דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


צילום אירועים: כל ההכנות לפני הסשן 

מאת    [ 26/06/2013 ]

מילים במאמר: 388   [ נצפה 4944 פעמים ]

צילום אירועים הוא לא ביג דיל לצלמים, אם הם מקצועיים, אבל הוא כן עניין גדול וחשוב למצולמים, ובמיוחד אם אלה חתן וכלה, כי הרי המצולמים רוצים שכל תמונה שלהם תהיה יפה ושהם יהיו בה פוטוגניים.

יש הרבה דברים שאפשר לעשות כדי להבטיח סשן צילומים טוב יותר, ביניהם איפור ועיצוב שיער, סטיילינג וקורס זריז של דוגמנות ומשחק מול מצלמה.

להכיר את הזוויות המחמיאות

יש אנשים שזה בא להם טבעי, להיות מול המצלמה, וכל תמונה שלהם מחמיאה להם. הם יודעים בדיוק איזו זווית מתאימה להם ואיזו לא, ויודעים גם איך למקם את הגוף והפנים שלהם ביחס לתאורה. עם אנשים כאלה כל צלם חתונות בראשון לציון ישמח לעבוד, כי המצולמים עושים לו כבר חצי מהעבודה.

אבל רובנו לא יודעים איזה צד שלנו יותר יפה ואיזה פחות, או איך להחזיק את עצמנו נכון מול המצלמה. מזל שיש קורסים שאפשר לקחת. אפילו דקות ספורות לפני שמתחיל סשן הצילומים, אפשר לקבל כמה טריקים ושיטות להצטלם יותר טוב, באופן שיחמיא, וכל תמונה תצא הרבה יותר טוב!

להגיע לבושים בהתאם

האופן שבו הבגדים שלכם יושבים על הגוף שלכם, וגם מידת הנוחות שלכם בהם, משפיעים הרבה מאוד על התמונות שלכם. אם תלבשו בגדים שמחמיאים למבנה הגוף שלכם ואם תרגישו בהם בנוח, התמונות יהיו מוצלחות. לעומת זאת, בגדים שאינם מתאימים או לא הולמים, או אם הם לוחצים מדי, לא רק שהתמונות לא יהיו מוצלחות, גם חוסר הנוחות שלכם יעבור דרך עדשת המצלמה.

איפור משנה הכל

לא רק הבגדים עושים את האדם, אלא גם האיפור שלהם. לפני צילום אירועים רחובות , ובפרט בחתונות, תראו שהמארחים, יוזמי האירוע, משקיעים הרבה מאוד במראה שלהם, לא רק מבחינת הלבוש שלהם אלא גם מבחינת הפנים שלהם. עבור נשים, איפור הוא הכרחי לצילום טוב יותר, כי הוא יכול להסתיר כל מיני פגמים, כמו "עיגולים שחורים" מתחת לעיניים, פצעונים ועוד. בעזרת האיפור הנכון, אפילו אם זה איפור טבעי או "ערום", חוסכים הרבה מאוד כסף, שלולא האיפור, היה הולך לכיס של חברת הצילום עבור "שיפוצים" מאסיביים בפוטושופ. הפוטושופ עדיין יהיה בשימוש, ובוודאי יהיו קמטים קטנים או צלקות שיהיה צריך להעלים בשיטת הזו, אבל היקף העבודה על התוכנה והתיקונים יהיה מצומצם בהרבה, והכל בזכות האיפור.

וגם שיער חשוב

לפני הצילומים חשוב גם לסדר את השיער, ועדיף בעיצוב שידגיש את מה שצריך להדגיש. למשל, אם רוצים להראות את הצוואר, כדאי להרים את השיער למעלה, ואם רוצים להבליט את העיניים, כדאי לאסוף את הפוני אחורה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב