דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בחירה של מתנה מקורית לעובדים 

מאת    [ 24/06/2013 ]

מילים במאמר: 502   [ נצפה 2929 פעמים ]

מידי שנה מתמודדים בעלי עסק רבים עם השאלה איזו מתנה להעניק לעובדים שלה, בפרט אם מדובר בבית עסק גדול אשר מעניק מתנות מספר פעמים בשנה, עבור חגים עיקריים ואירועים אישיים של העובדים במקום כמו ימי הולדת, הולדת תינוק, יום החתונה ועוד אירועים חגיגיים וטובים אחרים.

עבור כל אלה ישנו מגוון רחב של דרכים דרכן המעסיק יכול לפנק את העובדים שלו ולתת להם משוב חיובי על העבודה שהם מבצעים מידי יום ביומו.

חלק מבתי העסק יבחרו במתנות לעובדים מסוג מארזי מתנה מפנקים, וחלק אחר יבצע רכישה מרוכזת של שוברים אותם יעניק בכל אירוע משמעותי לאורך שנת העבודה. דבר זה מותיר אותנו עם אפשרויות בחירה מגוונות עבור מעסיקים שמבקשים לרכוש מתנות לעובדים, מהן ניתן לבחור את אלה שדרכן יעדיף לפנק את אלה אשר מבצעים עבודתם נאמנה.

שוברים לחגים

כיום ישנם סוגים שונים של שוברים אותם יכול המעסיק לרכוש בתור מתנות לעובדים, ולהטעין אותם בסכום שונה של כסף, מאידך קיימים אותם שוברים מסורתיים על גבי נייר, אשר עדיין משמשים בתי עסק רבים ככסף לכל דבר ועניין, והינם ניתנים לשימוש גם בבתי עסק פרטיים שלא מופיעים על גבי השובר.

שוברים הינם הדרך העיקרית בה מעסיקים רבים בוחרים להראות את ההערכה שלהם כלפי העובדים ובעזרתם ניתן לבצע שימושים רבים, החל מקנייה של מוצרי מזון ועד לרכישה של צעצועים עבור הילדים. לכן אין זה פלא לראות כי תעשיית השוברים הינה משגשגת בקרב בתי עסק רבים, והינה הבחירה העיקרית של מעבידים אשר מחפשים אחר מתנות לעובדים שלהם.

שוברים לפעילויות

מעבר לאותם שוברים שרוב העובדים מקבלים בראש השנה או בפסח, ישנם שוברים אותם מעניק המעביד לעובדים בתור תשורה נוספת, עבור יום ההולדת או בתור פרס עבור עמידה ביעדים של בית העסק בצורה טובה. בתי עסק רבים מכילים אלמנט של מכירות, ודרך יעילה לגרום לנציגים של אותו בית עסק לעמוד ביעדים ואף לעבור אותם הינה דרך יצירת תחרות נושאת פרסים.
פרסים כמו שוברים לנופש , שוברים לפעילויות , שוברים לספא מקדמים את סדר היום העסקי ובד בבד מעניקים לנציגים אפשרות לקבל פרסים נהדרים אשר תורמים ליצירה של אווירה חיובית במקום העבודה.

כך מלבד האפשרות לצפות במתכוני שפים בתוכניות השונות בטלביזיה, יכול מוכרן מצטיין לקבל שובר לארוחה זוגית באחת ממסעדות השף הטובות בארץ וליהנות מארוחת גורמה או לצאת לסדנה לבישול שתשדרג את יכולות הבישול ותתרגל בשלן פשוט לעבוד עם מיומנויות של בשלנים ברמה גבוהה המכינים מתכוני שפים במסעדות שף.

מתנות  ומארזי שי

לעיתים בוחרים מעסיקים להעניק מלבד שוברים גם מתנות ומארזי שי על מנת לפנק את העובדים עם מתנה בעלת מחשבה יצירתית ומושקעת.
כמובן שרמת ההשקעה תשתנה מארגון אחד לאחר, אך לרוב מתקבלת מתנה שפשוט כיף לקבל ולהעניק לכל עובד ועובד.
חלק מהמעסיקים יעניקו מארז של יינות מובחרים שיכולים להתאים במיוחד לשולחן החג החגיגי, אשר ניתן להוסיף אליו מארז של מתכוני שפים בעזרתם ניתן להכין ארוחת חג מפוארת במיוחד.

הרעיונות עבור בחירה של מארזי שי הינם בלתי נגמרים, בפרט כאשר בית העסק מחפש אחר מתנה יוצאת מגדר הרגיל שתפתיע את העובדים בכל פעם מחדש. באופן זה מארז חגיגי של מתכוני שפים יפנה אל כל אדם, בעיקר אם בתוך המארז בולטים להם כלי בישול מאיכות מובחרת, סט מושלם לעילא ולעילא.

שלום, שמי אבנר כהן. חובב בישול וכתיבה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב