דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מגנטים לאירועים - המדריך המקיף ביותר באינטרנט שיסביר לכם כיצד לבחור חברת מגנטים לאירוע שלכם 

מאת    [ 30/06/2013 ]

מילים במאמר: 826   [ נצפה 1577 פעמים ]

בשנים האחרונות תחום המגנטים לאירועים משגשג מאוד בארץ, המגנטים נראו לראשונה בתחילת שנת 2007 ומאז צוברים תאוצה , היום בשנת 2013 כמעט ואין אירוע ללא מגנטים לאירועים. אם זה בחתונות, בר מצווה / בת מצווה / חינה / אירועים עסקיים / ימי הולדת / ימי גיבוש וערבי כיף / אירועים עסקיים / פסטיבלים ועוד...

 

מגנטים לאירועים – מה זה "מגנטים ללא הגבלה"

מגנטים ללא הגבלה זהו גימיק שיווקי של חברות מגנטים לאירועים , חברות אלו רוצות "לדוג" את הלקוח ומבטיחים מגנטים חופשי וללא הגבלה. אך יש כמה דברים מאוד חשובים שרוב הלקוחות שוכחים לשאול מרוב התלהבות .


    • הדבר החשוב ביותר שרוב האנשים אינם שואלים הוא : צוות של כמה אנשים מגיעים לאירוע?

וובכן, רוב חברות המגנטים מורכבות מצוות של 2 אנשים (צלם+גרפיקאי) תפקיד הגרפיקאי הוא לערוך את התמונות , להכניס לתוך מסגרת ולחתוך אותם .

חברות מגנטים שמבטיחות "מגנטים ללא הגבלה" פעמים רבים יבואו לבד וישמשו גם על תקן צלם וגם על תקן גרפיקאי, כך הם יחסכו תשלום לעובד נוסף וירוויחו יותר על חשבונכם, חברות מגנטים רבות מנצלות את העובדה כי אנשים אינם יודעים כלל מה לשאול ורק מחפשים מחיר טוב,  ואותם אנשים תמימים נופלים בפח.

כמובן, שאיש צוות אחד אינו יכול לתפקד כראוי באירוע של "מגנטים ללא הגבלה" מכמה וכמה סיבות, גם ההספק לא יהיה טוב, וגם הוא יפספס חצי אירוע בשביל לערוך את המגנטים.


    • דבר נוסף וחשוב הוא – שעות פעילות : בדרך כלל חברת מגנטים שתבטיח לכם כמות של מגנטים ללא הגבלה , תגיע בשעה 19:30 וילכו מוקדם מאוד בערך בשעה 23:00-23:30, כדי לספק לכם כמה שפחות מגנטים ולפני שכל הטרפת ברחבה תתחיל.

 

 

איכות המגנטים

מגנטים לאירועים היום מודפסים ב-3 סוגי הדפסות:

ההדפסה האיכותית ביותר היא מדפסת כימית –  כמו בחנות צילום – אלה מגנטים באיכות של תמונה אמיתית , מגנטים אלו לא ידהו לעולם והם גם עמידים בפני מים . המגנטים האלו בדרך כלל יותר יקרים המחיר שלהם נע באזור ה – 1,200 ש"ח לכמות של 350-400 יחידות (משתנה מחברה לחברה)

ההדפסה הממוצעת מה שרוב חברות המגנטים משתמשים בהם הם מגנטים עם מדפסת פוטו של חברת CANON – מגנטים אלו באיכות גבוהה מאוד רק כאשר עם מצופים בלמינציה – במידה ולמגנט לא יהיה ציפוי למינציה הוא ידהה לחלוטין בתוך מספר ימים-שבועות , ישנה את צבעו ויתחיל להצהיב עד לרמה שידהה לחלוטין .

הדפסה באמצעות מדפסת לייזר מגנטים באיכות ירודה מאוד, מפוקסלים וכהים – לא מומלץ להתקרב למגנטים שמודפסים בשיטה זו.

עכשיו אחרי שקראתם קצת על שלושת סוגי ההדפסה , נתעכב מעט על השיטה האמצעית משום שהיא הכי נפוצה, קבלו מספר טיפים ושאלות שצריך לשאול את בעל חברת המגנטים לאירועים.


    • ראשית – יש סוגים רבים של דפים – חשוב מאוד לוודא שמשתמשים בנייר פוטו של 180 גרם (לא דק יותר ולא עבה יותר) נייר דק יותר – הדיו לא ייספג בצורה טובה והמגנט יהיה רטוב, נייר עבה יותר יגרום לכך שהלמינציה תתקלף בעתיד. 180 גרם זה הנייר האולטימטיבי.
    • מארזי למינציה – חשוב מאוד לוודא שהמגנטים מצופים בלמינציה חמה בעובי של 80 מיקרון ולא 75, ההבדל הוא מאוד משמעותי – למינציה של 75 מיקרון איכותית הרבה פחות והמגנט יספוג מלא שריטות קטנות מתהליך הניילוץ של המכונה.
    • דיו – יש המון סוגים של דיו  - יש דיו מקורי של CANON שזהו כמובן הדיו הכי איכותי, אבל עקב העלויות הגבוהות , חברות מגנטים ממעטות מלהשתמש בו . מחסנית דיו אחת עולה באיזור ה- 60 ש"ח. בעוד ראש דיו תואם  עולה באזור ה- 7 שקלים. ראש דיו תואם הוא מצוין להדפסת מגנטים , הדיו הכי ירוד מבחינת איכות הוא דיו מדולל עם מים – או במילים אחרות "מערכת הזנת דיו" – הימנעו מחברות מגנטים העובדות בשיטה זו.
    • עכשיו נדבר על הצלם, הצלם הוא גורם מאוד משמעותי בתהליך הפקת המגנטים, יש לוודא כי אתם בוחרים בצלם מגנטים בעל ניסיון בצילום אירועים, צלם מקצועי מסוגל להוציא תמונות בהירות ויפות עם צבעים אמיתיים וקומפוזיציה טובה, בעוד צלם חובב מצלם על מצב אוטומט , מה שיגרום למגנטים שלכם להראות חשוכים וכהים מאוד. הקפידו לבחור בחברת מגנטים שראיתם עבודות שלהם (אפילו ב-FACEBOOK) .
    • בקשו דוגמאות – קיימות חברות מגנטים רבות ששולחות דוגמה בדואר, במידה ויצרם קשר עם חברת המגנטים מספר חודשים לפני החתונה, תוכלו לשים את המגנטים שתקבלו בדואר , על המקרר ולוודא שהם באמת איכותיים ואינם דוהים, במידה ויש לכם מגנטים מאירועים שהייתם בהם על המקרר ועברה לפחות שנה מתאריך האירוע , זהו מגנט איכותי ושווה לפנות לבעל חברת המגנטים (ברוב המקרים מופיע קרדיט על המגנט בצידו השמאלי עם מספר הטלפון או שם החברה)

 זכרו, אל תתפתו לקחת חבילת מגנטים ללא הגבלה, לפעמים עדיף איכות על כמות. וודאו כי אתם מסכמים מראש עם בעל חברת המגנטים כמה מגנטים אתם דורשים.

 

כמויות מגנטים מומלצת:

מגנטים לחתונה ממוצעת – 400-500 מגנטים

מגנטים לבר מצווה – 300-350 מגנטים.

מגנטים לאירועים קטנים כגון : ברית, יום הולדת, חינה וכו'... 200-300 מגנטים

 

במידה ויש לכם שאלות נוספות , תוכלו ליצור קשר ולקבל ייעוץ בחינם וללא שום התחייבות, ואשמח לענות לכם על כל שאלה .

שחר 050-3077781, MAGNETX מגנטים לאירועים.

שיהיה בהצלחה, והרבה מזל טוב !




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב