דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מוצרים אינטראקטיבים למסיבה, להוראה ולכל מטרה 

מאת    [ 27/06/2013 ]

מילים במאמר: 487   [ נצפה 1659 פעמים ]

עוד מעט אתם חוגגים בר מצווה או בת מצווה ומתלבטים כיצד לעשות זאת בצורה הטובה ביותר שאפשר. מחפשים דרך להפיק מסיבת בר מצווה בלתי נשכחת ומוצלחת במיוחד, ומחפשים דרך קלה ונעימה של השכרת ציוד לבר מצווה שתאפשר לכם להפיק ממנו את המיטב בכמה שפחות מאמץ.

אחת הדרכים המיוחדת לחגוג מסיבה ייחודית היא שימוש במדיה אינטראקטיבית המשלבת משחקים, שעשועים, שבהם החוגגים הם חלק פעיל בחוויה. הם יכנסו דרך מדרגות המפיקות צלילים בכניסה לאולם, הם ישחקו במשחקים מרגשים ומסעירים כפי שהם מכירים מהאייפון אך בקנה מידה ענק, הם יהנו מחדר תחושות שיציית לכל פקודה ותזוזה שלהם וירקדו מול אורות מרצדים שגם יצייתו וישתנו לקול המוזיקה. החוויה האינטראקטיבית תוכל להמשיך גם בבריכה עם מופע אורות ושעשועים בתוך המים, ובמגוון עשיר של תחרויות וחוויות אינטראקטיביות מיוחדות.

לכן, אם אתם מחפשים דרך מוצלחת של השכרת ציוד לבר מצווה שגם תחסוך מכם כל מאמץ וגם תספק לנערים ערב בלתי נשכח, מסיבה עם אלמנטים אינטראקטיביים היא הפתרון המתאים ביותר לכם ולילדיכם.

אמצעים אינטראקטיביים גם בחינוך
נערים ונערות אלה בודאי פגשו את המוצרים האינטראקטיביים גם בכתה. מערכת החינוך בעולם כולו וגם בישראל נכנסת לעידן הכתה החכמה וההוראה האינטראקטיבית. זהו עידן חדש ומודרני שמכשיר את הילדים לשימוש בחידושי הטכנולוגיה העומדים לרשותם. אמצעים כמו לוח אינטראקטיבי שמגיב לעט מיוחד שהוא למעשה עכבר אלחוטי הפועל גם הוא באינטראקציה עם המחשב, הלוח והמקרן שגם הוא מקרן אינטראקטיבי.

התוצאה היא שינוי מהותי ועמוק בחווית הלימוד, הן של המורה והן של התלמידים. לוח אינטראקטיבי מחליף את הלוח הישן עם הגירים ואפילו את הלוח המחיק עם הטושים הצבעוניים. היתרונות שלו הולכים ומתבררים בכך שהוא מסייע לתלמידים להבין, להעמיק וללמוד לחשוב בצורה יצירתית. התלמידים יכולים ללמוד בקבוצות קטנות ואף ביחידים. המורה והתלמידים משתחררים מהמגבלות של הלוח הישן, מפעילים את הלוח באמצעות מגע יד בלבד, פותחים חלונות, נכנסים לעומק, משחקים, מתקשרים עם תלמידים אחרים ונכנסים לעובי הקורה בכל תחום.

לוח אינטראקטיבי ומקרן אינטראקטיבי – עתידנות בשירות ההווה
שימוש באמצעים אלה מתאים גם לעולם העסקים שכן הוא משפר את רמת התקשורת, ההסבר והשכנוע. המצגת הישנות שבהן עובד החברה מרצה באופן מונוטוני על חומר חשוב, מפנות את מקומן לשימוש בטכנולוגיה חדישה שבה המרצה והמשתתפים לוקחים חלק פעיל בלימוד החומר והכרתו.

בין אם מדובר על ישיבת עסקים, על סיעור מוחות או על שיעור פיסיקה באוניברסיטה, המיכשור החדש מאפשר אינטראקציה עם החומר הנלמד, עם המורה, עם האינטרנט ועם שאר המשתתפים. יתרונות ייחודיים של מקרן אינטראקטיבי היא שכל החומר, כולל ההערות שנרשמו על גבי הלוח נשמרות במחשב כקובץ שאותו אפשר גם לשלוח בדואר אלקטרוני.

הוא משפר את רמת ההוראה בכתה שכן אין עוד צורך לכבות את האור ונשמר קשר עין בין כל המשתתפים, כל תלמיד ומשתתף יכול לקום אל הלוח והוא אינו מטיל צל המסתיר את החומר המוקרן, וכמובן אפשר להשתמש בהם גם על קיר חלק בכל מקום וללא לוח.
 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב