דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בשביל לעשות עסקים אסור לפחוד 

מאת    [ 19/06/2013 ]

מילים במאמר: 380   [ נצפה 1864 פעמים ]

בואו נעשה עסקים!

עולם העסקים לא נגמר, עולם העסקים לא שייך דווקא לקשיים שלנו היום בעולם העסקים.

עולם העסקים פתוח בפני יזמים חדשים, בפני אנשים שמבקשים לשנות כוון, בפני אנשים עם המצאות מעניינות, בשביל יזמים עם פתרונות מעניינים לחיים יותר טובים או לאיכות חיים לאנשים אחרים! עולם העסקים פתוח בפני כולם!

כמי שעוסק ב-ייעוץ עסקי אני יכול להצביע על מאות אם לא אלפי יזמים אשר להם יש "משהו" בכדי להקים עסקים, בואו ניקח את הסקטור של כול בוגרי המחשבים, המתכנתים, המהנדסים, או סתם כאלה שמתמחים בתחום המחשבים ועשו הסבה נכונה לעולם ה-מובייל, ואני מתכוון לכול האפליקציות היוצאות חדשות לבקרים כאשר כול אפליקציה יש בה ייעוד לעזור לאנשים, לקרב אנשים לעסקים, ובכלל. אין יום שלא פונה אלי יזם צעיר או אפילו כזה שכבר עוסק בתחום המובייל ומבקש הערכה לגבי הרעיון והאפליקציה שהמציא או חושב עליה בכדי שיצליח, יותר מזה גם מהצד השני, כ יועץ עסקי פונים אלי קבוצות משקיעים אשר כל בקשתם לאתר יזמים עם רעיונות טובים בכדי להשקיע במיזמים. (הרי אנחנו מכירים את הסיפור של WAZE שם השקיעו והשקיעו והמשקיעים הם אלה שגזרו את רוב הקופון מהמכירה לגוגל)

עולם העסקים שדי התייאש מכול חברות הענק המסורבלות, מהחברות הבורסאיות, מהדיווחים לבורסה, מהרגולציה, קצת מהנדל"ן תכוניות תמע 38 לדוגמא מחפשים היום להשקיע במיזמים קטנים בהתחלה על מנת שיפרחו ויהיו למיזמים גדולים ומצליחים עבור האוכלוסייה, מיזמים שיהי ניתן לפרוט או לסחור בהם בעתיד.

כ יועץ אסטרטגי לא רק בטכנולוגיה ובהייטק או חברות הזנק עסקינן, יזמות יכולה להיות היום אטרקטיבית בחקלאות, בתעשייה, ברובוטיקה, בננו טכנולוגיה, וברפואה אלה בצד אחד של הסקאלה ובצד השני עדיין אנו כבני אנוש זקוקים לשירותים של מספרות, מרכולים, מכוני יופי, מכוני בריאות, גננות, חשמלאות, מכונאות, וכול מקצוע אחר נדרש. יש מקום! יש מקום לכול מיזם באשר תחום התמחותו.

 העניין המרכזי בהם אנשים נרתעים מלממש את החלום שלהם ליזמות עסקית באה בעקבות דעות קדומות של "פתיחת תיק במס הכנסה" הפחד הכי גדול שאני נתקל בו בהתלבטות של אנשים "מה יקרה עם לא ילך מס הכנסה ירדוף אותי כול החיים ולעולם לא אוכל לסגור את התיק" "מה שאני יהיה עצמאי ויהיה לי את הבלגן של מס הכנסה" ובגלל מידע לא נכון או סטיגמות מטופשות אני יכול להגיד לכם שלפעמים מיזמים טובים לא מתקיימים רק בגלל חוסר הידע המשווע בהליכי עסקים כפי שאני מגלה בתוקף תפקידי כיועץ ומלווה עסקי!

דורון עמית הוא מומחה בתחום ניהול עסקים, ייעוץ עסקי ושיווק, הבראת חברות, וכלכלה עסקית,מאחוריו עומד צוות של ביצועיסטים בתחום השיווק, העיצוב, הפרסום, המכירות להגדלת ההכנסות בעסק בחברה ובארגון




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב