם והעסקים המעטים, שעדיין משתמשים בשרותיהם המוגבלים של מרכזיות אלו, מוזמנים להתקדם עם הטכנולוגיה ולהרוויח ממעבר לעולם חדשני וחסכוני, שנמצא בתחרות מתמדת ובכך מוזיל משמעותית את עלויות התקשורת של העסק שלהם.

 

 

מיכאל פנחס - מחבר המדריך לחיסכון  בהוצאות התקשורת ולרכישת מרכזיות טלפון לעסקים. מהנדס תקשורת מומחה בתחום התקשורת והמחשוב לעסקים מאז שנת 1991.
לאחר 20 שנה של ייעוץ לעסקים גדולים במשק ביניהם משרדי ממשלה, משרד הביטחון, צה"ל, בנקים, חברות תעשייה ושירותים בכל המגזרים במשק בתחומי מערכות התקשורת והמחשוב, החלטתי להקים את אתר טלקום אקספרט ואת המדריך לרכישת מרכזיות טלפון לעסקים שמיועד בעקר לעסקים קטנים ובינוניים שבדרך כלל אינם שוכרים אנשי מקצוע בתחומים אלו.
באתרים שלי אני מפרסם מאמרים רבים כולל טיפים מעשיים כיצד ניתן בקלות וללא מאמץ לחסוך בעלויות התקשורת בכל עסק ובכל סדר גודל.
 נמאס לך לחפש ספק סלולרי או מרכזית טלפונים, הירשמו וקבלו הצעות מחיר בחינם!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב