דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תעשו דברים שמרגשים אתכם 

מאת    [ 22/06/2013 ]

מילים במאמר: 446   [ נצפה 2198 פעמים ]

 

האם אתם מכירים את המילה שגרה? השגרה זו שהכל חוזר על עצמו וכל יום נראה אותו דבר, אין שום דבר שמרגש, שמצמיח ונותן מוטיבציה. אתם קמים בבוקר ומתחילים עוד יום שנראה כמו אתמול, כמו שלשום, כמו יום לפני שבוע וסביר להניח שזה מה שיהיה בעוד שבוע.

הריגושים היחידים הם אולי יציאה עם החברים, עם המשפחה, טיולים מדי פעם אבל גם זה נגמר וחוזרים לאותה השגרה המשעממת והמונוטונית.

כשאין לנו דברים שמרגשים אותנו מבפנים, אנחנו מחפשים אותם בחוץ. ואני לא אומרת שזה לא טוב לעשות דברים מרגשים כמו טיולים, יציאות ועוד אבל חשוב שתשימו לב אם אתם עושים זאת כי אין בחיים שלכם דברים שמרגשים אתכם על בסיס יום יומי – כמו לעשות את מה שאתם אוהבים, ללכת אחרי החלומות, לטפח את התחביבים שלכם ועוד.

איך נראים החיים שלכם מאז שאתם קמים בוקר ועד הלילה? ואיך בכלל אתם קמים בבוקר?

 האם אתם מתעצלים לקום מהמיטה וחושבים לעצמכם כמה אין לכם כוח לעוד יום שגרתי או שאתם קופצים מהמיטה להתחיל את היום עם כל הכוח וכל המוטיבציה?

אם אתם שייכים לקבוצה הראשונה אז אני בטוחה שאתם מחכים לסוף שבוע שיבוא על מנת לההתרגש,  ליהנות ולהרגיש שאתם חיים באמת, להרגיש את השמחה, מנוחה, חופש.

רוב האנשים מחכים לרגעים אלו במקום ליהנות מכל רגע, רוב האנשים הולכים לעבודה וסופרים שעות שיגמר היום, רוב אנשים הולכים לעבודה במטרה להביא משכורת בסוף חודש לא כי הם אוהבים ונהנים מהעבודה עצמה. רוב האנשים לא מתרגשים מהעבודה שלהם, אינם מרגישים צמיחה והתפתחות. האמת, זאת הסיבה העיקרית שהחיים הופכים להיות שגרה.

כשאנחנו לא עוסקים במה שאנחנו אוהבים, לא ממשים את עצמנו, ולא מגשימים את הייעוד האישי שלנו, החיים הופכים להיות מונוטוניים ומשעממים, אנחנו יוצאים בחיפושים  אחרי סיפוקים רגעיים, אנחנו מחפשים למלא את החיים בדרכים אחרות.

ישנם אנשים שמחפשים את הריגושים האלו דרך סיגריות, אוכל, ואפילו סמים, ויש כאלו שמרבים לצאת למועדונים, מחפשים ריגושים מידיים. וכל זה כי החיים שלהם ריקים מבפנים.

כשאתם מגשימים את עצמכם מבחינה אישית ואתם קמים כל בוקר עם התרגשות בלב, מחכים כבר להתחיל את היום, ההרגשה היא אחרת, הרגשה של צמיחה, של התקדמות של עשייה פוריה. כל יום הוא שונה, יפה, מעניין ומרתק.

פעם גם אני הייתי שייכת לקבוצה הראשונה עד שהתחלתי להגשים את עצמי, התחלתי לעשות רת מה שאני אוהבת והפכתי להיות שאני באמת ולא מה שציפו ממני להיות.

אם גם אתם רוצים להרגיש כך, לצאת לדרך של הגשמה, מזמינה אתכם לבוקר מיוחד שקראתי לו – סוד ההגשמה האישית, סוד מאוד פשוט אבל רק אחוז קטן של אנשים מיישם אותו בחיים.

מחיר המפגש הוא סמלי – 19 ש"ח בלבד אבל הוא משנה חשיבה בהחלט. הנה הקישור בו תוכלו לקבל את כל הפרטים ויאללה, הגיע זמן להתרגש!

http://www.dianabenzvi.com/landing/secret-of-sucess-special-meetin

ניפגש שם!

 

דיאנה בן צבי


מורת דרך להגשמה עצמית


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב