דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אפל תציע את האייפון במבחר גדול יותר? 

מאת    [ 26/06/2013 ]

מילים במאמר: 372   [ נצפה 1899 פעמים ]

מכשירי האייפון של אפל, מובילים את שוק הסמרטפונים העולמי ביד רמה, מאז הושק דגם האייפון הראשון ביוני 2007. יחד עם זאת, בשנים האחרונות, נתח השוק של  אפל הולך ומתכווץ משמעותית, בעיקר בזכות הנוכחות של סמסונג והצפה של דגמים זולים מתוצרת המזרח הרחוק. האסטרטגיה של אפל לאורך השנים האחרונות הייתה לשמור על יוקרתיות המותג – ולספק את הסמרטפונים הטובים ביותר, בעיצוב קלאסי אחיד, במספר מצומצם של גרסאות וללא ריבוי דגמים. ואכן, ישנה הסכמה מקיר לקיר על כך שהאייפון הוא אחד הסמרטפונים הטובעם ביותר. התחרות, בעיקר בגיזרת המחירים, פוגעת במכירות של אפל. היום, נראה על בסיס שמועות מבוססות, כי אפל 'יורדת מהעץ' ומתכננת שינויים אסטרטגיים שיתבטאו במגוון רחב יותר של דגמים.

המסך הגדול

אחת התהיות הגדולות לגבי האייפון, לדגמיו השונים, הייתה לגבי גודל המסך. בעוד מכשירי הגלקסי של סמסונג וסמרטפונים מתחרים אחרים, מתהדרים במסכים של 4.7 אינץ' ויותר, האייפון שמר לכל אורך הדרך על גודל מסך של 3.5 אינץ' בלבד. סטיב ג'ובס המנוח האמין שזה הגודל האולטימטיבי לשימוש בטלפון נייד, אבל התנהגות השוק מראה שהרבה צרכנים תופסים מסך גדול כנוח ואיכותי יותר. על פי ההערכות, באפל מתכננים שני דגמי אייפון חדשים – בעלי דגמי מסך גדולים מהרגיל : 4.7 ו – 5.7 אינץ', שינוי מגמה משמעותי ביותר עבור החברה.

אייפון במאה?

על פי ההערכות של התקופה האחרונה, אפל מתכוונת להילחם לא רק במסכים הגדולים של גלקסי של סמסונג וחברות אחרות, אלא גם בדגמים זולים שמיוצרים במזרח ומציפים את השוק. אפל מתכננת דגם אייפון במחיר זול במיוחד, של 100 או 99 דולר למכשיר. העלות הנמוכה תתאפשר בזכות שינויים בשני מרכיבים עיקריים : מעטפת פלסטיק פוליקרבונט (במקום מעטפת האלומיניום האיכותית שיש היום באייפון 5) ושימוש ברכיבים ממוחזרים במעגלים הפנימיים של המכשיר. כדי לאפשר זאת, תציע אפל מערך של מיחזור אייפונים ישנים ושדרוגם ב'טרייד אין' לדגם חדש.

אייפונים בשלל צבעים

עוד בשורה מרעננת מאפל מגיעה עם מהלך הדגמים המוזלים מפלסטיק ופתיחת החברה לצבעים חדשים. אפל, מתכננת את הדגמים המוזלים בחמישה או שישה צבעים חדשים (בין היתר כנראה כי הפלסטיק מאפשר צבעוניות רבה יותר). כנראה שהדגמים המוזלים ישווקו בעיקר לשווקי המזרח – כתחרות ישירה עם יצרנים מקומיים. נראה כי הכיוון של אפל בשנים הקרובות הוא למגוון רחב יותר בגדלי המסך ובמגוון צבעים של המכשיר. אולם, השינוי הגדול ביותר, כך מסתמן, הוא במחירים: בקרוב נוכל לרכוש דגם אייפון פשוט במחירים נמוכים במיוחד.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב