דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


האם הפרסום בגוגל עובד 

מאת    [ 21/06/2013 ]

מילים במאמר: 431   [ נצפה 1808 פעמים ]

מה קורה בגוגל?

מחנכים אותנו בעלי העסקים כי להיות במקום ראשון במנוע החיפוש משמע התעשרות אדירה, טלפונים לא מפסיקים לצלצל, עבודה שוטפת, הפסקת כול מאמצי השיווק ורק התמקדות להיות בעמוד הראשון במנוע בתוצאות האורגניות. אבל מה עושים כי בעמוד הראשון במנוע במקום הראשון השני והשלישי יכולים להיות רק 3 עסקים בלבד ובשאר העמוד יכולים להיות עוד שבעה עסקים נוספים? כיצד מתמודדים שאר העסקים, האם הם מחויבים לפרסם בקידום ובפרסום הממומן ש-גם שם המקומות מוגבלים למספר בעלי עסקים. או אשאל את השאלה באופן הזה: האם מי שמופיע בתוצאות החיפוש בדף השני ואילך נגזר עליו מכת מוות ועסקו ייעלם לאט לאט ממפת העסקים בישראל.

כ-יועץ שיווק יש לי הרבה מה להגיד על הנושא הזה לחברי בעלי העסקים, מנהלי החברות, מנכלים וכ"ד. זה יתרון גדול להיות מדורגים במקום הראשון בתוצאות החיפוש, זה נכון ש-גוגל אחרי תקופה ארוכה של למידה ניסיון ותהייה מציבה בראש עמודי החיפוש האורגני עסקים וחברות שהיא מוצאת שנותנות את המענה האולטימטיבי לשאלה שהמחפש ביקש לדעת, זה נכון שאתרים עם תוכן מלא ומעודכן הנותנים ערך מוסף למחפש הם אלה שמתחילים להיות מוצגים במקומות הראשונים של תוצאות החיפוש האורגני, אבל אם תשימו לב גם אתרים שהם אינדקס אתרים כמו 144 או דפי זהב או D&B מופיעים בתוצאות החיפוש הראשונים במרבית תגי החיפוש והם לא מלאי מאמרים או חומר אינפורמטיבי שהמחפש מחפש אלה אינדקס המפנה מחפשים לאתרים המפורסמים באינדקסים השונים בלי אף ערך מוסף.

כ-יועץ עסקי וכ-יועץ שיווק, אני בטוח כי המודל העסקי של מנועי החיפוש בעולם הוא ליצור מענה אולטימטיבי למחפש, ביחד עם כלים פרסומיים חכמים לניהול מסעות פרסום בבקרה מושלמת, מאחר ומי שחולש על 92% מתעבורת האינטרנט רק במדינת ישראל הנתונים הסטטיסטיים שהוא יכול להגיש לנו הם עצומים ושווים יותר מכול מחקר סטטיסטי המבוסס על 1000 נשאלים במדגם תקין.

 יחד עם זאת כמי שנותן ייעוץ עסקי אני לא חושב כי ההתמקדות הפרסומית של כול עסק צריכה או חייבת להיות רק במנועי החיפוש, אני בטוח כי שיווק במנועי הפרסום  ביחד עם עוד פרמטרים פרסומיים אחרים יכולים להביא מזור לבעליהם, זכרו! מנועי החיפוש הם כלי אדיר! רוב מנוע החיפוש נותן תוצאות של "דירוג" מי הכי טוב, מי מבין את התחום שהוא נמצא בו, מי נחשב כאוטוריטה בתחום, אבל מעבר לזה יש לזכור שהקידום האורגני לא נושר כותרות שיווקיות, מלל שיווקי, גירוי שיווקי, יכולת פרסומית, כול אלה עדיין נמצאים בעולם הפרסום והשיווק הפתוח. ומשם צריך בעל העסק או החברה לשאוב את הלקוחות ולמצות אותו לפי יכולתו עד תום!

 תוכנית הפרסום של גוגל ADWORDS רק הולכת ומשתכללת ומי שלא מנצל במה זאת לפרסום עיסוקו עושה טעות מרה, כי על תוכנית הפרסום הזאת ניתן לשלוט בקלות ייתרה ועל תוצאות החיפוש האורגני, לא!

דורון עמית הוא מומחה בתחום ניהול עסקים, ייעוץ עסקי ושיווק, הבראת חברות, וכלכלה עסקית,מאחוריו עומד צוות של ביצועיסטים בתחום השיווק, העיצוב, הפרסום, המכירות להגדלת ההכנסות בעסק בחברה ובארגון




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב