דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך לחדש ולרענן את חדר המיטות 

מאת    [ 24/06/2013 ]

מילים במאמר: 484   [ נצפה 3291 פעמים ]

בא לכם לעשות קצת חידושים ושיפורים בחדר השינה? הנה כמה טיפים שיעשו לכם את החיים ליותר קלים.

 

בהנחה שאין בכוונתכם להחליף את החדר מן היסוד, אלא לתת לו קצת חיות, קצת אנרגיות של ריענון, עומדות בפניכם כמה אופציות, התלויות בתקציב ובאמביציה שלכם.

ראשית, נתיחס למיטה. מיטה איכותית, ניתנת לצביעה מחדש. מיטה צבועה היטב תראה כחדשה! כמובן שאפשר לתת למומחים לצבוע את המיטה בשבילכם ואפשר לצבוע בעצמכם. הנה כך - בחרו סביבת עבודה אופטימלית במסגרת האפשרויות. עדיף בחצר ואם אי אפשר בסלון.  שלב ראשון - משייפים את הצבע הקיים במשייפת חשמלית או אם אין ברירה- בנייר שיוף גס באופן ידני.  שלב שני - צובעים את המיטה בצבע חדש. ההמלצה שלי - לכו על גוון קלאסי, כזה שלא נמאס. לבן, אופ-וייט, שמנת, מוקה וכדומה. צבע אקרילי איכותי של נירלט או טמבור - צבע אקרילי. נצבע את המיטה עם ספוג. שכבת צבע לא עבה מידי. תנו לצבע להתיבש היטב. שייפו בעדינות עם נייר שיוף עדין לפני צביעת השכבה השניה. השיוף הופך את הצביעה לחלקה יותר, אחידה ואיכותית. גשו לשכבה השניה ואם יש צורך לשלישית. וכמובן בין שכבה לשכבה, שיוף עדין.  שלב שלישי - לכה. את הלכה נצבע עם מברשת. לכה אקרילית. שכבה אחת יפה ובסופה - שוב שיוף עדין שיהפוך את המיטה לנעימה למגע. באותו אופן, אפשר לצבוע גם את שידות הלילה. פתחו אופציה למען העיניין בחדר, לצבוע את השידות דווקא בצבע נועז ומעניין ואולי אפילו כל שידה בצבע או גוון אחר.

אוקי, אז יש לנו מיטה זוגית שנראת כחדשה. מה הלאה? אז הנה כמה רעיונות:

* על קיר אחד - עדיף בקיר בו עומד ראש המיטה, הדביקו טפט. הסולידיים שבינכם, ידביקו טפט סולידי, אולי בצבע אחד והנועזים, ילכו על טפט שדורש יותר אומץ. המבחר הקיים בשוק רב, מעניין ואין סוף לאפשרויות, לדוגמאות ולטקסטורות. אני ממליצה לתת לבעל מקצוע להדביק.

*החליפו תמונה. שימו תמונה "שעושה לכם" את זה. תמונה כייפית, עם צבעים שאתם אוהבים, אולי שמזכירה לכם חויה נעימה, נוף קסום... ההמלצה שלי - תמונה שקשורה בזוגיות. זה יכול להיות זוג ציפורים, זוג לבבות, סיטואציה עם גבר ואשה או כל אופציה אחרת ובתנאי שהתמונה אופטימית וכיף לכם להתבונן בה.

*הוסיפו צבע לחדר על ידי אביזרים משלימים. צבע מכניס עיניין, חיים, אנרגיה חדשה. אפשר לדוגמא לשלב בחדר כורסא יפה. לא חייבים להשקיע בכורסא חדשה ויקרה. בעיני אפילו עדיפה כורסא ישנה ומרופדת מדליק. או אופציה זולה יותר - הדום. או אפילו שניים-שלושה הדומים. 

*החליפו את המצעים לאופנתיים יותר. את הישנים מיסרו הלאה. אל תשאירו ליתר בטחון. הפוך.. ליתר בטחון העבירו הלאה. תנו למשפחה נזקקת ותעשו לה טוב על הלב. ואתם, מכסימום, תקנו עוד סט אם יחסר לכם.

*צרו לכם לוח שעם עם מסגרת יפה. ללוח השעם הצמידו צילומים משפחתיים שחביבים עליכם. זה יכול להיות צילומים עם הילדים, צילומים מכל מיני נסיעות כייפיות, קרובי משפחה , חברים טובים וכמובן אתם ברגעי אושר ושמחה!

בהצלחה. וספרו לי חוויות. חדר שינה חדש מצפה לכם, אם רק תחלטו ללכת על זה :-) חדר שינה מלא באנרגיות טובות, התחדשות ורעננות.

מירב נקר פוגל (בעלים) דני הנקר - עושה לך את הבית. 


 


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב