טיפים לשיווק יעיל באימייל ? 10 על המסר, 10 על הפורמט, ועוד טיפ אחד...
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

טיפים לשיווק יעיל באימייל ? 10 על המסר, 10 על הפורמט, ועוד טיפ אחד... 

מאת    [ 17/02/2008 ]
מילים במאמר: 602   [ נצפה 3231 פעמים ]

 
 
טיפים לשיווק יעיל באימייל – 10 על המסר, 10 על הפורמט, ועוד טיפ אחד...
מאמר זה הוא השני מסדרת מאמרים קצרים ותמציתיים שכל אחד מהם עוסק בהיבט יחיד של שיווק באימייל ונותן טיפים כיצד לשפרו. מאמר זה עוסק בשלב השני בתהליך השיווק באימייל – יצירת אימייל למשלוח.
אני מקווה שתמצאו בטיפים אלה עניין ותועלת...

עשרה טיפים לכתיבה שיווקית נכונה באימייל ובכלל
1.    אמא שלי תמיד אמרה – "אם אין לך משהו חכם להגיד עדיף שתשתוק" – אמא שלי תמיד צודקת. אין כל טעם לשלוח מייל "סתם" כדי להזכיר לעולם שאתם קיימים. זה מטופש ועשוי לגרום לנמענים לראות בכם נודניקים ולעזוב את הרשימה שלכם.

2.    הגדירו מטרה ברורה ומובהקת למשלוח האימייל:

·    רצון לעדכן בדבר חדשות או אירועים מעניינים המתרחשים בארגון או בעסק
·    רצון לפרסם מוצרים ושירותים חדשים
·    הזמנה לתערוכה, כנס, או כל אירוע דומה

3.    כתבו את תוכן האימייל שלכם על סמך המטרה שבחרתם.

4.    ציינו בצורה ברורה את ה"קריאה לפעולה" שלכם בתוכן האימייל:
·    “מעוניין להגדיל את שורת הרווח בעסק? הירשם עכשיו לסדנת שיווק באימייל"
·    “רוצה ליהנות מאומנות איכותית? בואי ל: http://www.DigitalArtPrintGallery.com”
·    “סובל מהצטננות? שתה תה עם לימון ודבש ותשים סוודר!"

5.    הימנעו מתיאור עצמי ושימוש במילים כמו "אני", "אנחנו".

6.    הרבו להשתמש במילים כמו "את/ה"

7.    הימנעו מכתיבת תיאורים של שירותים ומוצרים.

8.    ספרו סיפורים הממחישים כיצד אנשים / לקוחות זכו לרווחה / יתרון בגלל המוצרים והשירותים שלכם.

9.    פנו לרגשות. המחישו את היתרון הרגשי שהמוצר והשירות מקנים בזכות השימוש בו: "כדי לדעת  שעשית את המרב כדי לדאוג לביטחון ילדייך החורף הזה בואי לבדיקת תקינות צמיגים במוסך שלנו. הקפה עלינו..."

10.    אל תשתמשו באימייל כדי לספר סיפור מלא. במקום לספר סיפור אחד ארוך השתמשו באמייל כדי לכתוב הקדמות קצרות למספר סיפורים. הקדמות אלה מטרתן לפתות את הקורא להיכנס לאתר שלכם כדי לקרוא שם את הסיפור המלא.

עשרה כללי אצבע ליצירת פורמט גרפי מוצלח
1.    להמציא את הגרפיקה מחדש זה לא חכם ולא כדאי.

2.    הכללים ליצירת פורמט גרפי מוצלח קיימים כמעט מאז שהדפוס הומצא לפני כ-500 שנה.
גם אם איננו גרפיקאים בהכשרתנו הרי שהמציאות של זמננו חושפת אותנו לאינספור חומרים גרפיים משובחים מידי יום:
a.    מגזיני אופנה ואומנות
b.    עיתונים לעשירון העליון
c.    פרסומים של מותגי עילית הנעזרים בשירותיהם של מיטב משרדי הפרסום בעולם

3.    כל אלה הם מקומות מצוינים להתבונן כדי לחזק את ההשכלה הקיימת בלאו הכי אצל כולנו לגבי המראה של פורמט גרפי מוצלח. עיינו בהם דרך קבע. לימדו כיצד חברות ענק בתחומכם מעצבות את הפרסומים שלהם וחקו את הסגנון שלהם.

4.    הימנעו מ"קשקוש" –
a.    אל תשתמשו בהרבה פונטים.
b.    אל תשתמשו בהרבה צבעים.

5.    גרפיקה טובה מתאפיינת באיפוק: עשו שימוש בשני פונטים – אחד לכותרות ואחד לטקסט. עשו שימוש בצבעים המאפיינים את המותג שלכם – צבעי הלוגו שלכם. במידת הצורך ניתן להשתמש בצבע נוסף להדגשות.

6.    הקריאה ממסך מעייפת פי ארבע מהקריאה מעמוד מודפס.
אם תעייפו את הנמען שלכם הוא לא יקרא את המייל שלכם...

7.    אין לכתוב אימיילים אשר עולים באורכם על 400 מילים. ראו את סעיף 10 למעלה כדי להבין כיצד לנצל את ה"הקצאה" שלכם.

8.    כתבו בפסקאות קצרות והרבו להשתמש בכתיבה בנקודות.

9.    השתמשו בכותרות והבלטות במידה ראויה.

10.    שמרו על מראה מסודר ואחיד באימייל – סדר בעיניים מסייע לקריאות ומקל על ההבנה.

עוד טיפ אחד קטן בעניין שגרה
לכולנו יש הרגלים שאנו מטפחים. הרגלים אלה חשובים לנו ומהווים עבורנו דרך להנעים את שגרת חיינו.
הפכו את המייל שלכם להרגל המנעים את שגרת חייהם של הנמענים שלכם. הרגילו את הקוראים שלכם למייל שלכם בכך שתקפידו לשלוח את המייל באותו הפורמט ובאותם מועדים קבועים.



אני מייק דרנל,
מעצב/מנהל קראייטיב, מרצה, מומחה לתקשורת חזותית עסקית, שיווק באינטרנט, ממשק משתמש
ReaderImpact - email marketing
אמן:
Digital Art Print Gallery
Your place to browse, review, and purchase giclee Pop Art prints with biblical, Jewish, mythical, political, and technological themes
מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב