דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך תבנו שם טוב באינטרנט ותשיגו באמצעותו עוד לקוחות? - או איך תבנו מוניטין מקוון 

מאת    [ 10/06/2013 ]

מילים במאמר: 373   [ נצפה 2114 פעמים ]

במהלך עבודתי בחצי שנה האחרונה במייזם לקידום של עורכי דין ברשת גיליתי תופעה מעניינת וחשובה שלא תיארתי לעצמי שהיא כ"כ חזקה.

אני קורא לזה "מוניטין מקוון" מה זה אומר? בדר"כ שאומרים מוניטין מקוון מתכוונים לזה שלא יהיו תוצאות שליליות עלייך במנוע החיפוש אבל אני רוצה לקחת את הביטוי הזה ולנכס אותו לעצמי בגישה מעט שונה: מוניטין מקוון הוא היכולת של אדם או עסק לקחת תחום מסויים או נישה מסויימת וליצור סביבו כזו הילה וכזו נראות ברשת שלא תשאיר צל של ספק בקשר ליכולות של אותו אדם או עסק.

אני אתן דוגמא: יש לי לקוח שמנהל מספר רב של פורומים משפטיים ברחבי הרשת וגם אצלי באתר שני פורומים מרכזיים. מאחר והאתר שלנו הוא מאד משמעותי וחזק (מחובר עם מאקו) הלקוח שלי פנה אליי ואמר לי חד משמעית, מאז שאני איתך אני מקבל הרבה יותר פניות לאו דווקא ממך אלא ביתר המקורות שבהם אני מפרסם. כלומר, הלקוח זוכה ליותר חשיפה ויותר פניות לאו דווקא ממני אלא גם אצל המתחרים שלי. מה זה אומר? זה אומר דבר מאד פשוט, ככל שהנראות שלך תהיה יותר עבה ומודגשת ברשת ככה תיצור לעצמך יותר "מוניטין מקוון". 

הלקוח שלי מקבל הרבה יותר פניות ממקורות אחרים ממני בזכות העובדה שהוא מפרסם גם אצלי. הטכניקה היא מאד פשוטה. רואים אותו אצלי. קוראים מאמרים שלו אצלי ומחפשים אותו יותר במנועי חיפוש ומגיעים אליו יותר או שזוכרים שראו אותו אצלי כשרואים אותו במודעות אדסנס. 

בדקתי את התופעה הזו עם כמה לקוחות ואכן יש כאן משהו. תוכלו לקרוא לזה מיתוג. זה לא שונה בהרבה אבל זה הרבה מעבר לזה.

המוניטין המקוון הוא כמובן לא חד צדדי אבל הוא דואג להשלמה בין מקורות שמקודמים טוב בגוגל לבין מקורות שמקודמים באדסנס לבין רשתות חברתיות ומה לא. 

כמובן שככל שהעסק יותר חזק מבחינת ניהול הניו מדיה שלו כך המוניטין המקוון חזק יותר ומשמעותי יותר עבור הלקוח.

אז נכון שיש כאלה שמזלזלים בניו מדיה אבל מי שמנהל את העסק הזה נכון יכול לשנות משמעותית את תזרים המזומנים של העסק, להשיג יותר לקוחות. למתג עצמו כמוביל בנישה שלו ולתפוס מקום טוב לשנים הקרובות שרוב המדיה תהיה VOD כלומר צפה על פי דרישה. הכל יעבור לאינטרנט והכל יהיה אינסטנט. למשל, אדם הרוצה יעוץ משפטי ירצה אותו כאן ועכשיו ולא עוד יומיים או תוך כמה שעות. ולכן עורכי הדין שלא יפעלו לחזק את המוניטין המקוון שלהם פשוט ישארו מאחור.

תחשבו על זה!

זאביק פשלי - בעל BA במדעי החברה ותקשורת של האו"פ, ותואר LLB במשפטים (לקראת סיום) מתמחה בניו מדיה ושיווק מקוון בגוגל אדוורדס וברשתות חברתיות. בעלים שותף ומנהל באתר: פרקליטיIL - מאגר עו"ד ליעוץ בוידיאו צ'ט - הכתובת החדשה של עו"ד בישראל! 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב