מה החלק בכתיבת תוכן שימשוך אלייך את הגולש
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

מה החלק בכתיבת תוכן שימשוך אלייך את הגולש 

מאת    [ 01/07/2013 ]
מילים במאמר: 392   [ נצפה 1719 פעמים ]

 
 

מבנה כתיבת תוכן על פי חוק פארטו

חוק פארטו או בשמו הפופולרי, חוק 80-20, אומר ש- 20% מהמאמץ מביא ל- 80% תפוקה. חוק פראטו נכון לתחומים שונים בחיים וניתן לנתח על פיו גם את המבנה של כתיבת תוכן.

בעוד ש- 20% מהתוכן שניצור יעניק לנו 80% מהתפוקה, גם בתוך כל כתיבת תוכן 20% מהתוכן יתפסו 80% מתשומת הלב של הקורא. שלא כמו מגוון של כתיבת תוכן בה אנו לא יודעים אלו מאמרים ימשכו את הגולש ואילו לא, בתהליך הכתיבה אנו יכולים לכוון ולתכנן את 20% התוכן שהגולש יתעניין בו.

הגולש, באופן טבעי מתעניין בעצמו, בבעיות שלו, בצרכים שלו ובפתרונות אותם הוא מחפש. ברגע שנעניק לגולש את הפתרונות לבעיות שלו- נתפוס את תשומת הלב שלו. כמובן, התייחסות אל הגולש ופתרון בעיה יכול להתבטא בדרכים רבות ובניהן; טיפ, רעיון שעלה, שלבים לביצוע או סיפור שמאפשר לגולש להבין שניתן לפתור את הבעיה.

כאשר הגולש מקבל דרך כתיבת התוכן שלנו פתרון, הוא יחוש שכתבנו עליו, שאנחנו מבינים אותו, שאנחנו המומחים לפתרון הבעיה ולכן אנחנו כאן.

כתיבת תוכן הכוללת פתרון לבעיה או הצפת בעיה והצגת מענה, מעבירה מספר תחושות לגולש.

הגולש מרגיש שמבינים אותו, שהתייחסו אליו, הוא לא לבד. אם יש מאמר על הנושא, כנראה הוא מעסיק עוד רבים ובמקרה זה צרת רבים היא חצי נחמדה.

בכתיבת תוכן והצגת בעיה ופתרונה אנחנו נתפסים בעיניי הגולש כבעלי מקצוע אשר מבינים בתחום. אם הצלחנו לפתור עבור הגולש בעיה או לתת לו כיוון לפתרון, אנחנו מומחים בתחום שלנו והסיכוי שלנו ליצור רושם טוב אצל הגולש והתעניינות שלו בנו ובשירות שלנו הולך וגדל.

כמובן, לעיתים ישנן בעיות גדולות, אשר דורשות פתרון ארוך טווח. אנו יכולים לכתוב סדרת מאמרים או להעניק טיפ אחד מתוך הפתרונות השונים. על ידי כתיבת תוכן לא נפתור את כל בעיות הגולשים אך נוכל להעביר אותם להיות לקוחות שלנו. תחילה הגולשים יבחנו אותנו, האם אנחנו יכולים לתת להם מענה לבעיה. אם מתוך המאמר הצלחנו לסקרן אותם, ייתכן מאד שהם יהפכו לעוקבים שלנו במאמרים, בפייסבוק או דרך רשימת תפוצה.

לאחר הכרות עם התכנים שלנו, אשר יכולים להיות מאמרים, בלוגים, דיוור וסרטונים, יוכלו הגולשים להחליט האם הם הפיקו מאיתנו מספיק ערך כדי להפוך ללקוחות שלנו או לא. במקרה של כתיבת תוכן, הערך שנעניק לגולש יבוא לידיי ביטוי אמנם רק ב 20% מהמלל אך הוא ייתן לגולש 80% מהתוצר ובהתאם גם ייקבע האם הגולש יישאר איתנו או לא.

לכתיבה מהירה ומהנה, תוכלו ללחוץ כאן ולקבל מדריך חינמי

מיטל אור, בכסף קטן, קורסים לעסקים. לקבלת קורס מתנה- "איך לכתוב מאמר ב- 28 דקות"

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב