דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


האם הטיפול באנרגיות חיסל את הגידול ? 

מאת    [ 27/06/2013 ]

מילים במאמר: 582   [ נצפה 3091 פעמים ]

לפני למעלה מחודש הופיע ב-SALOONA בלוג על מטופל שלקה בגידול סרטני במוח ונרפא, למרות שלא כל הגידול הוצא בניתוח. הבלוג הציג את הסיבה להעלמות הגידול בסימן שאלה, ואני מבקש במאמר זה להופכו לסימן קריאה, ואומר: אני מאמין שהטיפול האנרגטי סייע לחיסול הגידול!

בבלוג מתאר שותפי, ידין קפלנסקי, את אשר קרה למטופל שלנו, אבנר, ואת שיטת ידי האור שבה הוא מטפל. ברצוני לתאר את השיטות שבאמצעותן אני מטפל, אך קודם אחזור על מהלך המחלה וההחלמה של אבנר.

אבנר טופל על ידי ידין בבעיות רפואיות שונות, בשיטה של ברברה אן ברנן. לפני כשנה התגלה אצל אבנר גידול סרטני אלים במוח, בקוטר 7 ס"מ. רופאיו החליטו על ניתוח מיידי להסרת הגידול, אך רק חלקו הוצא. כ-3 ס"מ ממנו לא הוצאו מתוך חשש לפגיעה בתפקודיו המוטוריים. ידין הזמין אותי להצטרף לטיפול באבנר, ואנו טיפלנו בו לסרוגין כל אחד בשיטותיו מתחום ההילינג. זמן קצר לאחר הניתוח התגלה אצל אבנר זיהום במוח, והוא עבר ניתוח לניקוז המוגלה. הוא קיבל טיפולי אנטיביוטיקה לווריד, ובעקבות זאת לא התאפשר לו לקבל טיפולים כימותרפיים בשלב זה.

במשך ששת השבועות הבאים אנחנו, ההילרים, טיפלנו באבנר באופן אינטנסיבי, ואז בוצעה בו סריקת MRI. לשמחת כולם התברר שהגידול נעלם, והחלל הריק שנוצר כתוצאה מהסרת חלק מהגידול נסגר. אבנר המשיך בטיפולי הילינג במקביל לכימותרפיה, ולאחר כחצי שנה אף טס לחו"ל. ותיפקד כאדם בריא.

השיטות בן אני מטפל מתבססות על הנחת ידיים על המטופלים, והן כוללות את שיטתה של יומיקו קסאי, שיטת הרייקי וניתוחים אנרגטיים.

את יומיקו קסאי, כוהנת שינטו יפנית, פגשתי בטוקיו ב-1995, בביקור פרטי בעודי משמש כקונסול ישראל במילנו. הוזמנתי אליה בנסיבות מיוחדות, ובבקתה שלה, השוכנת 200 ק"מ מטוקיו, היא לימדה אותי את רזי הטיפול באנרגיות. סגנון עבודתה כלל הנחת ידיים על המטופל או במרחק ממנו, בתהליך טיפול מהיר ובתנועות חזקות של משיכת הבעיה מגוף המטופל. תוך כדי החוויה המדהימה שעברתי אצלה, נאמר לי שאני חייב לעזוב את כל עיסוקי ולהתמקד בטיפול באנשים.

כשחזרתי למילנו, הצטרפתי ללימודי רייקי, ועברתי את כל השלבים, עד להסמכה למאסטר ברייקי. רייקי (REIKI) היא שיטה בת אלפי שנים של טיפול בהנחת ידיים על הגוף. סבורים שמקורה הוא עיסוק בודהיסטי טיבטי, אשר התגלה מחדש בסוף המאה ה-19 על ידי ד"ר מיקאו אוסואי, בודהיסט יפני. זוהי שיטה פשוטה מאוד, אולם רבת כח, שכל אחד יכול ללמוד בקלות.

הטיפול ברייקי מבוסס על תהליך מסודר של מגע על נקודות צ'קרה בגופנו, בדגשים הנובעים מסוג הבעיה. מגע המטפל והתכוונותו מעוררים את כוחות הריפוי של המטופל, שהוא אינו מסוגל להפעילם ללא עזרה.

השיטה השלישית בה אני נעזר היא ניתוחים אנרגטיים, המדמים תהליך כניסה לגוף המטופל על מנת לבצע הליך כמו ניתוח, שמיד בסופו או זמן קצר לאחר מכן מתקבלות התוצאות הרצויות. באמצעות שיטה זו ניתן להעלים ציסטות, גושים ועוד. אפשר להשוות את השיטה לדמיון מודרך, אך כאן הדמיון מתבצע על ידי המטפל במקום המטופל.

אני מאמין ששיטות שונות של ריפוי לא קונבנציונלי יכולות להביא לתוצאות זהות של ריפוי, שהרי לא המטפל הוא שמרפא את המטופל, אלא המטופל מרפא עצמו בעזרת כוחות הריפוי שלו. תפקיד המטפל לעורר כוחות אלה, שלא תמיד המטופל מצליח להפעילם לבדו. סימוכין לתאוריה זו אפשר למצוא אצל פרופסור לרפואה ניסויית וחקר הסרטן, גרשום זייצ'ק, מהאוניברסיטה העברית בירושלים, המטפל שנים בחולי סרטן בישראל ובעולם, וממליץ להם להעזר ברפואה לא קונבנציונלית בתהליך הבראתם. אנשים שהבריאו מסרטן לבדם מכונים על ידו "יוגים של סרטן". הם נקטו בשיטות שונות של מדיטציה, דמיון מודרך, רייקי ועוד, והפעילו את מה שהוא מכנה "חכמת הגוף", שהיא החלק הלא מודע שלנו, שמחזיק אותנו בחיים.

פרופסור זייצ'ק היה רופא משפחה, שהפך חוקר סרטן, והקים את עמותת "תעצומות", העוזרת לחולי סרטן למצוא את דרכם אל ההבראה באופן לא קונבנציונלי. לעבודת העמותה תורמים מתנדבים רבים, ולאחרונה התבקשתי גם אני להיות אחד ממתנדבים אלה.

 

שפר-שי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב