דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כל מה שכדאי לדעת על פרסום בערוץ 2 

מאת    [ 19/06/2013 ]

מילים במאמר: 383   [ נצפה 1371 פעמים ]

פרסום בטלוויזיה יכול להועיל רבות בהחדרת מודעות למוצר מסוים. כאשר אתה רוצה לפרסם, להיכנס לתודעת הציבור – ולהישאר שם, הרצון הוא להגיע לכמה שיותר מקהל היעד. לכן, פרסום בטלוויזיה יכול להיות המועיל ביותר מבין יתר אמצעי המדיה כגון עיתון, רדיו או שלט חוצות, מאחר והטלוויזיה הייתה ועודנה מדורת השבט.

אחרי שנבחר סוג המדיה הנצפה ביותר, ישנו פרמטר נוסף והוא החלוקה הברורה בין הזמנים הנצפים יותר והנצפים עוד יותר. זמן ה"פריים טיים", המתוזמן החל מהשעה 20:00 ועד ל23:00, הוא הזמן בו הצפייה היא הגדולה ביותר. הסיבה היא שזה הזמן בו רוב הצופים מול הטלוויזיה עקב השקעה גדולה של הרשתות לתת את התוכניות הטובות ביותר. לדוגמא, ניתן לראות כי התוכנית "דה ווייס" מקבלת אחוזי רייטינג גבוהים וזה אף בהשוואה לתוכניות אחרות, שמשודרות באותן שעות.

עם זאת גם בתוך שעות הפריים טיים צריך לבדוק באיזה ערוץ אני רוצה שיראו אותי, באיזה תוכנית והאם אני רוצה לקשר את מסר הפרסומת לתוכנית המשודרת.

ערוץ 2 הוא הערוץ המסחרי הנצפה ביותר, הערוץ מוביל בכל טבלאות הרייטינג וזוכה לחשיפה גדולה יותר משאר הערוצים המתחרים. ועל כן  פרסום בערוץ 2 הוא יעיל ואפקטיבי יותר למפרסם עקב החשיפה הרחבה שלו, מעמד הערוץ והעובדה כי זהו ערוץ אשר נצפה כמעט בכל בית בישראל.
בנוסף לך פרסום בערוץ 2 מאפשר לבחור להתאים את התוכנית שלך לקהל היעד הצופה, לתקציב ולמטרות הפרסום שלך וזאת מכיון שהערוץ מקפיד על שידורים מגוונים ומתאים לכל שכבת גיל את התוכניות הנוגעות לה.

 

ישנן כמה אופציות לפרסום בערוץ 2:  

פרסומות: פרסומות הינן התשדירים שמשודרים במהלך הפסקות במהלך התוכניות. תמחור הפרסומת משתנה לפי אורכו של התשדיר, סוג התוכנית של אותה תוכנית שבהפסקת הפרסומות שלה הוא משודר והרייטינג הצפוי לתוכנית.   

חסויות: תמיכה כספית בתוכנית מסוימת, כך שהחסות מופיעה במהלך התוכנית, וביציאה והחזרה מהפסקת הפרסומות. תמחור החסות משתנה לפי אורכה ולפי הרייטינג הצפוי באותה תוכנית.

תוכן שיווקי: שילוב בתוכן התוכנית ובמהלכה תכנים פרסומיים ושיווקיים כגון באנרים, פינות מסחריות, פרסים המחולקים במהלך התוכנית ועוד. תמחור התוכן השיווקי משתנה לפי התוכן עצמו המשולב, מספר הפעמים שהוא מופיע והרייטינג של התוכנית שבה משולב. היתרון בתוכן שיווקי הוא השילוב והמיזוג שיש בינו לבין תוכן התוכנית עצמה, אשר מפיק לנו תוצאות רייטינג גבוהות יחסית מאחר שהתוכן השיווקי משודר במהלך התוכנית ולא בהפסקה המוגדרת מראש לצורך זה.

מיכל דור




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב