דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


האנרגיה של הלב 

מאת    [ 16/06/2013 ]

מילים במאמר: 376   [ נצפה 2704 פעמים ]

שיעור 11.6.13
יש אנרגיה בשפע, מהאוויר מהמזון, מהקרקע ובעיקר מבורא עולם, עלינו ללמוד כיצד לקבל אותה ולא לעשות קיצורי דרך ולהשיג אותה למשל דרך חיצוניות המראה המושלם, הסטטוס, אקססוריז, אלא דרך חיזוק האני היפה מבפנים, אכן כבר דשו בזה רבות אבל לא לחינם, אך לא פעם נשארה רק הכותרת החיבור לאני הפנימי וכו'.
זה ה"אני" שזקוק לטיפוח ומתמיד על מנת שיקרין את זוהרו החוצה, זה היופי הפנימי, להדליק את האור מבפנים ומיד מגיעה השאלה מה היא ההתאמנות הנדרשת - להבין ולעשות את תפקידנו בעולם דרך קבלה עצמית. אכן עדיין נשמע סתום או באנלי. אך ברגע שהאדם יתקרב לתכלית חייו, לסיבה שבשבילה או בגללה הגיע לעולם, הוא ירגיש זאת כמי שעלה על דרך הישר ויצעד בה בו זמנית לשני כיוונים, האחד לעבר מימוש תכליתו והשנייה פנימה אל תוך תוכו.
כל הערכים שאנו מחונכים על פיהם אמורים בסופו של דבר להוביל אותנו לשם, לא תמיד אנו ממשיכים להקפיד ולנוע הלאה קדימה לעבר הלא נודע ונשארים, חונים על ערך כזה או אחר ומסרבים להמשיך, הערך מתכהה והמטרה האמתית לא מושגת.
ההתאמנות הנדרשת: יש להפחית את הרע ולהעצים את הטוב, לשים לב למעשינו, מתי אני עושה רע ומדבר רע, המעט בכך ורחק משררה, בחן זאת היטב, כי לרע אין ספור תחפושות, קח לך שבוע להתנסות בתהליך, שים לב כיצד עורך נהיה בוהק יותר, איך אנשים נענים לך בסבר פנים יפות יותר. שוחח עם עצמך יותר, שתף את אלוהים בצפונות ליבך וסכם כדרך קבע את פעולותיך בעולם, היזהר והישמר בדרכך.
"קיבלנו את החיים למתנה כאן על פני האדמה", תפקידנו העיקרי הוא לממש אותם כמיטב יכולתנו והבנתנו, לא את חייהם של האחרים, אל לו לאדם להתבצר בדעותיו, הכול משתנה תדיר, שנה את דעותיך מזמן לזמן, החלף מקום ישיבה קבוע, או את עמדתך הידועה בנושא מסוים, תבחן שוב ושוב את אמתיותם של דעותיך, הקשב בשימת לב לדברים שנאמרו ולא לאנשים שאמרו אותם, הקשב לדבריך שלך, את מה הם באים באמת לשרת. "מה שרואים מפה לא רואים משם", עלינו ללכת לשם לפחות במחשבה על מנת להיווכח בכך,
לא להרשות לחיצוניות לנהל אותנו אלא לפנימיות, למה שבאמת חשוב לנו בתוך הלב, צריך להיות איתה בקשר שותף ויום יומי, לשאול את עצמי למה אני זקוק, מה אני באמת רוצה, לא להרפות מהחיבור ל"אני" מה שזה לא יהיה ולהתקרב לשם לאט, על בסיס של ניסוי ותהייה.
תרגול: שים לב כמה פעמים ביום אתה נופל למלכודת החיצונית.

נמרוד שמואל בן איש מטפל ומנהל בדרך האור, הקים יחד עם עוד חברים מברעם את "דרך האור", שהינו בית להכרה עצמית והתוודעות עם עולם הרוח, מאחוריו שנים של טיפול בשיטות משלימות שונות, תוך התמקדות בקשר גוף נפש רוח וחיפוש אחר דרכים מיטביות לריפוי וצמיחה רוחנית, קריאה מהנה.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב