דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


המסאג' הנחשב בעולם 

מאת    [ 24/06/2013 ]

מילים במאמר: 326   [ נצפה 4052 פעמים ]

רבים מכירים את המסאג' השבדי, לפחות בשמו. אך כמו בכל דבר איכותי, לרוב לא כולם מכירים אותו. משהו נדיר ביותר, כמו יהלום, שהופך אותו לקסום ומיוחד. במקרה של מסאג' תאילנדי, הסוד לא טמון רק בקסם המזרחי, אלא באיכויות הבריאותיות וברמת ההנאה שניתן להפיק מתורת העיסוי העתיקה הזו.

שלא כמו המסאג' השבדי, שם ידוע למוצר שאינו שבדי כלל וכלל, המסאג' התאילנדי אכן מקורו בתאילנד. ההיסטוריה של סוג עיסוי זה היא רבת שנים, מה שנתן לה הזדמנות להתגלגל ולהתפתח ולהגיע לרמה שבה היא נמצאת כיום.

הרקע וסגולות הרפואה של המסאג' התאילנדי

המסאג' התאילנדי התפתח על-רקע צורך אמיתי וחיוני. בני המשפחה היו חוזרים רצוצים ועייפים מיום עבודה ארוך בשטח. כדי לתת מזור לגופם הדואב, פיתחו עם הזמן טכניקות עיסוי אותו היו מעניקים בני המשפחה זה לזה לצורך תמיכה הדדית. בבוקר היו קמים רעננים ומלאי מרץ, מוכנים ליום העבודה שלפניהם. לא עוד שרירים תפוסים, לא עוד כאבי מפרקי, המסאג' התאילנדי פותר בעיות של כאב וחוסר גמישות, ומאפשר לכם לנוע כמו חתולים.

שלא כמו רוב העיסויים האחרים, מסאג' זה הינו חלק מתורת רפואה שלמה, הרפואה התאילנדית. רפואה זו אומנם אינה נפוצה מאוד במערב, אך היא נשענת על תיאוריות בנות אלפי שנים, ומיושמת בהצלחה ע"י רופאים ומטפלים מיומנים ברחבי העולם – הן במזרח, וכיום גם במערב.

מתנה שהולכת איתכם עוד ועוד

שלא כמו טיפולי מגע אחרים, המסאג' הספציפי הזה ממשיך להדהד בגוף לעוד הרבה זמן, הרבה מעבר לרגע הטיפול. ישנן תיאוריות שונות לגבי הסיבות ודרך הפעולה של העיסוי. יש האומרים כי מספיק המפגש עם עיסוי מסוג כה שונה מההרגל כדי להרים את מודעות הגוף שלנו ולגרום לנו לחוש יותר בעוצמה. במקביל לפרשנות זו ישנם מחקרים שמוכיחים שוב ושוב את יעילותו של העיסוי המסורתי התאילנדי ככלי מרפא שנותן גם פינוק לגוף, וגם פיתרונות לבעיות גופניות, כרוניות ואקוטיות כאחד.

אם אתם מחפשים טיפול שעושה שינויים של ממש, ופותח צוהר לריפוי ותיקון הגוף, אין ספק שעיסוי תאילנדי הוא בחירה נבונה. אם אתם בחיפוש אחר מתנה ייחודית שתגרור אחריה הרבה חיבוקים והכרת תודה, אתם בהחלט עומדים בפני הבחירה הנכונה, לעצמכם או לאהובים עליכם.

ספא וילה בלספא וילה בל שוכן בלב השקט של הוד השרון הכפרית,הספא הקסום ממוקם בוילה מהודרת שמעוצבת לרגיעה, לבילוי ולרומנטיקה.09-7461008 http://www.villa-belle.co.il/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב