דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב הבית - מדריך לצבעי החובבן 

מאת    [ 11/06/2013 ]

מילים במאמר: 389   [ נצפה 4960 פעמים ]

בין אם הבית לא נראה טוב ובין אם סתם נמאס לנו מאיך שהוא נראה, אנחנו יכולים לשנות את עיצוב הבית לבד לגמרי, ולחסוך הרבה מאוד כסף לאורך כל התהליך.

ואיך זה קורה? ובכן, עיצוב הבית מושפע במידה רבה מאוד מהצבעים של הקירות, משום שהקירות תופסים שטח גדול והם ניכרים לעין. אם כך, כל מה שצריך זה רק צבעים וכמה אביזרים, שכל אלה יכולים להגיע לסכומים נמוכים מאוד (בהשוואה לתשלום עבור עבודה של צבעי מקצועי), ואפשר להתחיל בעבודה.

באופן עקרוני, צביעת חדרים היא לא דבר מסובך; לא צריך ללמוד את זה ואין בעיה להשיג תוצאות טובות. אבל, וזה אבל גדול, יש מקרים שבהם כדאי לתת לבעלי מקצוע לעשות את העבודה, במידה וצריך כלים כבדים כדי להכין את הקירות לצביעה, ואין לכם אותם או שאתם לא רוצים להשתמש בהם. הכלל הזה נכון בפרט בקירות שהאיטום שלהם אינו כשורה, ואז עדיף להביא מקצוענים שיבדקו ויתקנו, ועל הדרך גם יביאו איתם את מי שיכול לצבוע את הקירות.

בכל מקרה אחר, שבו הקירות צריכים הכנה לא מסובכת, אתם יכולים לעמוד באתגר, שכאמור, מתחיל בהכנה של הקירות. ומה זה כולל? לפני הכל, אתם צריכים להוציא מהקיר את כל מה שאתם כבר לא רוצים ולא צריכים, אם זה מסמר או בורג שאין בהם צורך או שהם מחזיקים דברים שאתם ממילא רוצים להעביר למקום אחר.

לאחר מכן, חפשו נקודות בקיר שבהם הצבע מראה סימני התקלפות, ותתחילו לקלף בעדינות, מבלי להשאיר סימנים על בסיס הקיר שמתחת לצבע. גרדו רק היכן שקל לגרד, ואל תנסו בכוח.

בשלב הבא, אתם צריכים למלא את החורים בחומר שפכטל, ושימוש אותו גם באזורים שקילפתם. אתם לא צריכים למלא את כל ה"קרחות" רק בקצוות שגובלים עם הקיר. וזה גם לא צריך להיות ישר, כי ממילא אתם תשייפו את החומר עם נייר זכוכית עדין כדי ליצור מעבר חלק. כנ"ל לגבי החורים שמילאתם. זכרו: עדיף לשים יותר מדי שפכטל מאשר מעט מדי, ועדיף להשתמש בשפכטל מוכן מיוחד, שהוא מעט קל, נוח לעבודה וגם קל לשיוף.

את השיוף של השפכטל עושים כשהתייבש, ואז אפשר להוסיף צבעים לקירות כיד הדמיון. כדאי להדביק איזולירבנד לדפנות הפאנלים של הרצפה והמשקופים, כדי שאלה לא יתלכלכו, ולהוריד מיד אחרי שצובעים את האזור הזה, כדי שהצבע לא יתייבש ויתקלף יחד עם זה.

כדאי לעשות שתי שכבות של צבע לפחות, כדי שהכיסוי יהיה מושלם. כמו כן, לא כדאי לעשות את העבודה בחורף, כי אז ייקח לצבע זמן רב יותר להתייבש.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב