דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתי כדאי לשכור רכב במקום לקנות? 

מאת    [ 25/06/2013 ]

מילים במאמר: 362   [ נצפה 4910 פעמים ]

במציאות של היום, הצורך להיות נייד הוא כמעט הכרחי. בין אם מדובר בהתניידות לצרכים אישיים למשל כאשר יש צורך לפזר את הילדים במסגרות שונות בשעות הבוקר ולאספם בשעות אחר הצהריים, ועל אחת כמה וכמה כאשר מדובר בניידות לצרכים קיומיים דוגמת התניידות למקום העבודה וממנו, רכב הוא מוצר חובה כיום בכל בית בישראל. אך מה באמת עדיף, לרכוש רכב חדש או יד שנייה או שמא עדיף לשכור רכב מחברת השכרה? לאור התנודות במשק, הגזירות הכלכליות, מחירי הדלק המאמירים ויוקר המחיה, זו שאלה שיש לתת עליה את הדעת ולכן החלטנו לתת לכם הפעם את הסיבות למה ומתי כדאי לכם לשכור רכב מאשר לקנות.

כאשר אתם נוסעים פחות מ- 5000 ק"מ בשנה

כאשר אתם מתלבטים האם לקנות רכב או לשכור יש מספר שאלות שתם צריכים לשאול את עצמכם, הראשונה בהן היא: "כמה ק"מ אתם נוסעים בשנה"? במידה ואתם נוסעים כמה אלפי קילומטרים בודדים בשנה, שווה לבדוק את העלות מול התועלת של הרכב שלכם, במידה וסוג הרכב הוא כזה שיש לו עלות אחזקה גבוהה, אז סביר להניח שישתלם לכם יותר להשכיר רכב לנסיעות המעטות שלכם.

העלויות הגבוהות

עלות אחזקת רכב יכולה להיות גבוהה וזאת בעיקר בגלל טיפולים, ביטוחים, טסט שנתי ועוד, במיוחד ברכבים ישנים יותר. היתרון בהשכרת רכב הוא שאין לכם כלל את העלויות הללו וגם למעשה אתם תמיד נוסעים ברכבים חדישים.

אין ירידת ערך

היתרון העיקרי ברכישת רכב הוא ברור, ראשית כל מדובר ברכישת נכס לכל דבר ועניין, כלומר הרכב הפרטי הוא אישי לחלוטין וכל החלטה שתתקבל לגביו, השימוש, המכירה וכיוצא בזאת, היא פרטית. אך כאשר אתם מחזיקים רכב, הערך שלו יורד בכל שנה ובהתאם לכמות הקילומטרים אותם הרכב נסע.
בהשכרת רכב אין לכם ירידת ערך מאחר והרכב אינו בבעלותכם, אלא בבעלות החברת השכרה.

זמינות לנהגים

כאשר בוחרים לשכור את הרכב מחברה ידועה בעל נקודות שירות בכל רחבי הארץ, אין צורך לחשוש מלהיתקע ללא רכב בעת תקלה ו/או חלילה תאונה, חברות אלה ידאגו לספק לכם רכב חלופי 24 שעות ביממה. בנוסף, גם אם התקציב דוחק, ניתן לבחור ולשכור רכב חסכוני בדלק, לחסוך בסך העלויות וכך לעמוד בהצלחה בכל מסגרת תקציב שהעמדתם לעצמכם.

בשורה התחתונה, במציאות של היום, לאנשים שנוסעים מעט ק"מ בשנה לא משתלם להחזיק רכב. מבין מגוון האפשרויות נראה כי משתלם כלכלית במקרים רבות לשכור רכב למקרים נקודתיים מאשר לבצע רכישה.

 

קל אוטו - מכירה | השכרה | ליסינג קבוצת קל אוטו הינה אחת מקבוצות הרכב המובילות בישראל. אנו מביאים לענף הרכב בישראל תפיסה שונה, יצירתית וחדשנית. קל אוטו מתמחה במכירת רכב, השכרת רכב, טרייד אין, ביטוח לרכב ועוד. לפרטים נוספים: 6020* http://www.calauto.co.il/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב