הרזייה בריאה עם השפעה אקוויולנטית ל- ניתוח לקיצור קיבה
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

הרזייה בריאה עם השפעה אקוויולנטית ל- ניתוח לקיצור קיבה 

מאת    [ 20/06/2013 ]
מילים במאמר: 391   [ נצפה 1544 פעמים ]

 
 

רוב הדיאטות, פועלים על ריק עם רעב צורב במוח ומוכרחים למתוח את גבולות השליטה העצמית. חומצות מכרסמות בבטן ככל שאנזימי עיכול פורצים לתוך המעיים במירדף אחרי כל פירור זעיר.

אחרי האכילה כבר מרגישים רעבים, וכל דקה עד לארוחה הבאה, נראית כמו עוד שעה!

הרזייה בריאה ויציבה צריכה להתבסס על מזונות שנותנים הרגשת מלאות, הרגשה של שובע, ומנטרלים את הדחף למזון נוסף.

 

ניתוח קיצור קיבה לבעלי עודף משקל חמור הפך לאמצעי המוצלח ביותר שנרשם להרזייה. למה?

התהליך הזה מכווץ בצורה חמורה את גודל הקיבה ולכן פשוט לא ניתן להכניס הרבה אוכל.

בחוד החנית של המחקר הרפואי על שיטות להרזייה , הרופאים משתילים מכשירים מכניים לתוך הבטן אשר מתרחבים כדי למלא את הבטן ולתת הרגשה של מלאות.

רוצים להימנע מניתוחים רפואיים לקיצור קיבה?  זרעי ה- צ'יה לדוגמא,  מחקים את ההצלחות המדהימות האלה ע"י הרחבת הגודל שלהם עד פי שתים עשרה , כך שהקיבה מלאה פיסית … ובאופן דרסטי השטח הפנוי למזון קטן.  

הדיאטה הראשונה שמנצלת את מלוא היתרונות של עיקרון זה - הרזייה בריאה עם קיצור קיבה טבעי

 

לאכול יותר לשקול פחות

רוב הדיאטות נכשלות על ידי שנותנות לך מעט מדי מזון …. מזונות לעתים קרובות צפופים מדי עם קלוריות. אני מסתכלת במחלקת מזון קפוא בסופרמרקט על ארוחות דיאטה קפואות. הפנקייקים! פיצה! איכס!

בטח, המנות קטנות והקלוריות נמוכות, אבל בואו נהיה כנים. כמה זמן נוכל להחזיק מעמד לאחר אכילת פרוסת פיצה קפואה לפני שנרצה לצלול אל הבא … וזה שאחריו …. וזה שאחריו! .

דיאטת הוואי המוצלחת מאוד, היתה החלוץ של העקרון לאכול יותר לשקול פחות. נראה שדבר זה מנוגד להגיון, אבל אפשר לשלש את הכמות האדירה של המזון שאוכלים ולהוריד משקל, מאחר שהמזונות היו צפופים בחומרים מזינים ולא קלוריות. 

האטת קצב ריקון הקיבה והאטת ספיגת המזון

מחקר חדש מראה כי שימוש במכשיר רפואי כדי להאט את קצב ריקון הקיבה מביא לתוצאות משמעותיות של ירידה במשקל .

השפעה טבעית אקויולנטית ניתנת להשגה ע"י צריכת מזונות עשירים בסיבים ונוטריאנטים, המאכלים בדיאטה ייספגו הרבה יותר לאט מהמעי הדק אל זרם הדם, כך שנשארים מרוצים יותר שעות מהארוחות הרגילות.

זה גם אומר שהעלייה של סוכרים ושומנים בדם לאחר הארוחה היא מוחלשת, היא תהיה הרבה יותר חלקה ואיטית, ותנטרל את התשוקה העצומה לסוכר שכה רבים מאיתנו פיתחו, במיוחד לאור העובדה שירידה מהירה ברמות הסוכר בדם גורמת לנו להיות רעבים מאוד.

ראה דיאטה לדוגמא של הרזייה בריאה שמנצלת את העקרונות הנ"ל ע"י התבססות מזונות העל שנהגו אצל שבטי האצטקים. 

 

 

 

בס"ד אניטה בנג'יו ,


טל 0544519787


מטפלת בתזונה ושיווק תוספי תזונה


www.firstclassomega3.co.il

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב