דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חמישה יתרונות למשלוח קמפיינים במייל באמצעות חברה מקצועית 

מאת    [ 17/02/2008 ]

מילים במאמר: 520   [ נצפה 3935 פעמים ]

חמישה יתרונות למשלוח קמפיינים במייל באמצעות חברה מקצועית

משלוח מיילים מסחריים בכמויות גדולות באמצעות האאוטלוק (outlook, outlook express) או כל שירות דואר אחר זה כמו לשחק רולטה רוסית. זו רק שאלה של זמן עד שמזלכם יאזל ותוכרזו כספאמרים, מצב בעל השלכות הרסניות עבור האימייל, האתר והעסק שלכם.
השקעה קטנה בטכנולוגיה תאפשר לכם להשתמש במייל כאמצעי שיווקי ללא חשש, ביעילות רבה ובהיקפים גדולים הרבה יותר. הנה ששה יתרונות ברורים שיש לביצוע שיווק באימייל באמצעות חברה מתמחה:

1. עמידה בחוקים לשמירה על פרטיות

בישראל תיקון מס' 33 לחוק התקשורת, אשר מטרתו הגנת צרכנים בפני פרסום אגרסיבי באמצעים אלקטרוניים, נמצא בימים אלה בפני קריאה שנייה בכנסת, אך במרבית מדינות העולם המפותחות חוקים כאלה הם עובדה קיימת מזה שנים. רגישות מיוחדת לנושא קיימת בארה"ב ומדינות נוספות בהם ישנה רגישות גבוהה לזכויות היחיד לפרטיות. חברות ישראליות המשתמשות באמצעים מאולתרים לפרסום באימייל עוברות במקרים רבים על חוקי המדינות אליהן הן מכוונות את המאמץ השיווקי שלהן. גם אם עבירה זו איננה נעשית בזדון אלא מחוסר מודעות ההשלכות עדיין עשויות להיות מרחיקות לכת.
סיבה נוספת הקשורה בסוגיות פרטיות שבגללה כדאי להימנע ממשלוח פרטיזנים של אימיילים היא כי פעמים רבות אנו שוכחים להסתיר את שמות הנמענים וכתובותיהם בעת משלוח המייל לתפוצה. משמעות העניין כי חשפנו את פרטי האימייל של הלקוחות שלנו לכל מי שקיבל את הדיוור...


2. יכולת ניתור גבוהה. זכרו: מידע = כוח
ניתור – האקסיומה מידע = כוח נכונה יותר מתמיד בעידן הדיגיטלי. משלוח אימייל באמצעות ספק מתמחה יעניק לכם מידע שאי אפשר לקבל כאשר משמשים באמצעים פרטיזאניים. חברות המתמחות במתן פתרונות לאימייל שיווקי יכולות להעמיד לרשותכם מידע אודות איזה אחוז מהאימיילים שנשלחו אכן נפתחו ונקראו ומי קרא את המיילים הללו. תוכלו לדעת לא רק האם המיילים שלכם הגיעו ליעדם ונפתחו אלא גם האם הנמען לחץ על לינק בתוך המייל או שלח את המייל הלאה לחבריו.

3.ניהול רשימות מפולח
רשימת דיוור לקוחות גדולה היא סוד ההצלחה עבור עסקים רבים. רשימת דיוור כזו מאפשרת לנו להמשיך לשמור על קשר עם לקוחות שנים אחרי ביקורם הראשון בעסק, ולהמשיך לעניין אותם במוצרים ובשירותים שעשויים להתאים להם. ניהול רשימה כזו כרוך במורכבות לא מעטה אך הדיווידנדים עשויים להיות עצומים. קשה מאוד לנהל באופן יעיל רשימת לקוחות מפולחת, לשלוח קמפיינים ייעודיים שונים לכל פלח ברשימה, ולנתר את תוצאות הקמפיין עבור כל פלח בנפרד, באמצעים מאולתרים. מערכת מייל מקצועית מותאמת לצרכים אלה ומהווה כלי נוח ויעיל לשימור ושיפור האפקטיביות של הדיוור שלכם וההכנסה שזה מייצר.

4. הכנה ומשלוח של מיילים גרפיים הקריאים על ידי הנמען
פעמים רבות אנו מתאמצים ומכינים אימייל מעוצב ויפה באמצעות האאוטלוק. מעטים מאיתנו יודעים כי המייל המושקע עליו טרחנו יגיע לרוב משובש להחריד אל הנמענים שלנו. לקוחות דואר שונים (אאוטלוק, גי'מייל, בזק בינ"ל, יאהו, וכד') מציגים מיילים באופן שונה. אותו המייל אינו מוצג באותו האופן אצל כל הלקוחות. חברות המתמחות בשיווק באמצעות אימייל משקיעות מאמצים טכנולוגיים רבים כדי להתמודד עם סוגיה זו וכדי למנוע מאיתנו את המבוכה הכרוכה בפרסום משובש.

5. רמת מסירה גבוהה
חלק נכבד מהעבודה של חברה לשיווק באימייל נעשה מאחורי הקלעים ועניינה של עבודה זו וידוא כי המייל שלכם אכן יגיע ליעדו. כמה פעמים זכיתם לשמוע מלקוחות אליהם אתם יודעים ששלחתם מייל כי המייל לא הגיע? עם חברה המתמחה בתחום שכיחותן של שיחות מעין אלה תרד באופן קיצוני.


אני מייק דרנל,
מעצב/מנהל קראייטיב, מרצה, מומחה לתקשורת חזותית עסקית, שיווק באינטרנט, ממשק משתמש
ReaderImpact - email marketing
אמן:
Digital Art Print Gallery
Your place to browse, review, and purchase giclee Pop Art prints with biblical, Jewish, mythical, political, and technological themes



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב