דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אחזקת מבנים וניהולם - מנקיון ועד עיצוב גינה 

מאת    [ 29/06/2013 ]

מילים במאמר: 389   [ נצפה 1643 פעמים ]

מיקור חוץ הפך בשנים האחרונות לתופעה טרנדית במיוחד. יותר ויותר ארגונים, חברות ובתי עסק עושים שימוש במשאבים ועזרים חיצוניים על מנת לבצע פעולות שבוצעו בדרך כלל על ידי הארגון עצמו וכוח האדם השייך לו. גם כאשר מדובר בניהול ואחזקה של מבנה כלשהו, נכס נדל"ני, בניין משרדים או בניין מגורים הפך מיקור החוץ לתופעה פופולארית ויש לומר, אף הכרחית.

וועד VS חברת ניהול

המונח "ועד בית" מתחיל להיעלם מהלקסיקון המדובר בחיי היום יום, כמו הרבה מונחים מיתולוגיים אחרים. ניהול בניין מגורים ואחזקתו הפך למטלה מכבידה עבור האדם הפשוט אשר מנהל בין כה וכה את שגרת חייו כמרוץ בלתי פוסק. ההתפתחות העירונית המסיבית והקמתם של בנייני מגורים משותפים ובניינים רבי קומות עצומים הביאה לצורך בקבלת שירות מחברות ניהול ואחזקת מבנים. חברה כזו מציעה להעביר את מלוא האחריות אליה ולטפל באופן שוטף בכל הקשור לניהול היומיומי של המבנים וכמובן, לתחזקם במקביל.

שרותי חברת אחזקת מבנים

חברה חיצונית לאחזקת המבנה מציעה מגוון שירותים וניתן להתאים את השירות לצרכים הנדרשים. חשוב מאוד לבחור חברת ניהול ואחזקה אשר תעמוד בקריטריונים הדרושים ותספק את השירות אשר הציעה בתחילה.


    • גביית כספים - אחת המשימות הקשות אשר עמדו בפני חברי ועד הבית הייתה גביית כספי הבית: המרדף הבלתי פוסק אחר דיירים אשר דוחים את עניין התשלומים או לחילופין ממאנים לשלם, מסיבה זו או אחרת. תשלום חלקי או בלתי סדיר גרם לא פעם לתפקוד לקוי והזנחת הבניין, מה גם שהדייר אשר גבה את הכספים מילא תפקיד לא נעים, בלשון המעטה. חברת אחזקת מבנים מתמודדת טוב יותר עם גביית המיסים הנדרשים וממלאה את תפקידה זה כחלק מהשירות הניתן.

 


    • ניקיון המבנה – אחד השירותים החשובים הניתנים על ידי חברת אחזקת מבנים הוא ניקיון המבנה באופן שוטף על ידי עובדים מקצועיים. ניקיון מבנה כולל את ניקיון חדר המדרגות, הכניסה למבנה, מסדרונות הבניין, המעלית וכו'. כאשר מתאמים ציפיות עם חברת הניהול חשוב להגדיר מראש את כמות הפעמים בשבוע בה יידרש הניקיון והיכן יש לנקות.

 


    • טיפוח הגינה המשותפת – ישנה אפשרות להוסיף לתפקידיה של החברה את הטיפול בתחום עיצוב הגינה ותחזוקתה. השקיית הצמחייה, גיזומה, הדברתה, ניכוש העשבייה ואף את עיצובה. בתחילת התהליך כדאי לשכור את שירותיו של מעצב גינות, ולאחר מכן תחזוקה שוטפת לפי הצורך.

 


    • תקלות – שירות נוסף והכרחי המספקת חברת אחזקת מבנים היא טיפול שוטף בכל תקלה או מפגע שצץ החל בתקלות בצנרת המים וכלה במעלית ואפילו בדחסן האשפה המשותף.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב