דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סוגי שילוח בינלאומי 

מאת    [ 23/06/2013 ]

מילים במאמר: 470   [ נצפה 3173 פעמים ]

אנחנו שומעים רבות על המושג שילוח בינלאומי, ואם הגעתם עד כאן סימן שהמושג לא זר לכם, אתם כנראה מתלבטים באיזה סוג של שילוח לבחור. יש שילוח בינלאומי דרך הים, יש כזה שמתבצע דרך היבשה, אחר עובר דרך האויר ויש גם שירות שילוח מיוחד המכונה – שילוח אקספרס. לכל שירות מבין אלו שמנינו כאן יש את היתרונות והחסרונות שלו וכל אחד מתאים לצרכים שונים.

כדי לעשות סדר בבלגן, ריכזנו עבורם מידע אודות כל אחד מהשירותים הללו, בתקווה שתוכלו לבחור את השירות המתאים ביותר עבורכם.

v      שילוח בינלאומי ימי–שילוח סחורות ומטענים דרך הים הוא מהדרכים הותיקות ביותר. מהיום שהיה לנו אוניות מסע, היה לנו גם שילוח דרך הים. כידוע, האוניות הומצאו זמן רב לפני המטוסים, לפני אלפי שנים, ומאז הן משרתות את האדם. שילוח ימי מאפשר לנו להעביר סחורות ומטענים גדולים וקטנים ליעדים שונים בעולם והם נחשבים לאופציה זולה יחסית ובטוחה. החיסרון של שילוח ימי הוא שלא תמיד חברות הספנות יכולות להתחייב על לוחות זמנים מדויקים. לכן, שירות זה מתאים יותר לאנשים או גופים שלא צריכים לעמוד בלוחות זמנים צפופים או דוחקים.

v      שילוח בינלאומי יבשתי – שילוח יבשתי כשמו כן הוא, עובר דרך היבשה. שילוח שכזה אולי רווח במדינות וביבשות רבות, אך בישראל המצב הפוליטי לא מאפשר את קיומו. כדי להעביר מטען דרך היבשה לארצות אחרות יש לעבור דרך המדינות השכנות וכידוע רובן עוינות את ישראל. עם זאת יש כמה מעברים בין ישראל למצרים ובין ישראל לירדן שדרכם ניתן לבצע שילוח יבשתי, אך מדובר במקרים מיוחדים.

v      שילוח בינלאומי אווירי–שילוח אווירי נעשה דרך מטוסים. זהו אמנם לא השירות הוותיק ביותר או הזול ביותר אך הוא בהחלט נחשב למהיר ביותר. כאשר בוחרים בשילוח אווירי אפשר להיות סמוכים ובטוחים שהסחורה, התכולה או המטען יגיעו ליעדם בזמן, אך כאמור סביר מאוד להניח שהשירות יעלה יותר כסף. בנוסף, כאשר מדובר בהעברת חומרים רגישים או מסוכנים, לא תמיד ניתן יהיה להעביר אותם דרך האוויר. שילוח אווירי מתאים למגזר העסקי שצריך, על פי רוב, לעמוד בלוחות זמנים.

v      שילוח בינלאומי אקספרס – שירות שכזה הוא ייחודי לחברות מסוימות וחשוב להבין שלא כל חברת שילוח בינלאומי מציעה כזה שירות. שילוח אקספרס יעשה על פי רוב דרך האוויר ומבטיח שהסחורה או המטען יגיע במהירות הבזק ליעדם. אולם כמו לכל דבר בחיים לשילוח אקספרס יש מחיר והוא – המחיר. שירות זה יהיה יקר יותר מהשירותים שמנינו כאן בגלל הדחיפות, כמובן. השירות הזה מתאים, למשל, לעסקים שחייבים להעביר מטען במהירות וללקוחות אשר מסוגלים לשאת בהוצאות המיוחדות, אך הם מתאימים גם למגזרים אחרים שנושא הדחיפות נמצא בראש מעייניהם.

שילוח בינלאומי של מטענים רגישים או חריגים – לעיתים עולה הצורך בהעברת מטענים מיוחדים, כאלו שנואים חומרים רגישים או מסוכנים. במקרים כאלו, כל נושא נבדק לגופו על ידי חברת השילוח והיא מתאימה את נתיב התעבורה של המטען הרגיש. כאשר נדרשים לבצע העברה של חומרים מסוכנים או רגישים, מלווה חברת השילוח את המטען באופן ייחודי ואישי ודואגת ללוגיסטיקה המיוחדת.

רביבו אילן מנכ"ל א. יוניברס טרנזיט בע"מ www.univers-transit.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב