דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מהי תמונת קאפה? 

מאת    [ 25/06/2013 ]

מילים במאמר: 465   [ נצפה 2588 פעמים ]

הדפסה על קנבס היא דרך איכותית מאוד להנציח רגעים משפחתיים או אפילו להדפיס תמונה ממש איכותית שרכשנו מאתר תמונות באינטרנט, אבל אנחנו לפעמים מעוניינים במספר רב של תמונות למשל למשרד, או  לדוגמא למוסד ממשלתי גדול כמו עירייה או בי"ח שברשותו מספר רב של חדרים, ועשרות קומות, כאשר ההבדל במחיר בין תמונה על בד קנבס או בהדפסה על קאפה הוא של עשרות שקלים בודדים לכל תמונה, אך מה קורה אם מדובר על כמות של מאות תמונות, מדובר בסופו של דבר בהבדל של עשרות אלפי שקלים, מנהלי הרכש בימי צמצום אלה לא יאשרו הזמנות של תמונות קנבס, לכן הפתרון של הדפסות תמונה על קאפה נהיה יותר רלוונטי וזמין לגופים כגון אלה.

מהי קאפה? קאפה היא חומר מוקצף ומאד קל וקשיח, שפני השטח שלו חלקים לחלוטין, וניתן לחתוך אותו לגדלים וצורות בקלות גדולה. כאשר יש צורך בהדפסה, שנדרש בה גימור ברמה גבוהה במיוחד לשימוש במקומות כמו כנסים, תערוכות, מסיבות סיום שנה, אירועים שונים במוסדות להשכלה גבוהה וכדומה, תהיה הדפסה על קאפה הדבר הנכון לעשות. בנוסף לכך, הדפסת קאפה מאד פופולארית גם בקרב אנשים המעוניינים בתליית פוסטר בחדרם, שניתן להדביקו על קאפה או להדפיסו על קאפה.

גודל הדפסה על קאפה

את גודל ההדפסה אתם יכולים לקבוע, וניתן לעשות הדפסות או הדבקות גדולות אבל לא ענקיות בגלל המגבלה של גודל הקאפה והיכולת לשמור אותה יציבה ללא מסגרת ותמיכה. עובי הקאפה משתנה והוא יכול לנוע בין 5 מ"מ ועד 20 מ"מ. ככל שעובי הקאפה גדול יותר, ההדפסה תהיה יציבה יותר, והמראה הכללי יהיה של תמונה עם מסגרת לבנה. ברוב המקרים משתמשים בקאפה לבנה, אבל ניתן למצוא גם קאפה שחורה. קאפה של 20 מ"מ מתאפשרת אחרי הדבקה של שתי קאפות בנות 10 מ"מ כל אחת.

צורות שונות של הדפסת קאפה

ניתן להדפיס על קאפה במגוון גדלים, ולהחליט על קאפה עם למינציה מט או למינציה מבריקה. למינציה היא שכבת ההגנה שמעל להדפסה או ההדבקה, השומרת על ההדפס משריטות  ופגיעות אחרות.

 

אפשרות למסגור התמונה

מכיוון שקאפה הוא חומר יחסית פגיע רצוי להוסיף ולהזמינו עם מסגרת, את המסגרת ניתן לרוב לקבל במספר צבעים, בכחול, בכסוף או בכל צבע אחר שהחברה המדפיסה מציעה, לרוב הוספת מסגרת לא תייקר את ההדפסה בצורה משמעותית ותעזור על שמירת התמונה לטווח ארוך, הדפסות קאפה למטרת תצוגה בכנסים לא ידרוש מסגרת, אך אם החלטנו לרהט משרד או מרפאה רצוי שנבחר תמונה עם מסגרת.

למי מתאים הדפסה על קאפה

כפי שנאמר למעלה, הדפסה על קאפה מאד מתאימה לתערוכות וכנסים שונים. הקלות שבא ניתן להדפיס על קאפה, ולחתוך אותה לצורות שונות, הופכת את הקאפה לחומר שמאד חביב על מעצבי תערוכות. החומר מאד קל, ואינו מהווה סכנה לאנשים שמסביבו, הוא אינו יכול ליפול לאף אחד על הראש, חלילה, ולגרום לחבלה, וזאת מפאת משקלו הקליל, מנגד חשוב לשמור על התמונה בהובלה או במעבר מקום, שכן החומר הוא פגיע ורגיש הרבה יותר מקנבס.

יהב שמר, מייסד ושותף בחברת מאיה ויז'ן פיתוח וקידום אתרים, משמש בתפקיד מנהל פיתוח עסקי, כחלק מעבודתי הוא לחקור ולפתח את מערך בניית אתרי המכירות ומהסחר האלקטרוני בשוק המסחר הגלובלי.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב